Har ikke kjøpt DLCen enda, men det blir sikkert. Liker ikke at det har blitt enda vanskeligere da, det må jeg si. Har ikke lest mye, for jeg prøver å holde meg unna spoilers, men har fått med meg at det er svært vanskelig. Ganske pisslei av input reading og GPS tracking allerede.
Har en karakter jeg sikkert kunne brukt, som har rundet hele spillet. Men startet på en ny kar for en ukes tid siden, som nå er litt over level 100. 2x greatsword fungerte ikke så bra synes jeg, så da ble det ny dude

Kom en oppgradering på hovedspillet også, og jeg leste at nå kan vi bruke Torrent mot sistebossen. Det kan jo bli bra. Men han overlever vel ikke lenge uansett, så i praksis blir det kanskje ikke store forskjellen. Men fin tanke å slippe og jage etter det beistet 90% av tiden

En endring jeg SVÆRT GJERNE skulle sett er at det hersens lyset på hofta er på hver gang, også etter jeg har dauvva eller flyttet meg til et annet bål. Er så lei av å skru det på hele tida, og det selv om det er på en av de fire quickslottene. Vel, bare et hjertesukk.
Har du spilt noe mer av DLCen nå, og hva synes du så langt? Er det nesten klink umulig for ikke-proffe med mindre du har level 200+ karakterer?
Edit: Dessverre kverka jeg Patches ved et uhell, så det var litt dumt. Håpte han kunne komme magisk tilbake med skilpaddehjelp, men den gang ei :-/