Dessuten syns jeg at Kl 13.30 på en Lørdag er et kokko klokkeslett for en United kamp.
Passer best for Brentford, Wolves, City osv det.
Southampton - Manchester United (PL) 14.09.24
-
- Donor
- Liker gitt: 24242
- Liker mottatt: 16845
post liked by: Pink Final, Pwint, Rød Pølse, Can2, Andtho01
-
- Donor
Hehe, sant det.
Mente kanskje heller at jeg ser en liten grønn matte med maur på.
Mente kanskje heller at jeg ser en liten grønn matte med maur på.
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Pwint, Rød Pølse, Can2
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 33526
- Liker mottatt: 23931
Haha, befriende lesning.Rød Pølse wrote: ↑13 Sep 2024, 18:26 Er det bare jeg som tenker at dette blir en enkel seier? Min eneste bekymring er at det kan bli for lett. Vi trenger en skikkelig gjennomkjøring før vi skal til Selhurst Park og revansjere den elendige forestillingen fra i vår.
Southampton er flinke til å holde ballen i laget, ellers scorer de i beste fall middels på de fleste statistikker som er viktige for å avgjøre fotballkamper. Tror vi kan få relativt gode arbeidsvilkår i morgen. «The Saints» ble rævkjørt av Forest i første hjemmekamp, selv om det bare ble 0-1 og de hadde 65% ballinnehav.
Jeg tipper 2-0 til United, ett av målene på dødball, men det er bare fordi vi er så jævlig ineffektive. Så tror jeg det blir 60/40 i ballinnehav fordel hjemmelaget, og fortsatt kritikk av Erik ten Hag fordi vi ikke dominerer banespillet mot et bunnlag.
Det ligger an til litt av en fotballkamp når en naiv taktiker skal møte en taktisk udugelig manager til duell
Beklager optimismen. Jeg er nok en smule miljøskadet etter flere år i PR-avdelingen til Marcus Rashford
Klart vi vinner.
At Hager’n og Rashy får øksa okke som er like forutsigbart .
post liked by: Jan Erik, Pwint, Rød Pølse, Can2, Andtho01
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Jeg er pragmatisk. Jeg tenker at det ikke finnes enkle kamper i premier league. Men herlighet ... Denne skal vi jo vinne. Men jeg tror ikke nødvendigvis det blir enkelt og jeg tror ikke det blir kalassifre.
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Can2, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Elsker 13:30 kamper. Ingenting som en pils eller to tidlig på en lørdag.RedTrafford wrote: ↑13 Sep 2024, 19:55 Dessuten syns jeg at Kl 13.30 på en Lørdag er et kokko klokkeslett for en United kamp.
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Can2, Andtho01, 10Hag, alfen74, Pink Final, Ryder
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
Topic author - Kongen av understatements
- Liker gitt: 15888
- Liker mottatt: 5975
Hva heter det når det er to karer som krangler da.. Dogfight? (Skjønt denne "krangelen" er vel ikke stort verre enn når jeg og min nye (soon to be..?) kone er uenige om det er OK med ananas på pizzaen...) Forresten vurderer jeg å vente med frieriet. Haster ikke med hytte og oppgaveark kl.13-19 i helga.. Forløbig er vi på hun lover å ha middag klar når jeg kommer fra jobb fase, men all erfaring tilsier at den går fort nok over. Jobben min har også booket meg i morgen i 13 tida. Jeg er også skuffet over ståa pr,nå. Samtidig er jeg født naiv og godtroende, og tror alltid at Man. United vinner. Det hender jeg tar feil angående det.... Men likefull optimist, og får gå mot strømmen da - og tro på kalassifre i morgen.Pwint wrote: ↑13 Sep 2024, 20:40Elsker 13:30 kamper. Ingenting som en pils eller to tidlig på en lørdag.RedTrafford wrote: ↑13 Sep 2024, 19:55 Dessuten syns jeg at Kl 13.30 på en Lørdag er et kokko klokkeslett for en United kamp.
post liked by: Pwint, 10Hag, Rød Pølse, Pink Final, Ryder
Kong Eric Cantona
Okay nå ble debatten plutselig blodig alvor. Det er aldri og da mener jeg ALDRI ok med ananas på pizzaen (selv om min kone syns det er godt og det ender med at det blir ananas på pizzaen og jeg må plukke den av).
Ellers så syns jeg jobben din er slem med deg, men vi skal forsøke å gi deg stemningsrapporter her inne.
post liked by: 10Hag, Rød Pølse, Pink Final
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
Topic author - Kongen av understatements
- Liker gitt: 15888
- Liker mottatt: 5975
@Pwint We have to agree to disagree om pizzaen. Du er enig med madamen min forøvrig!
Jobben har vært uvanlig slem hittil denne sesongen, faktisk. Takk for sympati og lovede statusoppdateringer!
Jobben har vært uvanlig slem hittil denne sesongen, faktisk. Takk for sympati og lovede statusoppdateringer!
post liked by: Andtho01, 10Hag, Rød Pølse, Pink Final, Pwint
Kong Eric Cantona
Jeg kjenner også at optimismen kommer sigende nå, som vanlig på kampdag. Mye taler til vår fordel, bl.a.:
- Vi har ikke tapt en eneste kamp på nesten to uker nå;
- Vi er ubeseiret i PL i de nye blå bortedraktene;
- Vi spiller mot et av bunnlagene, som står med null poeng så langt;
- Ingen nye skader i landslagspausen (?);
- Vi virker å ha flere spillere tilgjengelig enn på lenge, og endelig litt kamp om plassene på laget. F.eks. er hele fire midtstoppere visstnok klare, i motsetning til store deler av forrige sesong;
- Vi har kvittet oss med det største uromomentet i troppen (?);
- Southampton har ingen ex-United spillere som kan score mot oss, eller gjøre livet surt på andre måter;
- James Ward-Prowse spiller ikke lenger for Southampton, så vi trenger ikke frykte defensive dødballer i denne kampen (bank i bordet).
(OK, kanskje ikke alle punktene ovenfor er helt seriøse, men likevel: dette kan da gå veien! )
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Can2, Rød Pølse, Pwint, Ryder, Belfastboy, Jan Erik
-
- Donor
Lagoppstillingen.
https://www.manutd.com/en/matches/match ... Id=2444507
https://www.manutd.com/en/matches/match ... Id=2444507
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, Can2
Hate Glazer love United
Eriksen fra start ja, den så jeg ikke helt komme. Hvis presset sitter og vi klarer å ha struktur uten ball kan dette bli bra. Hvis vi ikke klarer å kontrollere kampen på deres halvdel og heller får mange kontringer i mot, kan det bli verre.
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, Can2, LoveBruno&Rashford
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 33526
- Liker mottatt: 23931
Enig @Mr H.
Eriksen er god med ball, men sliter fælt uten.
Heldigvis er laget som helhet blant de 2-3 beste i PL i gjenvinningsfasen.
Så det dekker over Eriksens stadig større mangler i den delen av spillet får vi håpe.
Håper vi får se Ugarte ila matchen.
Også håper jeg Zirkzee er litt mer venn med ball og plassering av legemet enn så langt i våre nydelige bortedrakter.
Ble mye håp, men sånn er det å være supportere .
Eriksen er god med ball, men sliter fælt uten.
Heldigvis er laget som helhet blant de 2-3 beste i PL i gjenvinningsfasen.
Så det dekker over Eriksens stadig større mangler i den delen av spillet får vi håpe.
Håper vi får se Ugarte ila matchen.
Også håper jeg Zirkzee er litt mer venn med ball og plassering av legemet enn så langt i våre nydelige bortedrakter.
Ble mye håp, men sånn er det å være supportere .
post liked by: Rød Pølse, Can2, Andtho01, LoveBruno&Rashford
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Eriksen fra start fremstår som en feilvurdering fra Erik; men vi får se. Kanskje det blir en suksess.
post liked by: Can2
— Eric Cantona
— Eric Cantona