Erik ten Hag

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.

LoveBruno&Rashford
Posts: 86
Joined: 26 Feb 2024, 22:59
Liker gitt: 129
Liker mottatt: 387

Ineos endte heldigvis på den mest fornuftige løsningen akkurat nå.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Jan Erik, Andtho01, Can2, Pwint, RedTrafford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15193
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 25244
Liker mottatt: 21442

Jepp, godt å få det bekrefta. Nå må de bare få solgt og kjøpt noen spillere, og samle seg for ny sesong :strong:
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Andtho01, Jan Erik, LoveBruno&Rashford, Can2, RedTrafford, Pangaea
LUHG!
User avatar

Andtho01
Posts: 1888
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 6434
Liker mottatt: 6567

post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Can2, Pwint, Pink Final, RedTrafford, Pangaea
Hate Glazer love United
User avatar

Jan Erik
Posts: 2915
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 9733
Liker mottatt: 9975

Gode nyheter. Tror jeg.

Håper alle er på samme bølgelengde nå, og enige om hvem som skal gjøre hva, og hva som faktisk må endres. Vi må bli bedre på alt fra skader og rehabilitering, til 'game-management'.

Nå må vi få i gang salg- og kjøpsavdelingen...
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Can2, Pwint, Pink Final, Blodfink, RedTrafford
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2549
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 12058
Liker mottatt: 10817

Vanntett prosess, fornuftig konklusjon og nå er forhåpentligvis United forberedt på å gjøre noen gode signeringer. Mediesirkuset får man ikke gjort så mye med, men Manchester United fremstår i hvert fall som en fotballklubb. Ser frem til fortsettelsen 👹
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Can2, Pwint, Pink Final, RedTrafford, Pangaea
Football, bloody hell!
User avatar

Ryder
Posts: 4928
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2884
Liker mottatt: 11662

Greit å få det avklart, om ikke annet.

Fortsatt veldig tvilende til om ETH er mannen som får oss tilbake i toppen - han må forbedre seg på mye - men tross alt minst like stor risiko med de andre kandidatene. Lever greit med dette.

La oss se hva du klarer å få til med seriøs backing, Erik, såpass fortjener du. Onwards and upwards!
post liked by: Jan Erik, Can2, Pwint, Blodfink, Pink Final, RedTrafford, 28FPellistri
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4339
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 19487
Liker mottatt: 12679

Det var en fornuftig avgjørelse.
Syns det blir litt for tidlig å rote i den biten for nye eiere.
Bør vente til alle har kommet seg på jobb.
Selv om jeg har vært for Ten Hag, så mener jeg ny kontrakt kan vente til nærmere juletider.
post liked by: Pangaea, Pwint, Andtho01, Rød Pølse, Can2

28FPellistri
Posts: 700
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 738
Liker mottatt: 2574

Har selv svært liten tro på at ETH kan snu dette, og ekstra skeptisk er jeg om det var hold i ryktene om at det var Wilcox sin fortjeneste at man tetta igjen og ble litt mer kynisk og strukturert på slutten av sesongen inkludert finaleseieren mot City. Ryktene ville ha det til at ETH ønsket å stå høyt og presse City slik han har bomma i omtrent alle andre storkamper og ofte tapt komfortabelt.

Godt at en avgjørelse blir tatt, bare det nå ikke er blitt "vi har sjekket merkedet og for denne gang så var det ikke noe mer spennende, la oss se frem til juletider og gå for Southgate da om ETH ikke har fått resultater"
At de rett og slett fortsetter med han selv om de egentlig ikke har troen.

Sånt sett så kan alle spekulasjoner rundt det fjernes ved en ny kontrakt, men samtidig så blir ikke jeg hoppende glad av at vi gir en ny kontrakt til en som leverte tidenes dårligste sesong i Premier League av United og tilfeldigvis vant en enkeltkamp på tampen av året. Selv om prestasjonen i den enkle kampen var meget bra, så kan man telle de gode kampene den sesongen på MAX en hand.
post liked by: Ryder
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

offside
Posts: 1324
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 594
Liker mottatt: 1337

Det er godt den avgjørelsen er tatt, da blir det ro i klubben og en slipper alle disse spekulasjoner. Samtidig syntes jeg det er bra at Erik ten Hag forsetter i jobben som manager. Det er den mest fornuftige avgjørelsen spør du meg.

Uansett jeg tror det blir bra hvis han får en sesong nå med disse eieren, en opprydding i stallen i forhåpentligvis nye spillere inn.
Det er klart nå må han faktisk prestere, og vise til resultater eller så er han ferdig. United MÅ være med i kampen om topp 4 eller så tror jeg han er ferdig.

Men bra, jeg er villig til å gi han sjansen videre.
post liked by: Pwint

28FPellistri
Posts: 700
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 738
Liker mottatt: 2574

Nå som det er blitt som det ble, så må de i alle fall backe han ordentlig, og da gjerne med ny kontrakt selv om jeg syns ikke han fortjener det, men man må gå "allin" for han nå da, når de først velger å beholde han.
post liked by: Pwint, offside
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

offside
Posts: 1324
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 594
Liker mottatt: 1337

Hvor lenge har han igjen av kontrakten? Blir vel kanskje ikke helt heldig å gi han tillit videre på utgående kontrakt?
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3313
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 15714
Liker mottatt: 10548

Nei de må vel nesten fornye, men hadde vært bra om vi kunne ventet et par måneder.
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

10Hag
Posts: 1716
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3971
Liker mottatt: 5692

Med mindre skader og et par-tre forsterkninger, vil vi nok være tilbake i topp 4-racet.

Men jeg både frykter og tror at fotballen til Ten Hag vil på det beste være ganske lik som den var i første sesongen. Ser bare ikke for meg hvordan han skal gjøre slik at vi kan kontrollere kamper med mer ballinnehav, samt ikke være for avhengig av kontringsspill. Derfor tror jeg kampene våre fortsatt vil bølge frem og tilbake, men med bedre resultater enn i fjor. Med andre ord; tror det blir ganske bra, men ikke godt nok.

Men kanskje like greit, da ingen av de andre nåværende kandidatene heller var noen garanti for et mer dominant grunnspill.

Det var nok rett avgjørelse, men jeg er fortsatt meget skeptisk til om Ten Hag er fremtiden. Håper jeg tar feil!
post liked by: Ryder, Pwint
User avatar

Ryder
Posts: 4928
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2884
Liker mottatt: 11662

Kan aldri tenke meg at INEOS aksepterer en lignende sesong neste år, selv om ETH skulle få en tiårskontrakt i morgen.

Vi fotballsupportere er jo medlemmer av korttidsminneforeningen, og mange har glemt hvor katastrofalt dårlig sesongen faktisk var dersom vi skreller bort to-tre enkeltkamper. Men omstendighetene var samtidig ganske ekstreme, så på en måte er det greit at ETH får sjansen til å vise at vi blir bedre med færre skader, og ikke minst til å vise at han har lært av de mange bommertene i sesongen som gikk. Alle kan lære, også fotballmanagere. På grunn av den økonomiske situasjonen kan han neppe forvente seg en sommer med 4-5 forsterkninger. Realistisk sett kan vi nok vente oss 2-3, vil det være nok?

For min del vil jeg gjerne vente til et godt stykke ut i august før jeg setter forventningene, veldig mye avhenger av spillere ut/inn og hvilke posisjoner som eventuelt forsterkes. Men ETH må klare å sette sammen et mye mer solid fundament neste sesong enn det vi så i 90 prosent av denne sesongen.
post liked by: Andtho01, Pwint, RedTrafford, 10Hag
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3313
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 15714
Liker mottatt: 10548

Dette er sånne kommentarer som irriterer meg:

Rob Dawson, ESPN "Selv etter overraskende å ha vunnet FA-cupfinalen mot Manchester City var Ratcliffes interaksjon med Ten Hag begrenset til et fast håndtrykk. Pep Guardiola, Citys manager, fikk en god klem."

Hallo? Alle er ikke klemmere. Jeg f.eks. driver ikke å klemmer folk i tide og utide. :D Hvorfor lese noe i dette?

Edit: Men nå ser jeg at noen sier at sjr ga Guardiola en klem men ikke EtH. Det så ikke jeg, men det var i så fall litt weird.
post liked by: Andtho01
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply