Strålende om drakt
Strålende om din mening om Postballe
United-drakter
-
- Donor
- Posts: 5436
- Joined: 13 Mar 2021, 16:00
- Liker gitt: 25266
- Liker mottatt: 17460
post liked by: 10Hag, Blodfink
-
- Donor
- Posts: 5436
- Joined: 13 Mar 2021, 16:00
- Liker gitt: 25266
- Liker mottatt: 17460
Når vi først er inne på fraktleverandør, drakter og litt supporterklubben.
Skal ikke legge meg opp i hvordan supporterklubben skal drive sin butikk,
Men når jeg sendte en henvendelse og spurte pent om de kunne sende drakten med Posten da PostNord var helt uaktuelt.
Fikk jeg til svar: vi sender ut 16000 pakker i året og PostNord er vår fraktleverandør.
Det var alt liksom.
Som sagt så skal jeg ikke legge meg opp i deres butikkdrift, men jeg kan si hva jeg hadde tenkt og gjort.
1. Et medlem av supporterklubben som vil kjøpe drakt, vi driver butikk og vi vil jo selge.
2. Sende med posten, det må vi få til. Kanskje det tar en dag eller to lenger pga avvik fra vår standard. Vi løser det.
3. Det er helt sikkert en meget god grunn til at PostNord er uaktuelt.
Mulig jeg er sær og virkelighetsfjern her, tenker jo at supporterklubben ikke akkurat er et multibulti konsern heller.
Men meg om det.
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Frakt tar'em betalt for au
Skal ikke legge meg opp i hvordan supporterklubben skal drive sin butikk,
Men når jeg sendte en henvendelse og spurte pent om de kunne sende drakten med Posten da PostNord var helt uaktuelt.
Fikk jeg til svar: vi sender ut 16000 pakker i året og PostNord er vår fraktleverandør.
Det var alt liksom.
Som sagt så skal jeg ikke legge meg opp i deres butikkdrift, men jeg kan si hva jeg hadde tenkt og gjort.
1. Et medlem av supporterklubben som vil kjøpe drakt, vi driver butikk og vi vil jo selge.
2. Sende med posten, det må vi få til. Kanskje det tar en dag eller to lenger pga avvik fra vår standard. Vi løser det.
3. Det er helt sikkert en meget god grunn til at PostNord er uaktuelt.
Mulig jeg er sær og virkelighetsfjern her, tenker jo at supporterklubben ikke akkurat er et multibulti konsern heller.
Men meg om det.
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Frakt tar'em betalt for au
post liked by: 10Hag, Blodfink, Can2
@RedTrafford: Tenker i samme baner.
Jeg kan forstå at man ikke kan be et enormt, automatisert konsern som Amazon om å gjøre personlige avvik. Den er liksom grei, det er sånn det blir når selskaper blir enorme og automatiserte. Man er heldige om man i det hele tatt får svar fra noe annet enn en bot.
Men at supporterklubben ikke kan slenge en trøye i en pose og printe ut en Posten-etikett for en enkelt plagsom, men trofast rød jævel, den svelger jeg heller ikke. Så kunne man kanskje slengt til; Vi fikser det denne gangen siden du spør så pent, men det blir ikke noe vi vil gjøre til en årlig tradisjon med deg, gjerne med litt glimt i øyet.
Slike ting koster svært lite, og gleder stort.
Unntaket er om du er en av mange som har spurt om det samme. Da hadde jeg skjønt om de ikke orket å holde på å gjøre masse unntak. Men det tviler jeg på er tilfelle. Og om det i så fall var tilfelle, så skriver man bare: Vi får dessverre slike henvendelser ganske ofte, og det ville gjort jobben vår en hel del mer komplisert om vi skulle innvilge slike forespørsler. Om du får særbehandling, må vi nesten gi det til alle som spør.
Da hadde man akseptert og skjønt hvorfor de ikke gidder å gjøre det, tenker jeg?
Kundeservice er egentlig ikke så vanskelig, om man bare gidder. Handler ikke nødvendigvis om å innfri kundens ønsker i vildens sky, men i det minste bare kommunisere hvorfor enkelte ting ikke kan realiseres. De fleste oppegående forstår, og de som ikke gjør det er det ikke håp for uansett.
Jeg kan forstå at man ikke kan be et enormt, automatisert konsern som Amazon om å gjøre personlige avvik. Den er liksom grei, det er sånn det blir når selskaper blir enorme og automatiserte. Man er heldige om man i det hele tatt får svar fra noe annet enn en bot.
Men at supporterklubben ikke kan slenge en trøye i en pose og printe ut en Posten-etikett for en enkelt plagsom, men trofast rød jævel, den svelger jeg heller ikke. Så kunne man kanskje slengt til; Vi fikser det denne gangen siden du spør så pent, men det blir ikke noe vi vil gjøre til en årlig tradisjon med deg, gjerne med litt glimt i øyet.
Slike ting koster svært lite, og gleder stort.
Unntaket er om du er en av mange som har spurt om det samme. Da hadde jeg skjønt om de ikke orket å holde på å gjøre masse unntak. Men det tviler jeg på er tilfelle. Og om det i så fall var tilfelle, så skriver man bare: Vi får dessverre slike henvendelser ganske ofte, og det ville gjort jobben vår en hel del mer komplisert om vi skulle innvilge slike forespørsler. Om du får særbehandling, må vi nesten gi det til alle som spør.
Da hadde man akseptert og skjønt hvorfor de ikke gidder å gjøre det, tenker jeg?
Kundeservice er egentlig ikke så vanskelig, om man bare gidder. Handler ikke nødvendigvis om å innfri kundens ønsker i vildens sky, men i det minste bare kommunisere hvorfor enkelte ting ikke kan realiseres. De fleste oppegående forstår, og de som ikke gjør det er det ikke håp for uansett.
post liked by: RedTrafford, Blodfink
-
- Donor
- Posts: 5436
- Joined: 13 Mar 2021, 16:00
- Liker gitt: 25266
- Liker mottatt: 17460
Akkurat det jeg tenker.
Fikk en setning til svar, hvis det er slik ditt eksempel er eller kan være, kunne de spandert en setning til og forklart kort hvorfor ikke. Og jeg hadde hatt full forståelse for det.
Men sjelden jeg krangler om hvem jeg skal betale til
Fikk en setning til svar, hvis det er slik ditt eksempel er eller kan være, kunne de spandert en setning til og forklart kort hvorfor ikke. Og jeg hadde hatt full forståelse for det.
Men sjelden jeg krangler om hvem jeg skal betale til
post liked by: 10Hag, Blodfink
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Posts: 8911
- Joined: 03 Aug 2018, 21:11
- Liker gitt: 34727
- Liker mottatt: 25176
Kan være de har en kontraktfestet rammeavtale å forholde seg til.
En annen leverandør ville blitt kontraktsbrudd?
Hva vet jeg?
Uansett hva, god kundeservice handler ofte om kommunikasjon.
Lytte, fortelle, forklare, informere.
En annen leverandør ville blitt kontraktsbrudd?
Hva vet jeg?
Uansett hva, god kundeservice handler ofte om kommunikasjon.
Lytte, fortelle, forklare, informere.
post liked by: RedTrafford, 10Hag
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Jepp, det er jo sant da. Da burde de bare sagt det, så hadde man hatt full forståelse for det.Pink Final wrote: ↑20 Aug 2024, 22:03 Kan være de har en kontraktfestet rammeavtale å forholde seg til.
En annen leverandør ville blitt kontraktsbrudd?
Hva vet jeg?
Uansett hva, god kundeservice handler ofte om kommunikasjon.
Lytte, fortelle, forklare, informere.
Når man bare sier nei uten å forklare hvorfor, så oppleves det som lite imøtekommende kundeservice.
Koster vel knapt noen kalorier å skrive en setning
post liked by: RedTrafford, Pink Final
-
Topic author - Donor
- Posts: 15836
- Joined: 11 Aug 2018, 11:57
- Liker gitt: 30071
- Liker mottatt: 23944
Dra til Bulgaria og kjøp fra en bod. Fly t/r og drakta er nok rimeligere enn ekte vare. Sikkert penger til overs for en aldri så liten pubrunde der nede også
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Pwint
LUHG!
-
- Donor
- Posts: 5436
- Joined: 13 Mar 2021, 16:00
- Liker gitt: 25266
- Liker mottatt: 17460
Ikke så sikker på det alltså.
Flybilletter om sommeren bruker å ligge på ca 4000 kr pr reisende t/r.
Drakter ligger på ca 20 til 30 Leva, kursen står i rundt 6 tipper jeg.
Øl på pub har blitt mye dyrere, for ca 3 år siden kostet en hælv'en ca 10 kroner, mens nå blir man jo flådd.
Hvis jeg husker riktig måtte jeg steike betale rundt 24 kroner for en halvliter i fjor
Mens i butikken koster det fortsatt rundt 7 kroner for en øl da.
Ganske sikker på jeg gjorde rett valg ved å handle hos Unisport.
Den største gevinsten var for øvrig og ikke fore Postballe med en eneste krone
post liked by: Pwint, 10Hag, Can2, Rød Pølse, Andtho01, Blodfink
Denne gir vann i munnen, nostalgifaktoren gjennom taket.
Viser hvor mye utførelsen av sponsorlogo på en drakt har å si.
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Pancho P, Can2, Pwint, Jan Erik, Andtho01, Rød Pølse, Blodfink
-
- Donor
- Posts: 5436
- Joined: 13 Mar 2021, 16:00
- Liker gitt: 25266
- Liker mottatt: 17460
Var og hentet tredjedrakta i dag.
Strålende fornøyd
Liker at det ikke er helt draktdrakt preg over den. Kan brukes som bare jevlig kul t-skjorte også
Bestilte uten nummer og navn.
Strålende fornøyd
Liker at det ikke er helt draktdrakt preg over den. Kan brukes som bare jevlig kul t-skjorte også
Bestilte uten nummer og navn.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, 10Hag, Blodfink, LoveBruno&Rashford, Pink Final, Can2
-
- Donor
- Posts: 5436
- Joined: 13 Mar 2021, 16:00
- Liker gitt: 25266
- Liker mottatt: 17460
Det er vel helt innfor det som et 'hjemmekontor' ? (Alle andre steder var visst forbudt )
Vel å merke med litt Siciliansk preg
Den nye tredjedrakta har jeg tenkt å bruke, så den kommer ikke opp på veggen med det første.
Vel å merke med litt Siciliansk preg
Den nye tredjedrakta har jeg tenkt å bruke, så den kommer ikke opp på veggen med det første.
post liked by: 10Hag, Can2
-
- Donor
- Posts: 5436
- Joined: 13 Mar 2021, 16:00
- Liker gitt: 25266
- Liker mottatt: 17460