Nå skjer det ting
Rutgerus Johannes Martinus van Nistelrooij
Litt snodig opplegg, egentlig.
United-connection til tross, veldig uvanlig at en lovende manager med jobbtilbud på hånda velger å bli assistent i stedet (Gaute Helstrup får ha meg unnskyldt).
Litt undrende også til at ETH skulle ønske det, han har i alle fall vært rapportert å ha lojalitet til «sitt» team.
Har INEOS satt et ultimatum? Er de i det hele tatt i posisjon til å gjøre det? Har ETH i et anfall av selvransakelse skjønt at han trenger nye impulser?
Er det INEOS som sikrer seg en potensiell ETH-arvtager dersom vi ikke ser bedre ut til høsten enn vi gjorde denne sesongen?
United-connection til tross, veldig uvanlig at en lovende manager med jobbtilbud på hånda velger å bli assistent i stedet (Gaute Helstrup får ha meg unnskyldt).
Litt undrende også til at ETH skulle ønske det, han har i alle fall vært rapportert å ha lojalitet til «sitt» team.
Har INEOS satt et ultimatum? Er de i det hele tatt i posisjon til å gjøre det? Har ETH i et anfall av selvransakelse skjønt at han trenger nye impulser?
Er det INEOS som sikrer seg en potensiell ETH-arvtager dersom vi ikke ser bedre ut til høsten enn vi gjorde denne sesongen?
post liked by: LoveBruno&Rashford, Andtho01, RedTrafford
-
- Donor
- Liker gitt: 25382
- Liker mottatt: 17558
Dert høres kult ut med RvN tilbake til Old Trafford. ellers tenker jeg det samme som @Ryder
Må si jeg ble overrasket da ryktene kom.
Husker at Mourinho ikke ville ha med Giggs som assistent, av den enkle grunn at han ikke ønsket noen i apparatet sitt som ville ha jobben hans.
Er det noe EtH har ønsket stiller jeg meg annerledes til det.
Må si jeg ble overrasket da ryktene kom.
Husker at Mourinho ikke ville ha med Giggs som assistent, av den enkle grunn at han ikke ønsket noen i apparatet sitt som ville ha jobben hans.
Er det noe EtH har ønsket stiller jeg meg annerledes til det.
post liked by: Andtho01
Synes det virker fornuftig, for Benny McCarthy er vel ute nå?
Han er en ung manager, var innom United tidligere som del av opplæringen. Nå kan han få enda mer opplæring av en meget god manager i Ten Hag. Tipper han får mye ansvar for spissen(e) vår(e). Og får vi like mange skader som i fjor, kan han sikkert dra på seg drakta igjen
Han er en ung manager, var innom United tidligere som del av opplæringen. Nå kan han få enda mer opplæring av en meget god manager i Ten Hag. Tipper han får mye ansvar for spissen(e) vår(e). Og får vi like mange skader som i fjor, kan han sikkert dra på seg drakta igjen
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford
-
Topic author - Donor
- Liker gitt: 30378
- Liker mottatt: 24094
Var noe skriverier et eller annet sted for ei stund sia om at det kom endringer i trenerstaben.
Er jo en kapasitet godeste Ruud, og nederlendere er jo kjent for å være litt harde og krevende. Akkurat det som trengs i United?
Er jo en kapasitet godeste Ruud, og nederlendere er jo kjent for å være litt harde og krevende. Akkurat det som trengs i United?
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Rød Pølse, 10Hag, RedTrafford
LUHG!
Klarer ikke å være negativ til endringer/oppgraderinger i trenerteamet. Kan ikke tenke meg at dette er en «splitt og hersk»-taktikk fra INEOS. Håper på enighet mellom partene og ønsker Ruud van Nistelrooy velkommen tilbake. Tipper Razzmatazz gjør det samme.
post liked by: Andtho01, Blodfink, 10Hag, RedTrafford
Football, bloody hell!
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 34838
- Liker mottatt: 25433
Rutgerus Johannes Martinus van Nistelrooij blir Manchester Uniteds femte interim manager.
De fire første var:
Jimmy Murphy etter flyulykken.
Ryan Giggs.
Ole Gunnar Solskjær.
Michael Carrick.
Og nå Ruud van Nistelrooy.
Ruud blir sjette eks spiller som blir manager i klubben.
De fem første var:
Clarence ‘Lal’ Hilditch i 1926 og 1927.
Wilf McGuinness.
Ryan Giggs.
Ole Gunnar Solskjær.
Michael Carrick.
De fire første var:
Jimmy Murphy etter flyulykken.
Ryan Giggs.
Ole Gunnar Solskjær.
Michael Carrick.
Ruud blir sjette eks spiller som blir manager i klubben.
De fem første var:
Clarence ‘Lal’ Hilditch i 1926 og 1927.
Wilf McGuinness.
Ryan Giggs.
Ole Gunnar Solskjær.
Michael Carrick.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, RedTrafford, Pangaea, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
Jo spørs hvordan man ser på det.
Han ble vel fast ansatt, ikke caretaker?
Tanken var først at han skulle være med videre som konsulent.
Men sa opp i mai 2024 og tok vel Østerrike jobben 29 april 24’.
Han ble vel fast ansatt, ikke caretaker?
Tanken var først at han skulle være med videre som konsulent.
Men sa opp i mai 2024 og tok vel Østerrike jobben 29 april 24’.
post liked by: Andtho01, BluePink
Planen var vel at han skulle "opp i korridorene" etter sesongslutt ja, men alltid kun midlertidig som trener. Men ja, spørs på definisjonen, husker ikke om det var fast ansettelse eller om han skulle frilanse...
post liked by: Pink Final, Pwint
-
Ser nå at Ralf ble ansatt som interim 29 nov 21.
Så da blir Ruud vår sjette interim - uten at tallet betyr noe mer enn nettopp det- et tall.
Både vår sjette interim og vår sjette eks spiller som manager.
Så da blir Ruud vår sjette interim - uten at tallet betyr noe mer enn nettopp det- et tall.
Både vår sjette interim og vår sjette eks spiller som manager.
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Jan Erik, RedTrafford, Pwint