Må nok dessverre tulle og tøyse litt til:
Gjensidig brudd i forhandlingene med Tuchel meldes fra ESPN i følge klubbkilder de påstår de har, Ashworth ønsker en ja-mann i stolen, som ikke utfordrer rekrutterings-avd
Here we gooooooo Southgate
Manchester Uniteds neste manager
Jaja. Nå blir det nok mye skuffelse her inne. I følge the mirror er ikke lenger Southgate et alternativ. Blir visst vanskelig med tid siden han er opptatt med å lede England til tap i semifinalen. (Lest hos united.no) Sorry folkens. Jeg vet mange virkelig ønsket seg det taktiske supergeniet med enorme resultater fra PL.
post liked by: Jan Erik, Ryder, Andtho01, RedTrafford, Can2, Pangaea
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
post liked by: Ryder, Jan Erik, Pwint, RedTrafford, Can2
Hate Glazer love United
Litt fornøyelig å se hvordan mediene famler i blinde. Dette presenteres jo som om det først nå har gått opp for klubben at Southgate skal lede et lag i EM og tatt en kikk på kalenderen.
Her kan absolutt alt skje, tenker jeg. Ikke sikkert det handler om noen av navnene som er nevnt, en gang - og det kan fort bli forlengelse for ETH også.
Her kan absolutt alt skje, tenker jeg. Ikke sikkert det handler om noen av navnene som er nevnt, en gang - og det kan fort bli forlengelse for ETH også.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Andtho01, red, RedTrafford, Can2, Rød Pølse, Pangaea
-
- Donor
- Liker gitt: 26551
- Liker mottatt: 18716
Erik ten Hag blir.
kilde:Redtrafford
kilde:Redtrafford
post liked by: Jan Erik, Can2, Andtho01, Rød Pølse, Pwint, Belfastboy, Blodfink, Pangaea, Pink Final
Har hørt mye bra om den kilden. Utrykk som "dønn solid" og "hel ved" har blitt brukt, så da har jeg full tillit til det.
post liked by: Can2, RedTrafford, Andtho01, Belfastboy, Jan Erik, Blodfink, Rød Pølse, Pangaea, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Mye som kan diskuteres om det som skjer, men fryder meg grønn over at en samlet journalist-stand er helt fortvilet over mangelen på lekkasjer og skriver svada for å late som om de har litt peiling:-) Herlig:-)
post liked by: Belfastboy, Andtho01, Can2, Jan Erik, RedTrafford, Pangaea, Rød Pølse, Pink Final
Scenene utenfor Old Trafford er ikke til å ta feil av:Pwint wrote: ↑11 Jun 2024, 10:35 Jaja. Nå blir det nok mye skuffelse her inne. I følge the mirror er ikke lenger Southgate et alternativ. Blir visst vanskelig med tid siden han er opptatt med å lede England til tap i semifinalen. (Lest hos united.no) Sorry folkens. Jeg vet mange virkelig ønsket seg det taktiske supergeniet med enorme resultater fra PL.
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Pwint, Blodfink, Rød Pølse, Can2, Pink Final, Jan Erik
-
- Donor
- Liker gitt: 26551
- Liker mottatt: 18716