Tviler ikke på at vi vil ha Xavi Alonso, men tviler ekstremt sterkt på at han en gang ville vurdert United. Til det tror jeg lfc-bindingen er for sterk.
Manchester Uniteds neste manager
post liked by: Andtho01, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
- Liker gitt: 1710
- Liker mottatt: 6205
Tror vel innerst inne det jeg også, samtidig så er det 15 år siden han var I Liverpool, og han var der kun i 5 sesonger.
Så spørs det hvor høyt han setter stjerna han har i Liverpool.
Så spørs det hvor høyt han setter stjerna han har i Liverpool.
post liked by: Andtho01, Pwint, RedTrafford, Pink Final
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Han sa i det minste nei til Liverpool da de ville ha ham nå i vår. Om det betyr at han kan tenke seg å si ja til oss, er jo en helt annen sak. Tror det ikke før jeg får se det.
post liked by: Andtho01, Tringe, RedTrafford, Pink Final, Pwint
Er nok ikke så veldig sannsynlig at vi henter en manager som vil være enda mer hjelpeløs i møte med pressen Jeg er lei av halmstrå og håper på Ruud fra i morgen. Rúben Amorim snakker engelsk, så da er den langsiktige løsningen i boks fra neste sommer
post liked by: Jan Erik, Andtho01, RedTrafford, Can2, Blodfink, 10Hag, Pwint, Pancho P
Football, bloody hell!
Skal vi bruke statistikk og empiri, bør svenske Jimmy Thelin bli den neste manageren for Manchester United. På dei 13 første kampane for Aberdeen har han 13 sigrar og det for eit lag som har trøbla voldsomt i mange år. Sist United henta ein manager som skulle vise seg å bli suksessrik, kom han frå nettopp Aberdeen. Det største problemet for meg ville vere at Sivert Heltne Nilsen hadde vorte første mann inn portane
post liked by: Belfastboy, offside, Pink Final, alfen74, RedTrafford, Pwint, Can2, Blodfink, Ryder
It's Squeaky Bum Time!
-
- Liker gitt: 2910
- Liker mottatt: 2696
Jeg vil ikke ha "We have Jose Mourinho at home" som neste manager.
post liked by: RedTrafford, Pancho P, Can2, Belfastboy
-
- Kongen av understatements
- Liker gitt: 17472
- Liker mottatt: 6719
Interessant info om Thelin. Gått litt under radaren med 13 strake. Det er jo imponerende. Heltne Nilsen er nok en "persona non grata" etter hvert, ja, @Pancho P
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Blodfink, Andtho01, Belfastboy, Pancho P
Kong Eric Cantona
Jeg var helt solgt på Thelin fram til den siste setningen, @Pancho P. Alltid skal det være noe grums, selv med de som i utgangspunktet virker som perfekte kandidater.Pancho P wrote: ↑11 Oct 2024, 11:48 Skal vi bruke statistikk og empiri, bør svenske Jimmy Thelin bli den neste manageren for Manchester United. På dei 13 første kampane for Aberdeen har han 13 sigrar og det for eit lag som har trøbla voldsomt i mange år. Sist United henta ein manager som skulle vise seg å bli suksessrik, kom han frå nettopp Aberdeen. Det største problemet for meg ville vere at Sivert Heltne Nilsen hadde vorte første mann inn portane
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, 28FPellistri, Blodfink, Andtho01, Belfastboy, Pancho P, Can2