Hvem vil dere kjøpe?

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Av det jeg har hørt om Kai Haverts, så mener jeg det er her fokuset til United bør være i januar.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Richarlison er sikkert aktuell og interessant med tanke på at manageren fikk sparken. Litt usikker på om han er en av typene vi trenger på laget, men skal innrømme at jeg har sett for lite av fyren. Jeg er helt solgt på både Maddison og kanskje spesielt Grealish. Måten Grealish ydmyket spillerne våre for et par uker tilbake var helt drøyt å se på. Uansett hvor mye spillerne våre prøvde, så fikk de ikke tak i ballen. Han gjorde som han ville, virket det som.

Jeg tviler på at noen av disse er tilgjengelig allerede i januar, spesielt ikke Maddison med tanke på at Leicester har stø kurs mot 2. plassen på tabellen og dermed CL-fotball neste sesong. Så et Maddison-kjøp neste sommer trenger heller ikke være sannsynlig hvis vi ikke klarer topp 4. Jeg tipper han ønsker å være med på moroa i den klubben et par år til.

Grealish er neppe tilgjengelig i januar, men til sommeren bør det være gode muligheter. Her håper jeg vi gjør alt som skal til for å sikre oss underskriften hans. Orker ikke å se at han ender opp i f. eks Tottenham eller Chelsea.


Edit: Og som Harry Greaves er inne på. Watford sliter ekstremt i årets sesong, men har et par interessante spillere på laget. Jeg er veldig usikker på om Doucoure har det som skal til for å spille på et lag som har ambisjoner om å kjempe i toppen, men fyren leverer jo varene hver gang jeg ser han spille.. i tillegg er troppen vår tynn og kvaliteten er ikke alt for bra. Litt positiv om prisen er rett. Når det gjelder Deulofeu så er jeg positiv. Fyren er et angrep alene.

Jeg håper så virkelig at klubben klarer å skaffe et par nye ansikt i januar.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Níguez, Haaland og Eriksen de siste i ryktespalten til United.no

Ca 200 millioner euro til sammen det. :fire:
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Mange som vil ha Eriksen til MU, er veldig skeptisk til Eriksen for det er ikke noe fart i den kroppen mere er vel 1 av PL tregeste spillere og som de fleste skriver er MU ute etter spillere med fart og litt hjerte i Mu, er vel ikke mye av det i Dansken. Så jeg håper at Eriksen ikke kommer nu i Januar så kan han gå til Spania i sommer helt gratis og få noen kamper muligens i RM.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Jeg har vel sagt det før og sier det igjen. Eriksen er ferdig. United har ikke lært seg leksen sin om de kjøper han (ref Sanchez).
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

pixma wrote: 10 Dec 2019, 13:43 Mange som vil ha Eriksen til MU
Har inntrykk av det knapt er noen som vil ha han lengre, for 6-12 mnd siden var vi mange.

Enig i din oppsummering av dansken ellers.
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Blodfink wrote: 10 Dec 2019, 11:57 Níguez, Haaland og Eriksen de siste i ryktespalten til United.no

Ca 200 millioner euro til sammen det. :fire:
Haaland har muligens en klausul som gjør at han kan gå for 20 mill euro, eller er dette avkreftet?
Eriksen tror jeg ikke det er verdt å ta sjansen på. Han har vært dårlig for Spurs i over en lengre periode nå. Om vi kan hente han gratis til sommeren, så kan vi godt ta sjansen, men da kun fordi Grealish, Maddison eller Sancho er utilgjengelige.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Eriksen ser helt ferdig ut. For øyeblikket så takker jeg nei, selv om at han kommer gratis. Grealish virker god han, men er usikker på hvorvidt han er komfortabel med å være andre fiolin i United fremfor "the guy" i AV. Rangerer uansett Maddison over han, så han står for øyeblikket på førsteplass med van de Beek i Ajax. Det er for min del disse to som virkelig kan endre laget til å bli mye farligere gitt at Pogba forsvinner til sommeren.

Hadde heller ikke sagt nei til Saul. Fantastisk spiller, spørsmålet er selvfølgelig om han godtar 1-2 år med EL fotball fremfor CL. Angående Haaland og utkjøpsklausul så er ingenting bekreftet/avkreftet. Men jeg begynner å bli mer positiv til han, hvis vi har mulighet til å hente han i januar så burde vi kjøre på. Går de videre i CL, får vi heller låne han tilbake slik at han drar med seg enda mer erfaring derfra.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Lingard wrote: 10 Dec 2019, 14:56 Haaland har muligens en klausul som gjør at han kan gå for 20 mill euro, eller er dette avkreftet?
Det blir rapportert om dette, men det har kommet litt tvetydige svar fra Salzburg. 17 mill. har jeg også lest.

Men virker som det er en klausul i allefall.

Saúl Ñíguez har klausul på 135 mill. euro! Eriksen blir nevnt i januar med en pris på 40 mill pund...
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Nu Ajax røg ud af CL skal United gå efter VD Beek. Det ville være en klassesigning og han burde ikke være så dyr. Det er min ønskespiller.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Angående van de Beek så ryktes det jo at Real Madrid er på banen der, så derfor blir jeg veldig overrasket om han velger oss.. :cry2:
User avatar

Captain Marvel
Posts: 97
Joined: 16 Dec 2019, 15:42
Liker gitt: 4
Liker mottatt: 17

Jeg vil aller først styrke midtbanen våres. Det er der vi er tynt stelt. Foran så har vi Greenwood,Martial og Rashford som spisser. Mulig vi må ha en ving spiller og en spiss til vist Solskjær vil gå for noe annet enn 4-3-3 formasjon. DA vil jeg gjerne ha en hardtarbeidene ving ihvertfall. Hwang Hee-chan og Timo Werner kunne jeg tenkt meg. På midtbanen kunne jeg tenkt meg Ruben Neves da han minner meg mye om Xavi som spilte for Barca. Solid defensiv, solid takler og en som kan være med i oppbygging av spillet. En glimrende skytter og god pasningsfot i tillegg. Mener han er en av de mest komplette midtbanespillerne der ute. I tillegg skulle jeg gjerne da hatt Saul Niguez ved siden av som en terrier. Han løper og løper. Minner meg mye om Herrera. Men han scorer mer. Sandro Tonali og Nicolò Zaniolo har jeg sett vi har blitt linket til,men ikke sett så mye av i kamper på Tv eller live.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Har ikke tenkt sånn på Ruben Neves, men ser det du skriver. Neves er absolutt god.

Niguez er en stor spiller, håper virkelig han blir kjøpt. Mye bra prospekter du drar opp ellers Captain M.
LUHG!
User avatar

Captain Marvel
Posts: 97
Joined: 16 Dec 2019, 15:42
Liker gitt: 4
Liker mottatt: 17

Blodfink wrote: 19 Dec 2019, 21:26 Har ikke tenkt sånn på Ruben Neves, men ser det du skriver. Neves er absolutt god.

Niguez er en stor spiller, håper virkelig han blir kjøpt. Mye bra prospekter du drar opp ellers Captain M.

Takk for det Blodfink :) Jeg er bare så usikker på om Simeone vil gi slipp på juvelen sin. Det har jo hvert mye utskiftninger de siste årene i Atletico. Aldrende stall. Så jeg vet ikke om han fristes til å spille hos oss. Synes jeg leste et sted om at han hadde skrevet en langtidskontrakt på hele 9 år jeg. Eller var det bare bullshit ?utkjøpsklausul på 150 millioner euro og de forlanger opp mot 125 millioner pund ?

se linken her hva han sier om fremtiden etter å ha skrevet under en kontrakt i 2017 : https://www.fotballnerd.no/kontrakt-202 ... karrieren/
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Angående Saul så virker det som om han ikke er helt fornøyd i Atletico angående all spilletid på venstrebacken. De har i tillegg en større gjeld som de i stor grad forsøker å betale ned asap. Så hvis Saul blir tilgjengelig burde vi være på ballen og forsøke å pitche Prosjekt Solskjær. Skal jeg tippe kan vi få han for rundt 90-110 millioner euro.
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply