Hvem vil DU ikke Selge?

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
Post Reply
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26216
Liker mottatt: 16735

Morsom tråd [mention]Cola[/mention].

Slik det ser ut per nå.

David de Gea - Vet det nærmest har blitt tabu å mene ;) - men jeg synes de Gea er en strålende keeper.
Dog ikke komplett som jeg beskriver i tråden hans.
Dean Henderson - Stort talent, og en annen type keeper enn DdG.

Aaron Wan-Bissaka
Ethan Laird
Brandon Williams

Victor Lindelöf
Harry Maguire
Axel Tuanzebe

Paul Pogba
Fred - Har begynt å vise seg fram
Scott McTominay
James Garner
Dylan Levitt

Anthony Martial
Marcus Rashford
Mason Greenwood
Jesse Lingard - Kan ikke selge alle squadspillerne
Daniel James
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Topic author
Cola

Pink Final wrote: 26 Dec 2019, 21:17 David de Gea - Vet det nærmest har blitt tabu å mene - men jeg synes de Gea er en strålende keeper.
Dog ikke komplett som jeg beskriver i tråden hans.
Kan ikke selge alle squadspillerne
Nå var jeg slem å slo sammen noe av innlegget ditt.
Vi trenger flere av de vi har idag som som squadspillere

Ang DDG hvorfor ikke la han sitte på benken i en PL kamp, Romero har jo også gjort gode kamper.
Det jeg la merket til i angrepet til Newcastel, det de hadde før scoringen.
Hva gjør DDG? Jo, senker seg ned å går ut i stjerne. Hadde han stått på beina hadde dette ikke vært en scorings mulighet.

Og spiller du en dårlig kamp, dette synes jeg gjelder alle spillere hvis vi har noen som er 40-60 % like i spillestil/ferdigheter,
gjør du en feil så er muligheten til at du ser neste kamp fra benken til å begynne med
Inhen skal ha klippekort
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Dette her er for så vidt ikke min avgjørelse, men for å skape litt trykk og diskusjoner er det ikke bedre med færre tråder enn å diskutere en veldig spesifikk ting som fint diskuteres i en slags kjøp/salg tråd?

Er ikke noe veldig spesifikk kritikk mot noen spesielle, men syntes det er så mange tråder med ekstremt lite innhold.
Last edited by messilingard on 30 Dec 2019, 05:02, edited 1 time in total.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26216
Liker mottatt: 16735

messilingard wrote: 26 Dec 2019, 22:40 er det ikke bedre med færre tråder enn å diskutere en veldig spesifikk ting
Enig i det.

Under fanen GENERELT er det flere ubesvarte tråder, som fint kunne passet inn under allerede eksisterende tråder - feks kamptrådene..

Det sagt synes jeg denne tråden var morsom - fordi jeg håpet den skulle bli en positiv vinklet tråd.

Fint du tok med at kritikken din ikke er spesifikt rettet mot noen :thumb_up:
Stå på [mention]Cola[/mention] - du er en fin bruker å ha her inne.
Selv om vi er uenige ang de Gea ;)
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Topic author
Cola

messilingard wrote: 26 Dec 2019, 22:40 Dette her er for så vidt ikke min avgjørelse, men for å skape litt trykk og diskusjoner er det ikke bedre med færre tråder enn å diskutere en veldig spesifikk ting som fint diskuteres i en slags kjøp/salg tråd?

Er ikke noe veldig spesifikk kritikk mot noen spesielle, men syntes det er så mange tråder med ekstremt lite innhold.
Pink Final wrote: 26 Dec 2019, 23:12 Enig i det.

Under fanen GENERELT er det flere ubesvarte tråder, som fint kunne passet inn under allerede eksisterende tråder - feks kamptrådene..

Det sagt synes jeg denne tråden var morsom - fordi jeg håpet den skulle bli en positiv vinklet tråd.

Fint du tok med at kritikken din ikke er spesifikt rettet mot noen
Stå på @Cola - du er en fin bruker å ha her inne.
Selv om vi er uenige ang de Gea
Faktisk enig med dere begge.
Prøvde å slette tråden, men fikk ikke gjort dette.

[mention]Blodfink[/mention] eller [mention]RaoulDuke[/mention] kan dere slette denne tråden?

Topic author
Cola

Virker som om vi skal slette denne tråden, er at de som har postet her sletter sine inlegg etterhvert.
Post Reply