Ryktetråd 2023
Mulig det altså, men mener på han skrev en 2-årskontrakt sommeren 2020 på 190 000 før han kom til oss sommeren 2021 (på det tidspunktet samme lønn som Reus, mer enn Braut).Steinar Stenseth wrote: ↑11 Sep 2023, 19:14 Ble sagt at Sancho hadde £250k i uken i Dortmund det siste året, det samme han har i grunnlønn hos oss ifølge capology, så det høres spesielt ut at de plutselig ikke har råd. At de ikke er villige til å det nå betale, derimot, tror jeg nok stemmer.
Forøvrig enig i at Dortmund nok tilbyr litt mindre denne gangen, når han gikk dit i 2017 fikk han ca 17000 i uka, i 2018 økte det til 50 000.
Lyktes godt i lønnsforhandlingene uansett
post liked by: RedTrafford
LUHG!
-
- Liker gitt: 894
- Liker mottatt: 1552
Med tanke på ffp, vil signeringer neste vindu føres opp sammen med det overgangsvinduet vi nylig har lagt bak oss eller blir det starten på ny periode?
@MektigeTHOR , sånn jeg har forstått det, blir FFP regnet ut over de siste tre årene. Altså, det 'fornyer' seg automatisk hvert år/sesong. Over tre år kan man ha et tap på £105m. Her er det blitt gitt en del slingringsmonn pga pandemien (United har f eks et mye større underskudd enn det, ca £300m.), så det henger jo sammen med inntjening og hva man har utestående på f eks spillerkjøp. Liverpool er forresten best i klassen med et lite overskudd, mens Everton er verst med ca £500m i underskudd....hvordan dette vil endre seg til neste sommer, aner jeg ikke...det vil jo f eks hjelpe å gå langt i CL, og kvalifisere seg igjen...og evt få solgt et par spillere som kan gi f eks mer enn en bøtte med innholdet fra en utedass....
post liked by: MektigeTHOR, Pink Final, Blodfink, Rød Pølse
-
- Liker gitt: 894
- Liker mottatt: 1552
Da blir det vel klin umulig for supportere å bli klok på hvor mye United evt kan ha å rutte med i vinter vinduet.Jan Erik wrote: ↑12 Sep 2023, 19:49 @MektigeTHOR , sånn jeg har forstått det, blir FFP regnet ut over de siste tre årene. Altså, det 'fornyer' seg automatisk hvert år/sesong. Over tre år kan man ha et tap på £105m. Her er det blitt gitt en del slingringsmonn pga pandemien (United har f eks et mye større underskudd enn det, ca £300m.), så det henger jo sammen med inntjening og hva man har utestående på f eks spillerkjøp. Liverpool er forresten best i klassen med et lite overskudd, mens Everton er verst med ca £500m i underskudd....hvordan dette vil endre seg til neste sommer, aner jeg ikke...det vil jo f eks hjelpe å gå langt i CL, og kvalifisere seg igjen...og evt få solgt et par spillere som kan gi f eks mer enn en bøtte med innholdet fra en utedass....
Salg og frisk kapital spiller jo inn men om det du skriver stemmer så blir det vanskelig for meg å pønske ut hvor mye de evt kan ha tilgjengelig. Jeg tenkte de kanskje har sett seg ut noen spillere samt kontaktet de allerede sånn de har virket til å gjøre fortløpende under Ten Hag. Men nå skjer det så mye rart at innen den tid kommer kan vi jo risikere at vi nesten ikke har igjen noen spillere.
post liked by: Blodfink, RedTrafford, Rød Pølse, Jan Erik
10Hag wrote: ↑12 Sep 2023, 15:28 Ser ut som Snapdragon blir draktsponsor f.o.m. neste år, i følge The Athletic.
Avtalen skal være verdt 60 mill. pund årlig, som er 13 mer enn nåværende (og utløpende) avtale med TeamViewer.
Kun mock-up avbildet. Vil håpe og tro at det endelige designet blir mer ryddig.
Da er det klart. Snapdragon (underavdeling av Qualcomm) blir vår nye draktsponsor f.o.m. neste sesong.
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Rød Pølse, MektigeTHOR
-
- Liker gitt: 706
- Liker mottatt: 1103
Stygt å banne i kirka, men er det bare jeg som synes den hvite United-drakten der gir litt Liverpool-vibes? Minner meg om en eller annen bortdrakt United har hatt. Føler våre hvite bortedrakter stort sett har vært dominert av svart?
Ikke at den isolert er stygg, men bare gir de assosiasjonene.
Ikke at den isolert er stygg, men bare gir de assosiasjonene.
post liked by: RedTrafford
Du er ikke alene om å synes det @Schmeichel! Veldig mange på nett som har sagt at årets tredjedrakt minner om en Liverpool-bortedrakt.
Den er stilren, det skal den ha. Kremhvit og vinrød er en estetisk kombo. Og en fin touch med djevellogoen, selv om det og er litt kontroversielt, da man beveger seg vekk fra vår (allerede) justerte, klassiske logo.
Den er stilren, det skal den ha. Kremhvit og vinrød er en estetisk kombo. Og en fin touch med djevellogoen, selv om det og er litt kontroversielt, da man beveger seg vekk fra vår (allerede) justerte, klassiske logo.
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 34717
- Liker mottatt: 25170
Usj..Liverpool
Vil si årets bortedrakt minner vel så mye om Cupvinnercup finale drakta vår fra 1991.
Eller FA cup finale drakta vår fra 1957.
Vil si årets bortedrakt minner vel så mye om Cupvinnercup finale drakta vår fra 1991.
Eller FA cup finale drakta vår fra 1957.
post liked by: Rød Pølse, 10Hag, Cola2, RedTrafford, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Takk @Pink Final, for å spore oss inn igjen!
Og denne, fra 15/16:
Den er nok og rimelig lik Liverpools bortedrakt, og fra 15/16:
Og denne, fra 15/16:
Den er nok og rimelig lik Liverpools bortedrakt, og fra 15/16:
post liked by: Cola2, RedTrafford, Pink Final
Tror først og fremst det er den ensfargede og endrede logoen som utløser LFC-vibbene. Så det sliter jeg en del med, rent estetisk er tredjedrakta helt nydelig.
Til og med den spraglete og "bråkete" bortedrakta begynner å vokse på meg, slik United-drakter ofte gjør. Funket bedre "live" enn på bilder. Unntaket var egentlig fjorårets hjemmedrakt, altfor stor krage, ble aldri glad i den.
Til og med den spraglete og "bråkete" bortedrakta begynner å vokse på meg, slik United-drakter ofte gjør. Funket bedre "live" enn på bilder. Unntaket var egentlig fjorårets hjemmedrakt, altfor stor krage, ble aldri glad i den.
post liked by: 10Hag
The Sun maser videre om at McTominay er Bayerns backup-plan om Palhinha ikke går dit...McTominay selv skal ha vært skeptisk når det var snakk om overgang i sommer, derav ble han i United.
Lurer på om noe av dette stemmer overhodet.
Lurer på om noe av dette stemmer overhodet.
post liked by: RedTrafford, Pink Final
LUHG!
-
- Moderator
- Liker gitt: 3402
- Liker mottatt: 11774
Selg McTominay og Sancho i januar og hente han her? Åpenbart et spørsmål om differansen blir for stor, men jeg hadde ikke sagt nei.
post liked by: Blodfink, RedTrafford, 10Hag, Pwint
LoveUnitedHateGlazers
Romano melder at Ten Hag og hans stab er meget fornøyd med Sergio Reguilon, både på og utenfor banen.
Positivt tilskudd i garderoben, og en som har taktisk kunnskap og forstår Ten Hag.
Må si meg enig, så langt vært en positiv faktor etter han kom inn. Uredd, god med ball og høy frekvens.
Positivt tilskudd i garderoben, og en som har taktisk kunnskap og forstår Ten Hag.
Må si meg enig, så langt vært en positiv faktor etter han kom inn. Uredd, god med ball og høy frekvens.
post liked by: Pwint
-
- Moderator
- Liker gitt: 3402
- Liker mottatt: 11774
Syntes Reguilón har vært grei så langt. God med ball, løpsvillig, og absolutt en som kan bidra offensivt slik jeg ser det. Spørsmålet for min del er om han er god nok defensivt til å kunne spille venstreback bak Rashford? Syntes at han har noen steg å ta den veien, spesielt siden at han ikke får alt for mye hjelp defensivt av Rashford.
Jeg er egentlig der at dersom vi skal hente en back så bør det være en oppgradering på høyrebacken for AWB/Dalot også kan vi heller bruke Dalot som nr 2 på venstrebacken.
Jeg er egentlig der at dersom vi skal hente en back så bør det være en oppgradering på høyrebacken for AWB/Dalot også kan vi heller bruke Dalot som nr 2 på venstrebacken.
post liked by: 10Hag
LoveUnitedHateGlazers