Ryktetråd 2022

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4237
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18840
Liker mottatt: 12260

Hvis jeg skulle hatt en liste med 3 spillere jeg absolutt IKKE ville hatt i United, så ville Rabiot vært garantert en av dem.
post liked by: Pancho P
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2638
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13986
Liker mottatt: 8996

Ein vanleg dag på rekrutteringsavdelinga til Manchester United...

Image
post liked by: RedTrafford, Pangaea, Can2, Blodfink, EivindfromNorth
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4237
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18840
Liker mottatt: 12260

🤣🤣 Herlig@Pancho P
post liked by: Pancho P, Pangaea, Can2

Deleted User 595

@Pancho P: Takk for sårt tiltrengt humor, fra øverste hylle 🤣🤣
post liked by: RedTrafford, Pancho P, Pangaea, Can2
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2638
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13986
Liker mottatt: 8996

Om ein lurer på om ein skal le eller gråte, er ofte det første det beste alternativet ;)
post liked by: Pangaea, Can2, Schmeichel
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pangaea
Posts: 2985
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4625
Liker mottatt: 6163

Pancho P wrote: 08 Aug 2022, 14:46 Vi får berre håpe at Ten Hag har ein plan. Klubben ser derimot ut til å vere heilt planlaus. Er det Steve McClaren som skal passe på at Arnautovic ikkje kjem for nær kvinnelaget sine treningar? 🙊
Vi får ansette Giggs og Greenwood som konsulenter.

Nei, dette er triste greier. Vi går og håper på bot og bedring hele sommeren, og at Murtough treffer, men hva kommer opp av hatten?
A. Rabiot

Samtidig kan vi tenke litt på Ronaldo ut, og Arnautovic inn. I sin tid var ikke Valencia det mest inspirerende, men han framstår som George Best i forhold.

Og siden vi er inne på George her, jeg tar gjerne et slikt skrivebord. Men i stedet for innebygd vekkerklokke og kaffekopp, tar jeg heller innebygd tidsmaskin.
post liked by: Pancho P, RedTrafford, Can2, Schmeichel
User avatar

Ryder
Posts: 4902
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2860
Liker mottatt: 11527

At vi taper åpningskampen er sånn som skjer, ting kan snu allerede i neste kamp.
Men at vi nå jakter spillere som Arnautovic og Rabiot, forteller alt vi trenger å vite om ståa i rekrutteringsavdelingen og at det slett ikke er noen grunn til å tro at ting på nivået over ETH vil endres til det bedre. Vi bare fortsetter som før, og knapt nok det.

Gidder ikke å prøve å rasjonalisere at vi går for slike spillere, uansett om de viser seg nyttige i 5-10 kamper SKAL vi være et helt annet sted som klubb.
Last edited by Ryder on 08 Aug 2022, 19:04, edited 1 time in total.
post liked by: Pancho P, Pangaea, red, Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2985
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4625
Liker mottatt: 6163

Jepp, og det blir ekstra tragikomisk når Ten Hag flere ganger har uttalt at vi ikke går for hvem som helst, men hvis den riktige spilleren er tilgjengelig, så er United interessert. Hvis Arnautovic og Rabiot er disse 'riktige' topp-ratede spillerne, så gremmer jeg meg i skam.

Det er heller total panikk, mulighetene blir færre og færre, og Barcelona og De Jong er fortsatt i kald krig som United ikke kan gjøre så veldig mye med. Skjer det noe der, blir det deadline day. Og skjer det IKKE noe, så har United låst skjegget godt nedi postkassa (og tungen fast til nærmeste nedfrossede lyktestolpe).

Uten forsterkninger på midtbanen kan vi bare drite i topp 4. Så enkelt er det. Fortsetter dette tullet, uten bedring på banen og resultater heller, så tar det ikke lange tiden før fans og media siterer Rangnick med nikkende anerkjennelse.
post liked by: Pancho P, red, Can2, RedTrafford, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2638
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13986
Liker mottatt: 8996

Prøvde å rasjonalisere med tanke på Arnautovic, men det er så hinsides at eg prøver å fortrenge tanken. Rabiot forsterkar inntrykket at ein er heilt i villreie og berre signerer spelarar som Ten Hag kjenner til/ har møtt i kamp og som er innanfor Gl**ers sitt budsjett.

Eg meiner at dersom Arnautovic og Rabiot (autokorrekturen insisterer på å kalle han 'Rabiat', passande nok) vert dei siste fjesa inn, vil Murtough sin karakter i hans første transfervindauge verte stryk÷. Iallefall når ein tenker seg tilstanden på troppen og kva behov vi hadde.

Dersom det blir nok eit ynkeleg tap til helga og De Jong eller ein spelar av hans kaliber uteblir, kan det verte stygge scener før kampen mot Liverpool. Og med eit forventa braktap mot scousarane kan sinnet mot Gl**ers ta heilt av. Trur ikkje vi får besøk av nokre av karane over dammen til den kampen...
post liked by: Pangaea, red, Can2, RedTrafford, Cola2, Blodfink, Schmeichel
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 430

Mr H wrote: 08 Aug 2022, 12:48 Alle disse er ikke like-for-like alternativer til FdJ eller helt samme type spillere, men her er bare noen spillere som er/har vært tilgjengelige i sommer for en rimelig pris og ville vært klokere signeringer enn Rabiot:
Ville de vært klokere signeringer om EtH mener at de ikke passer hans system/filosofi?

Er enig i at det er flust av bedre spillere enn Rabiot og co. der ute, men inntil videre lar jeg tvilen komme EtH til gode og tenke at han vet hva han driver med.
Om noe så har vel alle manager-byttene våre de siste årene vist at "å kjøre for å kjøpe" ikke nødvendigvis er det lureste å gjøre.. 🙂

Uten sammenligning forøvrig, tror ikke det var mange pool-supportere som jublet over signeringer som Wijnaldum, Robertson og Matip da de skjedde, heller, men manageren visste (dessverre) hva han drev med..
post liked by: Blodfink

Mr H
Posts: 485
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 117
Liker mottatt: 1433

Noen som har kunnskap om denne karen, eller hvor god kilden er? Virker som et litt mer spennende alternativ enn Rabiot.

post liked by: Pink Final, Pancho P, Blodfink

Deleted User 595

Har nada kjennskap til spilleren fra før, så kan ikke uttale meg, utenom at jeg ser han får gode skussmål fra flere. Og det er jo spennende.

Det fikk for øvrig Rabiot også, når vi først ble linket til han under Mourinho, og senere under Solskjær.

Om linkene til Guido Rodriguez intensiveres, får vi sikkert ganske gode og dype analyser på ham!

Kunne alltids sjekket statistikkene hans, men liker å gjøre det i tandem med å observere spilleren. Enkelte stats, som f.eks pasninger, taklinger og målpoeng kan fort lyve - eller gi et lite komplett bilde - om det ikke settes grundig i kontekst. Wan-Bissaka er vel primeksemplet der. Vi kjøpte jo han basert på statistikk, målt opp mot basically alle profesjonelle høyrebacker i verden. Det gikk "ikkje bråååå".

Håper virkelig vi lander de Jong + en bunnsolid CDM.
Alt annet vil være en gedigen fiasko fra Arnold og Murtough. Det er allerede absurd at man ikke har landet dette, over en periode på snart 3 måneder, og midt i sesongstart.
post liked by: Pancho P, Pink Final, RedTrafford, Pangaea
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4237
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18840
Liker mottatt: 12260

Måtte på you tube for å sjekke han ut. På skrytevideoen jeg så, virker som en god ballvinner og glad i takle.
Som sagt ikke hørt om han før, så vanskelig å bedømme fra de beste sekundene fra en del kamper.

Skal kanskje ikke kimse av noen bra sekunder :-|
post liked by: Pink Final, Pancho P, Can2
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2638
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13986
Liker mottatt: 8996

post liked by: Can2, RedTrafford, Pink Final, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 935
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 8563
Liker mottatt: 2856

Det virker jo absolutt som lovende skussmål. Kostbar kar det kanskje. 🤔
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Pancho P
Kong Eric Cantona
Post Reply