Det meldes fra alle hold at det nærmer seg enighet om en utlånsavtale mellom United og Dortmund for Sancho. Da er det bare å håpe at også han leverer i Bundesliga, så kan United få igjen noe for enda et elendig kjøp når sommeren kommer.
Positivt at den forrige arbeidsgiveren er villig til å ta han tilbake på lån. Vil tro at sjansen for at noen i Tyskland, Spania, Italia eller Frankrike vil kjøpe den forvokste babyen ikke blir mindre av det. Kanskje det til og med er noen i PL som lar seg friste. Helt sikkert bra for United å få han langt bort fra klubben nå.
Jadon Sancho
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39317
- Liker mottatt: 29378
Dessverre nok et bomkjøp.
Sancho ble kjøpt av Solskjær.
Kan ikke fri meg fra å tenke på hvordan 21/22 hadde gått med kun Varane og Sancho inn den sommeren?
Altså ingen Ronaldo.
Sancho har ferdigheter med ball, uten tvil.
Men disiplinære problemer, og full klinsj med E ten Hag.
Av en eller annen grunn føler han seg urettferdig behandlet.
Sancho ble kjøpt av Solskjær.
Kan ikke fri meg fra å tenke på hvordan 21/22 hadde gått med kun Varane og Sancho inn den sommeren?
Altså ingen Ronaldo.
Sancho har ferdigheter med ball, uten tvil.
Men disiplinære problemer, og full klinsj med E ten Hag.
Av en eller annen grunn føler han seg urettferdig behandlet.
post liked by: Pwint, Belfastboy, Andtho01
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Kanskje litt urettferdig, men Sancho er den første jeg tenker på når de snakker om Unitedspillere som er spillavhengige, sitter med PlayStation hele natten og ender opp med for lite søvn og utslitt om morgenen.
Nå er det kanskje ikke slik det egentlig er, men om det virkelig er slik at flere av spillerne er så lite disiplinerte at de ikke klarer å få nok søvn, så virker det utrolig lite proft. Jeg er også glad i å spille om kveldene, men jobben kommer selvsagt først. Det er jo den som gjør at jeg og de rundt meg har det bra. Og hadde jeg tjent 100-400k pund i uken, så hadde jeg følt at det fulgte et enda mer enormt ansvar for at jeg alltid var best mulig rustet til å gjøre jobben.

post liked by: Pink Final, Cola2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
Kan jo være mye mer legitime grunner også @Pwint.
Kan være følelsesmessige utfordringer, fikk nesten inntrykk av det da han var borte i fjor.
Han fikk fri den gang.
Kan være han har slitt igjen, og igjen ville ha fri.
Ikke Idéelt sett med klubbens og fansens øyne selvsagt.
Betale en spiller 1 mill i uka også klarer han ikke å stille opp.
Men det kan være noe sånt, ikke sikkert han er en fyr som sitter oppe hele natta på skjerm.
Kan være andre i klubben han mener har blitt møtt med større forståelse av manager?
Jeg har ikke snøring på hva grunnen er.
Mye mulig han bare er en slappfisk.
Synes bare det er vondt å tro.
Kan være følelsesmessige utfordringer, fikk nesten inntrykk av det da han var borte i fjor.
Han fikk fri den gang.
Kan være han har slitt igjen, og igjen ville ha fri.
Ikke Idéelt sett med klubbens og fansens øyne selvsagt.
Betale en spiller 1 mill i uka også klarer han ikke å stille opp.
Men det kan være noe sånt, ikke sikkert han er en fyr som sitter oppe hele natta på skjerm.
Kan være andre i klubben han mener har blitt møtt med større forståelse av manager?
Jeg har ikke snøring på hva grunnen er.
Mye mulig han bare er en slappfisk.
Synes bare det er vondt å tro.
post liked by: Pwint
Personlig klarer jeg ikke å ha sympati med Sancho. Helt uavhengig av hva som måtte være årsaken(e) til konflikten er dette håndtert på en utrolig klønete måte fra spillerens side. Det som i utgangspunktet kunne, og burde, vært en bagatell, har blitt altoppslukende og han har valgt å ikke bidra for laget siden august.
Etter to svake sesonger, så velger han å sette seg selv foran laget, klubben og fansen. For meg er det uakseptabelt.
Etter to svake sesonger, så velger han å sette seg selv foran laget, klubben og fansen. For meg er det uakseptabelt.
post liked by: Pwint, Pink Final, 28FPellistri, Cola2, Jan Erik
Football, bloody hell!
Sant nok @Pink Final, men det går endel rykter om at det har vært et problem for ham. Eksempel: https://m.allfootballapp.com/amp/news/E ... l…/3186467
Men rykter skal man jo være forsiktig med.
Men rykter skal man jo være forsiktig med.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
Jeg vet ikke, og mye mulig dere har rett.
Det jeg vet er at det er et enormt fokus på spillerne våre, og at dårlig psykisk helse kan ramme alle.
Om man tjener 2 mill i uka har ingen betydning.
Ikke noe forsøk på å stille mindre krav til Sancho enn til andre spillere.
Bare tenker alternativt.
Sånn uten at det nødvendigvis er sammenlignbart.
I 1950 kjøpte Matt Busby keeper Reg Allen fra QPR for hele £11.000.
Ny verdensrekord for en keeper.
Det ble stilt store forventninger til ham.
Men han slet, det vet vi i ettertid.
Den 4 oktober 1952 spilte vi mot Wolves på Molineux.
Det sto 2-2 til pause.
Allen ble igjen i garderoben, og den gang var det ikke lov med innbyttere.
Vi ble knust 6-2.
Etter match sa Busby at Reg hadde lungebetennelse.
Reg spilte aldri mer for United.
Det er kjent at han slet stort med nervene som det het den gang.
Psykisk helse ville vi sagt nå.
Det jeg vet er at det er et enormt fokus på spillerne våre, og at dårlig psykisk helse kan ramme alle.
Om man tjener 2 mill i uka har ingen betydning.
Ikke noe forsøk på å stille mindre krav til Sancho enn til andre spillere.
Bare tenker alternativt.
Sånn uten at det nødvendigvis er sammenlignbart.
I 1950 kjøpte Matt Busby keeper Reg Allen fra QPR for hele £11.000.
Ny verdensrekord for en keeper.
Det ble stilt store forventninger til ham.
Men han slet, det vet vi i ettertid.
Den 4 oktober 1952 spilte vi mot Wolves på Molineux.
Det sto 2-2 til pause.
Allen ble igjen i garderoben, og den gang var det ikke lov med innbyttere.
Vi ble knust 6-2.
Etter match sa Busby at Reg hadde lungebetennelse.
Reg spilte aldri mer for United.
Det er kjent at han slet stort med nervene som det het den gang.
Psykisk helse ville vi sagt nå.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Spirograf1, Pangaea, Cola2
Hørte på den siste UNO-podcasten (fantes ikke på video), og der ble det sagt at Sancho slet med nettopp dette, gaming og å sitte oppe til langt på natt. Men at han langtfra var ålene med det problemet i United.Pwint wrote: ↑03 Jan 2024, 16:38 Kanskje litt urettferdig, men Sancho er den første jeg tenker på når de snakker om Unitedspillere som er spillavhengige, sitter med PlayStation hele natten og ender opp med for lite søvn og utslitt om morgenen.Nå er det kanskje ikke slik det egentlig er, men om det virkelig er slik at flere av spillerne er så lite disiplinerte at de ikke klarer å få nok søvn, så virker det utrolig lite proft.
Skulle vel ikke blitt overrasket etter alle "bombene" de siste årene, men jeg blir det likevel. Fatter ikke hvordan det er mulig å være so utrolig lite profesjonell når man lever av å spille fotball. Det var ikke sagt andre navn enn Sancho, men inntrykket var at det var en god del flere, både unge og gamle.
Pokkers til jobb Ten Hag og de andre trenerne har med å gjøre denne gjengen til fukcings profesjonelle fotballspillere. Misunner ham ikke jobben. Han trodde sikkert det var en proff og dedikert gjeng når han kom til Manchester United. Og så må han begynne helt på basics, både med taktikk, spilleforståelse og oppdragelse. Helt utrolig. Virkelig u-trolig. Helt sprøtt, men der er vi altså.
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Tringe, Blodfink, Cola2
Litt trist at dette ser ut til å være slutten på Sancho sagaen. I så fall så vil mine minner om ham alltid være at han hadde enormt potensiale, men aldri slo skikkelig gjennom i United (og at jeg nok engang har betalt 1000kr for en drakt jeg egentlig ikke har så lyst å bruke
).
Også litt trist at vi enda en gang sitter med store lønnskostnader for en utlånt spiller, men trøster meg med at om han spiller skikkelig bra for BVB så kan det i alle fall øke verdien om han skal selges til sommeren.
Faktum er at selv om han aldri viste seg skikkelig frem for oss, hadde jeg alltid håp om at han skulle blomstre over tid. For hans del så håper jeg han får fart på karrieren igjen .
Også litt trist at vi enda en gang sitter med store lønnskostnader for en utlånt spiller, men trøster meg med at om han spiller skikkelig bra for BVB så kan det i alle fall øke verdien om han skal selges til sommeren.
Faktum er at selv om han aldri viste seg skikkelig frem for oss, hadde jeg alltid håp om at han skulle blomstre over tid. For hans del så håper jeg han får fart på karrieren igjen .
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Rød Pølse
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
- Donor
- Liker gitt: 27824
- Liker mottatt: 20002
Vist det stemmer at MU betaler det meste av lønnen til Sancho så, kunne dem vel bare la han sitte på tribunen for å virkelig vise at sånn kan man ikke oppføre seg.
post liked by: Andtho01, Cola2, Tringe, RedTrafford
@pixma, han kommer jo ikke til å spille for oss igjen. Om vi betaler hele lønnen hans i Dortmund har ikke noe å si. Poenget er å få han i gang sånn at Dortmund eller en annen klubb vil kjøpe ham til sommeren. Det er snakk om at Dortmund har fått en pris på £25m ol de vil. Så må sikkert United betale ut noe av kontrakten hans, for penger må man ha enten man spiller playstation eller ikke.
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Pink Final
Helt riktig! Det er ikke noe poeng for noen av partene å ødelegge karrieren hans mest mulig. Selv om Sancho sitt eget fokus de siste månedene har gitt det inntrykket. Det er litt ulike rapporter om kjøpsopsjon, men det er utvilsomt i Uniteds interesse at Sancho presterer slik at man kan begrense tapet. At noen vil kjøpe han for veldig mye penger er vel relativt usannsynlig, med mindre Saudi-Arabia kommer på banen...
post liked by: Pwint, Jan Erik, Pink Final
Football, bloody hell!
Tviler på at Sancho selv vil være interessert i Saudi Arabia. Saudi Arabia er vel mer et alternativ for spillere helt på slutten av karrieren sin. Evnt. spillere fra fattigere kår i Afrika eller Sør Amerika, som i større grad tenker på at nå kan de forsørge familien sin i generasjoner, snarere enn hvor bra karriere de fikk.
post liked by: Pink Final