Kort oppsummering fra AI av Arne Slot:
Style of play is characterized by his attacking and aggressive approach, emphasis on possession and ball control, and use of wingers and full-backs to create width and attacking options.
Slot has been compared to Pep Guardiola due to his attacking and possession-based style of play. He emphasizes the importance of controlling the game and creating scoring chances through possession and movement.
Liverpool
-
Topic author - Donor
- Liker gitt: 30065
- Liker mottatt: 23935
haha, er ikke dette mobbing guttær!?
Blir jo veldig interessant å se hva Arne kan få til. Hva managere har gjort før spiller liten rolle ja, i hvert fall når de blir ansatt i United
Vil jo tro at Liverpool minst trenger 1 sesong eller 2 for å justere seg.
Blir jo veldig interessant å se hva Arne kan få til. Hva managere har gjort før spiller liten rolle ja, i hvert fall når de blir ansatt i United
Vil jo tro at Liverpool minst trenger 1 sesong eller 2 for å justere seg.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Pink Final
LUHG!
Nå har ikke jeg full oversikt over alle skalla nederlandske managere, men jeg rangerer selvfølgelig også Jaap Stam foran Arne (luft)Slot. Arvtageren etter det tyske gebisset må finne seg i å havne utenfor pallen.
Jeg er forøvrig for mobbing av tidligere, nåværende og kommende Liverpoolmanagere
Jeg er forøvrig for mobbing av tidligere, nåværende og kommende Liverpoolmanagere
post liked by: Pwint, Blodfink, Andtho01, Pancho P, Buchan, RedTrafford, Spirograf1, Pink Final
Football, bloody hell!
Kjenner jeg er litt skuffet nå. Har alltid tenkt at du var go-to eksperten på det?
post liked by: Andtho01, Pancho P, Rød Pølse, Buchan, Blodfink, RedTrafford, Belfastboy, Spirograf1, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Jeg har nok et litt ufortjent godt rykte, @Pwint. Ikke helt ulikt "tittelgrossisten" Kloppetiklopp.
post liked by: Pancho P, Pwint, Buchan, Blodfink, RedTrafford, Belfastboy, Spirograf1, Pink Final, Andtho01
Football, bloody hell!
Det er lenge sidan eg har spruta morgonkaffien gjennom nasen, men det skjedde no Takk for den, @Rød Pølse!
post liked by: Buchan, Rød Pølse, Blodfink, RedTrafford, Belfastboy, Spirograf1, Pink Final, Andtho01
It's Squeaky Bum Time!