Betent tema i Norge denne Haaland, men heldigvis ikke her inne.
Jeg er enig med deg at han er oppskrytt @messilingard.
Men til gjengjeld er han og - som du sier - verdens beste målscorer.
Og som ikke nevnes her, men som jeg synes det bør: Han er og blant verdens beste på å finne rom og være på rett plass til rett tid. Det får han ikke kreditt for i mine øyne. Han er og god på å dra av forsvarere og skape seg rom til å avslutte når det er trangt. Ikke like god som Salah er på det, men det er ikke langt unna. Så han har jo absolutt noen skills, selv om det er begrenset til det som til syvende og sist handler om målscoring.
@RedTrafford: Du kaller han en god avslutter. Men tror du er enig i at han er mer enn bare god når det kommer til avslutninger. Ivan Toney er en god avslutter. Haaland er en eksepsjonelt god avslutter, og kan score mål med høyre, venstre og hodet. Men ellers er jeg enig at han har ikke noe særlig register å spille på. Så mener jeg og at det kan unnskyldes litt når hans jobb som fotballspiller er egentlig kun å score mål, og der leverer han så det griner. Og det har han gjort for alle klubber han har vært innom, på ulike nivå.
Men norsk media og fans har et helt forvrengt bilde av Haaland som en av tidenes beste fotballspillere. Og der er jeg ekstremt uenig. Og enda verre... Det er urovekkende mange folk der ute som på sin hals mener at Haaland kan ta igjen Ronaldo og score opp mot 1000 mål i sin karriere... Det finnes mye galskap å le av, men det tar nesten kaka. Tror folk enten ikke har kunnskap eller hukommelse til å ta inn over seg hva som skal til for å score 900-1000 mål, som Ronaldo er i ferd med å gjøre før han legger opp.
Vi kan regne det i snitt: 50 mål per sesong, 20 sesonger på rad.
Selv om Haaland er rundt det snittet nå, så er det for meg en selvsagthet at han aldri vil kunne holde på slik han gjør nå til han er nærmere 40 år. I tillegg har Ronaldo gjort det utrolige med å gå nesten en hel karriere uten skader. For ikke å nevne at de første 7 årene av Ronaldos karriere i Sporting og United var som midtbanespiller (Det er jo vilt i seg selv).
Så der er Haaland "Ronaldo-jakt" allerede på tynn is, og tenk når han bikker 30 med den tunge kroppen og de skadeplagene han allerede har gått gjennom. No way, José, som de sier i varmere strøk. Matematikken og fysikkens lover tilsier at han ikke vil kunne nå Ronaldo til brystkassa engang hva gjelder antall scorede mål, UANSETT hvor bra han unektelig kommer til å gjøre det fra han er 20-30 år, og omså noen få år lengre.
Dét sagt, så er det spinnvilt at en jærbuing ligger an til å muligens score flere mål enn Pelé. Det må selv vi United-fans erkjenne er spesielt, og ta av oss hatten for. Sånne bragder fortjener respekt, ispedd litt sunt supporterhat.
For å illustere det enda bedre enn jeg klarer:
Tidenes beste rendyrkede spiss inne i boksen heter uansett Ruud van Nistelrooy. (Han burde du kanskje og nevnt @messilingard, han var og en teknisk høyt begavet spiller forutenom å være en målmaskin).
Haddet det ikke vært for en del skader og at han klinsjet med Fergie og Ronaldo hadde van Nistelrooy etter alle solemerker forbigått Shearer som Premier Leaguest mestscorende.
Og tidenes beste målscorer heter uansett Ronaldo.
To United-legender, og de kan ikke engang Haaland matche i pur kvalitet.
Norge
For meg blir det for enkelt angående Haaland. Han har brukbart med assists både for City og Dortmund. Han scorer stort sett mot alle de gode lagene, kanskje med unntak av noen av de virkelig toppkampene. Jeg sier ikke at han er i nærheten av Messi, Ronaldo osv., og kunne brydd meg mindre om Ballon d'Or (de har gitt den til Messi flere ganger ufortjent f eks). Han eller Ødegaard? Tja. Tror det er lettere å få tak i en playmaker som Ødegaard en en så god avslutter som Haaland. 50/50?
Jeg er langt fra en stor fan av Haaland og alt hysteriet rundt ham. Men at han er an av Norges alle beste spillere gjennom tidene er utvilsomt. Og vi har hatt noen virkelig gode.
Jeg er langt fra en stor fan av Haaland og alt hysteriet rundt ham. Men at han er an av Norges alle beste spillere gjennom tidene er utvilsomt. Og vi har hatt noen virkelig gode.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Can2, Pink Final, BluePink
Det er godt nyansert, @Jan Erik. Er enig.
Messi vant og gullballen 2-3 ganger for mye. Og i 2 av de sesongene burde den utvilsomt gått til Ronaldo i stedet.
Ballon d'Or er først og fremst en fotballpolitisk popularitetskonkurranse, sterkt knyttet til om man spiller i de riktige klubbene (hovedsakelig Barca og Real Madrid), samt om landslaget man spiller på gjør det bra i mesterskap.
Men skal ikke ta noe fra Messi. Han og Ronaldo er begge fotballguder, og det er galskap å si at det ikke er fortjent.
I tillegg er Messi en tilsynelatende sympatisk kar. Så han er lettere å like for mange enn Ronaldo med sitt oppblåste ego.
Men jeg synes og det er hakket mer imponerende det Ronaldo har gjort. Messi er en naturlig begavet fotballspiller.
Og Messi har stort sett spilt for en av tidenes beste fotballag mesteparten av karrieren, når de var på sitt aller beste.
Ronaldo hadde aldri samme talentet som Messi, men jobbet hardere enn noen fotballspillere har gjort. Og har hatt mange år på lag som i perioder var underdog - både i hjemlig liga og i Europa.
I tillegg må jeg bare si at David Beckham burde vunnet Ballon d'Or i '99. Hvis man ser gjennom kampene fra Treble-sesongen, så er Beckham helt enorm hele sesongen.
Og Scholes burde vunnet Ballon d'Or minst 2 ganger. Tror aldri han ble nominert en gang.
Det Haaland gjør nå er fotballmagi. Og som videoen over sier: Det illustrerer egentlig bare mer enn noe annet hvor hinsides magiske Ronaldo og Messi sine karrierer har vært. For selv om Haaland nå er på et eget nivå, så er de to fortsatt laaangt over. Vi vil aldri få noen slike spillere igjen. Og da vil det i så fall være når fotballen har utviklet seg til å bli en ugjenkjennelig sport.
Derfor irriterer det meg og når hvert unge talent beskrives som den nye Ronaldo eller nye Messi. Shut the fuck up Uansett hvor gode de er, så har de faktisk ikke mulighet til å matche de. Selv Mbappé er en middelmådighet i sammenligning.
Messi vant og gullballen 2-3 ganger for mye. Og i 2 av de sesongene burde den utvilsomt gått til Ronaldo i stedet.
Ballon d'Or er først og fremst en fotballpolitisk popularitetskonkurranse, sterkt knyttet til om man spiller i de riktige klubbene (hovedsakelig Barca og Real Madrid), samt om landslaget man spiller på gjør det bra i mesterskap.
Men skal ikke ta noe fra Messi. Han og Ronaldo er begge fotballguder, og det er galskap å si at det ikke er fortjent.
I tillegg er Messi en tilsynelatende sympatisk kar. Så han er lettere å like for mange enn Ronaldo med sitt oppblåste ego.
Men jeg synes og det er hakket mer imponerende det Ronaldo har gjort. Messi er en naturlig begavet fotballspiller.
Og Messi har stort sett spilt for en av tidenes beste fotballag mesteparten av karrieren, når de var på sitt aller beste.
Ronaldo hadde aldri samme talentet som Messi, men jobbet hardere enn noen fotballspillere har gjort. Og har hatt mange år på lag som i perioder var underdog - både i hjemlig liga og i Europa.
I tillegg må jeg bare si at David Beckham burde vunnet Ballon d'Or i '99. Hvis man ser gjennom kampene fra Treble-sesongen, så er Beckham helt enorm hele sesongen.
Og Scholes burde vunnet Ballon d'Or minst 2 ganger. Tror aldri han ble nominert en gang.
Det Haaland gjør nå er fotballmagi. Og som videoen over sier: Det illustrerer egentlig bare mer enn noe annet hvor hinsides magiske Ronaldo og Messi sine karrierer har vært. For selv om Haaland nå er på et eget nivå, så er de to fortsatt laaangt over. Vi vil aldri få noen slike spillere igjen. Og da vil det i så fall være når fotballen har utviklet seg til å bli en ugjenkjennelig sport.
Derfor irriterer det meg og når hvert unge talent beskrives som den nye Ronaldo eller nye Messi. Shut the fuck up Uansett hvor gode de er, så har de faktisk ikke mulighet til å matche de. Selv Mbappé er en middelmådighet i sammenligning.
Last edited by 10Hag on 06 Sep 2024, 21:19, edited 2 times in total.
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Andtho01, 28FPellistri
-
- Liker gitt: 1834
- Liker mottatt: 6733
Haaland går så og si aldri i offside heller. Den trippelen med timing, posisjonering og avslutteregenskaper er det få som har.
I mine øyne er det definitivt ikke Haaland som er problemet for Norge, men balltempoet. Alt for mange som kjæler med ball, Ødegaard inkludert, og jeg vil påstå at han er et større problem enn Haaland. Det Ødegaard har levert for landslaget er svakt. 60 kamper, 3 mål og 11 assist. I tellende(om man tar bort treningskamper) så er tallene 42 kamper, 2 mål og 6 assist. Er ofte blant de dårligste på banen, og i tillegg lar han han slå 10+ dårlige corner nesten hver kamp.
Der har du oppskrytt spiller.
I mine øyne er det definitivt ikke Haaland som er problemet for Norge, men balltempoet. Alt for mange som kjæler med ball, Ødegaard inkludert, og jeg vil påstå at han er et større problem enn Haaland. Det Ødegaard har levert for landslaget er svakt. 60 kamper, 3 mål og 11 assist. I tellende(om man tar bort treningskamper) så er tallene 42 kamper, 2 mål og 6 assist. Er ofte blant de dårligste på banen, og i tillegg lar han han slå 10+ dårlige corner nesten hver kamp.
Der har du oppskrytt spiller.
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
-
- Donor
- Liker gitt: 26020
- Liker mottatt: 18085
Han er en av verdens beste avsluttere, ingen tvil om det @10Hag
Bare fattet meg i korthet der
Hvis han spiller under Pep i City resten av karrieren og klubb 115 blir til 815 så kan han ha muligheter til å passere Ronaldo.
Men er allikevel tvilsom til det.
Bare fattet meg i korthet der
Hvis han spiller under Pep i City resten av karrieren og klubb 115 blir til 815 så kan han ha muligheter til å passere Ronaldo.
Men er allikevel tvilsom til det.
post liked by: 10Hag, Can2
Ja, @10Hag, alt er en business. Så jo det når ARGENTINA vant VM....det var nesten ett ensidig fokus på Messi. Det var kanskje sånn med Maradona også, men jeg syns de dro den vel langt der.
post liked by: 10Hag, RedTrafford
-
- Donor
- Liker gitt: 17855
- Liker mottatt: 6223
Haaland er utvilsomt en god spiller, men tror også at han er avhengig av å ha gode medspillere. Han bøtter inn mål, spesielt på klubblaget. Og han er ikke mer enn 2 mål bak den mestscorede spilleren gjennom tidene på det norske landslaget, Jørgen Juve.
Tipper han kan komme opp i rundt 5-600 mål totalt i sin karriere.
Men opp til den absolutte største og beste målgjøreren gjennom tidende er det ingen som når opp.
Pele står med nesten 1300 mål i sin enestående karriere!
Men opp til den absolutte største og beste målgjøreren gjennom tidende er det ingen som når opp.
post liked by: Can2, Pink Final
-
- Liker gitt: 421
- Liker mottatt: 1272
Rosenborg må ihvertfall hold godt på Alfred så han ikke blir tatt av NFF når Solbakken gir seg.
post liked by: Pink Final
-
- Liker gitt: 1834
- Liker mottatt: 6733
Skal vel sies at talla til Pele er mildt sagt diskutable.
post liked by: 10Hag, RedTrafford
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
@Belfastboy, han har vel over 250 allerede? Nettopp fylt 24. Tipper han kommer i nærheten av Cristiano...på en del færre sesonger. Om han holder seg skadefri og motivert.
Hvorfor jeg gidder å 'forsvare' ham her, skjønner jeg ingenting av...
Hvorfor jeg gidder å 'forsvare' ham her, skjønner jeg ingenting av...
1300-tallet er kun rapportert av Pelé selv, og inkluderer bl.a.:Belfastboy wrote: ↑06 Sep 2024, 21:17 Haaland er utvilsomt en god spiller, men tror også at han er avhengig av å ha gode medspillere. Han bøtter inn mål, spesielt på klubblaget. Og han er ikke mer enn 2 mål bak den mestscorede spilleren gjennom tidene på det norske landslaget, Jørgen Juve.
Treningskamper.
Vennskapskamper.
Pre-season-kamper.
Kamper for Brasil sitt militære (altså bedriftsfotball).
++ Div. andre uoffisielle kamper og treningsscenario.
I tillegg er en haug av målene umulig å verifisere, da det knapt finnes video av en liten brøkdel.
Mange av de ville nok telt som selvmål.
Og mange 60 år gamle matchrapporter fra Brasil er ufullstendige og uverifiserbare.
Derfor er tallet hans nå korrekt regulert ned til 778.
Fortsatt helvetes imponerende, og Pelé er en av tidenes største legender.
Men det er utvilsomt Ronaldo som er den ubestridte målkongen.
Og det kun med offisielt tellende mål, ingen inflasjon, ingen treningskamper, ingen bedriftsfotball. Alle verifisert.
Morsom anekdote: Real Madrid gratulerte Ronaldo med 900 mål da han traff 899.
Real Madrid mener at La Liga feilaktig krediterte et Ronaldo-frispark til en annen spiller.
Har sett videoen. Ronaldo treffer en medspiller, og ballen går i mål.
Det var nok riktig bedømt av La Liga. Så tallet er nå 900, og vil nok nærme seg 1000 i løpet av de 2-3 neste årene han har sagt han skal spille før han legger opp.
Tror for øvrig du beregner godt mtp Haaland. Tror og han ender på rundt 5-600 mål i sin karriere, kanskje litt høyere om han holder seg skadefri og spiller til han er 35+. Noe jeg tror er usannsynlig. Det i seg selv er jo sinnsyke tall.
Last edited by 10Hag on 06 Sep 2024, 21:43, edited 3 times in total.
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Can2, messilingard
-
- Donor
- Liker gitt: 26020
- Liker mottatt: 18085
Jeg så ikke hele posten din med engang @10Hag (mobilen )
Men ja, jeg legger litt mer i det når jeg mener god avslutter.
Men mye av det sier seg selv i grunnen, det med å finne riktig rom og time løp osv.
Han er sterk som en okse og har en styrke der også, særlig i dueller. Uten det så hadde det blitt mindre mål selvfølgelig.
Men diskusjonen gikk vel på om han er oppskrytt eller eller guds gave til fotballen.
Så der, er jeg enig med @messilingard og @10Hag
Jeg syns det er vanskelig å måle en spiss som spiller for City og et landslag som dominerer.
For min del hadde jeg forventet mye mer på landslaget hvis det var guds barn.
Men ja, jeg legger litt mer i det når jeg mener god avslutter.
Men mye av det sier seg selv i grunnen, det med å finne riktig rom og time løp osv.
Han er sterk som en okse og har en styrke der også, særlig i dueller. Uten det så hadde det blitt mindre mål selvfølgelig.
Men diskusjonen gikk vel på om han er oppskrytt eller eller guds gave til fotballen.
Så der, er jeg enig med @messilingard og @10Hag
Jeg syns det er vanskelig å måle en spiss som spiller for City og et landslag som dominerer.
For min del hadde jeg forventet mye mer på landslaget hvis det var guds barn.
post liked by: 10Hag, Can2
-
- Kongen av understatements
- Liker gitt: 18130
- Liker mottatt: 6972
Nå må jeg først ile til å si at jeg har meget begrenset fotballfagelig kompetanse og taktisk forståelse (kom som en bombe tenker jeg!) Ei har jeg heller sett kampen. MEN burde ikke Ødegaard, Sørloth, Nusa og Haaland greie noe mot Kasakhstan...? At de kunne bryte noen angrep og ta skjeia i egen hand. Solbakken eller ikke Solbakken.. skjønner dere som sier at det er noen av dem som er oppskrytte.
post liked by: Belfastboy, RedTrafford, 10Hag, Blodfink, Pink Final, messilingard, Rød Pølse
Kong Eric Cantona
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 35596
- Liker mottatt: 26299
Interessant å lese meningene om Brauten for meg som sjeldent ser City og aldri ser Norge.
Med mindre kunnskap om spilleren har jeg lite grunnlag for å hive meg inn i samtalen.
Bortsett fra å slå inn den vidåpne døra å påpeke at han scorer et imponerende antall med mål.
Når det gjelder Ruud van Nistelrooy så hadde jo han glimrende tall i United.
Men han har én mann foran seg på lista over antall mål pr match @10Hag.
Busby babe Tommy Taylor.
Ellers spilte vel Cristiano Ronaldo ofte som fremste mann på banen i 07/08 og i 08/09 vel?
For meg var han en ekstremt offensiv ving.
Om det blir riktig å kalle det midtbane får andre avgjøre.
Lite til ingen bidrag bakover fra han.
Det var jo bl.a derfor Sir Alex begynte å bruke Darren Fletcher på høyrekanten.
Fordi Fletcher bidro hjemover, slik at vi kunne frita Ronaldo på motsatt for defensivt ansvar.
Vi brukte Ronaldo der han var best.
Mens Fletcher på sin side ofra seg, og fikk kjeft fra fansen som ikke så hele bildet.
(Ja, jeg har sett svingdøra som kommer i full fart - Rashford på venstre, Antony på høyre).
Å sammenligne målscorere fra forskjellige tidsepoker kan nok heller aldri bli helt rettferdig.
Det spilles mange flere kamper nå.
Før nådde omtrent ingen spillere 100 landskamper.
Og det fantes ikke noe landslag for Andorra, Færøyene, Liechtenstein, San Marino m.fl.
I tillegg har nesten alle de gamle østblokk landa blitt splitta opp i en hel haug av landslag.
Hvor mange ble det da Sovjetunionen forsvant?
På klubbnivå var europacupene cup i ordets rette forstand .
Det var ikke ligaspill med minimum 6 matcher.
Det var heller ingen seeding før trekningene.
Så kan man legge til at banene var dårligere, ballen tyngre og fotball støvlene ga mindre støtte til foten.
Når det gjelder Pelé spilte heller ikke han på langt nær så mange offisielle kamper som spillere i vår tid.
Det ble ikke arrangert så mange matcher før.
Derav flere friendlies.
Noen kilder oppgir følgende tall.
Santos enten 665 eller 659 matcher, 643 mål.
New York Cosmos 64 matcher, 37 mål
Brasil 92 matcher, 77 mål
Totalt 821 eller 815 matcher, 757 mål.
Men det står ulikt flere steder på nett.
Sier ikke at min kilde over er riktig.
Færre kamper spilt enn i dagens fotball var det i hvertfall.
Bl.a fordi det var færre land i verden, ergo mindre antall landskamper.
Skal ikke ta bort noe fra vår Ronaldo heller.
Alle hans mål er imponerende.
Fra et subjektivt sted har jeg alltid satt ham foran Messi.
Men det ble vanskeligere slik han holdt på i Ronaldo v 2.0 hos oss.
Ronaldo har utrolige 131 mål for Portugal.
13 av dem mot Andorra, Færøyene og Liechtenstein.
25 av dem mot Baltikum landene og de tidligere Sovjetstatene Armenia, Aserbajdsjan og Kasakhstan.
Flere svakere motstandere i moderne fotball.
Men mål er mål .
De svakeste landene Pelé scoret mot var kanskje Bolivia, Egypt og Venezuela?
Ved å nevne Kasakhstan klarer jeg vel å ro meg sånn halvveis tilbake til trådens tema.
Ronaldo scoret sine landslagsmål nr 15 og 20 mot Kasakhstan.
Haaland klarte ikke å score mot dem i går.
Å knappe innpå Jørgen Juve som @Belfastboy skriver.
Med mindre kunnskap om spilleren har jeg lite grunnlag for å hive meg inn i samtalen.
Bortsett fra å slå inn den vidåpne døra å påpeke at han scorer et imponerende antall med mål.
Når det gjelder Ruud van Nistelrooy så hadde jo han glimrende tall i United.
Men han har én mann foran seg på lista over antall mål pr match @10Hag.
Busby babe Tommy Taylor.
Ellers spilte vel Cristiano Ronaldo ofte som fremste mann på banen i 07/08 og i 08/09 vel?
For meg var han en ekstremt offensiv ving.
Om det blir riktig å kalle det midtbane får andre avgjøre.
Lite til ingen bidrag bakover fra han.
Det var jo bl.a derfor Sir Alex begynte å bruke Darren Fletcher på høyrekanten.
Fordi Fletcher bidro hjemover, slik at vi kunne frita Ronaldo på motsatt for defensivt ansvar.
Vi brukte Ronaldo der han var best.
Mens Fletcher på sin side ofra seg, og fikk kjeft fra fansen som ikke så hele bildet.
(Ja, jeg har sett svingdøra som kommer i full fart - Rashford på venstre, Antony på høyre).
Å sammenligne målscorere fra forskjellige tidsepoker kan nok heller aldri bli helt rettferdig.
Det spilles mange flere kamper nå.
Før nådde omtrent ingen spillere 100 landskamper.
Og det fantes ikke noe landslag for Andorra, Færøyene, Liechtenstein, San Marino m.fl.
I tillegg har nesten alle de gamle østblokk landa blitt splitta opp i en hel haug av landslag.
Hvor mange ble det da Sovjetunionen forsvant?
På klubbnivå var europacupene cup i ordets rette forstand .
Det var ikke ligaspill med minimum 6 matcher.
Det var heller ingen seeding før trekningene.
Så kan man legge til at banene var dårligere, ballen tyngre og fotball støvlene ga mindre støtte til foten.
Når det gjelder Pelé spilte heller ikke han på langt nær så mange offisielle kamper som spillere i vår tid.
Det ble ikke arrangert så mange matcher før.
Derav flere friendlies.
Noen kilder oppgir følgende tall.
Santos enten 665 eller 659 matcher, 643 mål.
New York Cosmos 64 matcher, 37 mål
Brasil 92 matcher, 77 mål
Totalt 821 eller 815 matcher, 757 mål.
Men det står ulikt flere steder på nett.
Sier ikke at min kilde over er riktig.
Færre kamper spilt enn i dagens fotball var det i hvertfall.
Bl.a fordi det var færre land i verden, ergo mindre antall landskamper.
Skal ikke ta bort noe fra vår Ronaldo heller.
Alle hans mål er imponerende.
Fra et subjektivt sted har jeg alltid satt ham foran Messi.
Men det ble vanskeligere slik han holdt på i Ronaldo v 2.0 hos oss.
Ronaldo har utrolige 131 mål for Portugal.
13 av dem mot Andorra, Færøyene og Liechtenstein.
25 av dem mot Baltikum landene og de tidligere Sovjetstatene Armenia, Aserbajdsjan og Kasakhstan.
Flere svakere motstandere i moderne fotball.
Men mål er mål .
De svakeste landene Pelé scoret mot var kanskje Bolivia, Egypt og Venezuela?
Ved å nevne Kasakhstan klarer jeg vel å ro meg sånn halvveis tilbake til trådens tema.
Ronaldo scoret sine landslagsmål nr 15 og 20 mot Kasakhstan.
Haaland klarte ikke å score mot dem i går.
Å knappe innpå Jørgen Juve som @Belfastboy skriver.
post liked by: Can2, messilingard, RedTrafford, Belfastboy, Andtho01, Rød Pølse
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Ingen tvil om at Haaland har imponerende tall (utenom Norge), og de egenskapene han har (tålmodighet, imponerende fysikk og teft) er nok til å skrive ham inn i hall of fame en dag. Når det er sagt så er det naturligvis nok å ha noen få ballberøringer når man scorer så mye som ham, men han er absolutt ingen Zlatan, Ronaldo eller Messi som flere påpeker. Han har ekstremkompetanse, men han er også vanvittig begrenset. Kan ikke huske å ha sett en mer begrenset superstjerne faktisk.
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Belfastboy, Rød Pølse, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona