VIKTIG! Oppdatering ang Poeng & Butikk

Litt info om hva dette forumet er og hvordan man skal oppføre seg.
Post Reply
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Hei,
Jeg tenker å gjøre en ny oppdatering på hvordan Poeng & Butikk her på forumet fungerer.
Slik det er nå så får man diverse poeng for å skrive og lage innlegg. Disse kan brukes på småting til profilene deres, men ikke noe som er spesielt nyttig.

Nylig har jeg pratet litt med Dag i United.no og vi har inngått et slags samarbeid. I første omgang vil det innebære at United.no gir oss noen gavekort som kan brukes i supporterbutikken.

Det jeg kommer til å gjøre er å legge ut disse gavekortene i butikken her på forumet slik at de kan kjøpes med poengene dere opparbeider dere.

MEN, jeg tenker det er mest fair å resette alle poengene slik at alle starter på 0 igjen. Ellers kunne dere som har skrevet mest kjøpt ut alle gavekortene med en gang.

Tenker å gjøre dette på søndag kveld slik at dere har litt tid på å "bruke opp" poengene dere har samlet opp.

Håper dette er OK for alle, og jeg håper dette kan skape litt mer aktivitet.

Mer info om gavekortene kommer på søndag.

Nedtelling til resetting av poeng:

Søndag 15.12.2019 kl 21:00
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Helt i orden, selv om jeg er en av de som "taper" på dette... :hah:

Det er jo synd om det må gaver til for at fans skal bidra her...Men alt som kan hjelpe er vel bra :)
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16754

RaoulDuke wrote: 09 Dec 2019, 15:03 Nylig har jeg pratet litt med Dag i United.no og vi har inngått et slags samarbeid. I første omgang vil det innebære at United.no gir oss noen gavekort som kan brukes i supporterbutikken.

Det jeg kommer til å gjøre er å legge ut disse gavekortene i butikken her på forumet slik at de kan kjøpes med poengene dere opparbeider dere.
Bra jobba.
Fint at supporterklubben er med.
De støttet også det forrige forumet litt.

Skulle ønske at forumet her ble mer synlig på United.no.
Det ville gitt flere brukere.
Faren er at det blir likt kommentarfeltet der inne - et sted hvor man kan utøse sin vrede over klubben man holder med i tide og utide.
Det forrige forumet ble dessverre belemret med ‘troll’.
Heller få brukere med høyt sakelighetsnivå (slik feks Stoke’s norske forum får til - der de for all del er uenige - men de diskuterer som siviliserte mennesker ) enn et lass med innlegg som skaper dårlig stemning.

Håper poengkonkurransen ikke gir de helt store premiene.
Når penger involveres er det fare for at den gode stemninga her kan påvirkes.
Og som [mention]Blodfink[/mention] skriver, synd om det må gaver til for å skape aktivitet.
Om det fører til et (enda) bedre forum er det fint.

Blir tittelen vi har ‘kjøpt’ nå stående på profilen vår?
Isåfall bytter jeg tilbake til Old Stretford End som jeg kjøpte før jeg kjøpte 20 times :wink:
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Pink Final wrote: 10 Dec 2019, 08:05 Blir tittelen vi har ‘kjøpt’ nå stående på profilen vår?
Isåfall bytter jeg tilbake til Old Stretford End som jeg kjøpte før jeg kjøpte 20 times
Det blir stående. Det er bare å skrive til meg også om dere vil ha noe eget, så kan jeg fikse det manuelt. Jeg har hele tiden visst at denne Butikken var et testprosjekt, og at det vil bli endringer. Det er sånn at programvaren også er beta-versjon, dvs ikke ferdig så utviklerne vil komme med nye versjoner med nye funksjoner.

Jeg tenker at disse gavekortene er en belønning til de som skriver endel. Bruker de ikke som et lokkemiddel for å få nye brukere. Jeg vil også justere litt på hvordan poeng deles ut. Det vil feks ikke bli gitt poeng til trådstartere i Kamper forumet, siden jeg alltid lager dem og jeg vil gjerne holde det forumet ryddig og oversiktlig.

Det er snakk om 5 gavekort til 400kr. Ikke all verdens, men United.no har en limit på 2000kr per avdeling per sesong på gaver og premier. Unitedforum.no er tydligvis blitt en avdeling :blush:
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Gode greier [mention]RaoulDuke[/mention], støtter det [mention]Pink Final[/mention] og du skriver her .
LUHG!
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Ja, dette rakk jeg selvfølgelig ikke å ordne med i helga :cry2:
Post Reply