Leicester, IPSWICH og Soton - velkommen tilbake.
To litt kjedelige opprykkere, men Ipswich blir et trivelig gjensyn.
Neste sesong håper jeg på det usannsynlige at Bristol City, Sheffield Wednesday og Sunderland går opp.
Men det er flere jeg kunne tenke meg et gjensyn med i PL.
Coventry, Derby, Leeds, Luton, Preston, QPR og Stoke.
Samletråd
-
Topic author - Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 36559
- Liker mottatt: 27199
post liked by: Andtho01, 10Hag, Rød Pølse, Jan Erik, Belfastboy, Blodfink, Can2, Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Gratulerer til So'ton, vel fortjent.
Håper og på de laga du nevner @Pink Final.
Sheffield Wednesday hadde vært skikkelig tøft å se tilbake i det gode selskap.
Håper og på de laga du nevner @Pink Final.
Sheffield Wednesday hadde vært skikkelig tøft å se tilbake i det gode selskap.
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, Jan Erik, Blodfink, Pangaea, Pwint
Gratulerer til «The Saints» . Det er gøy å rævkjøre dem også, selv om det ikke ligger et hat i bunn ![😬](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f62c.svg)
post liked by: Andtho01, 10Hag, Pink Final, Jan Erik, Blodfink, RedTrafford, Pangaea, Pwint
Football, bloody hell!
Gratulerer til Southampton! Moro!
Leeds må gjerne rykke opp en gang, men har ikke noe imot at de først må lide noen sesonger i en lavere divisjon, gitt.
Leeds må gjerne rykke opp en gang, men har ikke noe imot at de først må lide noen sesonger i en lavere divisjon, gitt.
post liked by: Andtho01, Pink Final, Rød Pølse, Jan Erik, Blodfink, RedTrafford, Pangaea, Pwint, Belfastboy
Håper faktisk at Sunderland ikke går opp.Pink Final wrote: ↑26 May 2024, 18:11 Neste sesong håper jeg på det usannsynlige at Bristol City, Sheffield Wednesday og Sunderland går opp.
Ja, jeg er fortsatt forbanna over hvordan fansen deres feiret som besatt når vi tapte ligagullet helt på tampen. For min del kan de gjerne surre rundt i Championship til Kobbie Mainoo legger skoene på hylla
![Yikes :yikes:](./images/smilies/1f62c.png)
post liked by: Pink Final, Andtho01, Rød Pølse, red, Blodfink
-
- Donor
- Liker gitt: 26551
- Liker mottatt: 18716
Solskjær er bare detaljer unna å bli Leicester manager, han var meldt nesten klar for noen dager siden i Besiktas også.
Hvis jeg ikke husker feil var han ogå bare noen detaljer unna å bli leicester for et år siden.
OGS er ofte uheldig da det er stadig en som sniker seg foran i køen![Happy :D](./images/smilies/1f600.png)
Hvis jeg ikke husker feil var han ogå bare noen detaljer unna å bli leicester for et år siden.
OGS er ofte uheldig da det er stadig en som sniker seg foran i køen
![Happy :D](./images/smilies/1f600.png)
post liked by: Andtho01, Blodfink, Rød Pølse, Can2
-
- Liker gitt: 2015
- Liker mottatt: 7723
Eller, så er han kresen og trekker seg om han ikke føler det er riktig :) Alt etter hvordan man ser det. Kommer jo aldri ut hva grunnen er til at Solskjær ikke fikk Canada-jobben for eksempel over en ex "ukjent" Leeds-manager for eksempel.RedTrafford wrote: ↑08 Jun 2024, 11:45 Solskjær er bare detaljer unna å bli Leicester manager, han var meldt nesten klar for noen dager siden i Besiktas også.
OGS er ofte uheldig da det er stadig en som sniker seg foran i køen![]()
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Pangaea, Can2, Pwint
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
-
- Donor
- Liker gitt: 26551
- Liker mottatt: 18716
Det er helt riktig @28FPellistri
Var ment som et stikk til ryktemaskinen![😎](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f60e.svg)
Var ment som et stikk til ryktemaskinen
post liked by: Andtho01, Pangaea, Can2, Pwint
-
- Kongen av understatements
- Liker gitt: 19324
- Liker mottatt: 7377
Mye nesten for OGS, ja. I følge ryktene. Vil jo tro at det er fristende med PL for en manager. Synes det ville være litt rart likevel pga. bindingen (og følelsene) for Man. United...
post liked by: Pwint
Kong Eric Cantona
Morsomt hvor enkelt det ser ut til å være å straffe alle andre enn 115.
post liked by: Can2, Andtho01, Rød Pølse, Blodfink, Pangaea
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona