MUST VAR survey

Diskusjon rundt nyhets hendelser som er mer dagsaktuelle enn det som diskuteres i Generelt forumet.
Post Reply
User avatar

Topic author
Pangaea
Posts: 3262
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 5501
Liker mottatt: 7288

MUST sendte ut meningsmåling om VAR for en stund siden, og nå har resultatene kommet. Du kan lese litt om det på united.no også her.

Jeg sendte inn svar, noen flere som deltok?

Over 16.000 svarte. 99,4% ønsket endringer i VAR, eller å fjerne VAR. Bare 0,6% ønsket å beholde det som i dag. Sier alt om hvor upopulært det er :shit:

En mer detaljert gjennomgang enn i eposten fra dem er her i pdf-format.

Konklusjon og anbefaling til klubben, sier MUST:
When Manchester United exercise their vote on VAR on 6 June, they need to take these results
into account. Almost unanimously, football fans are sick to the back teeth of VAR. It has made
the game worse, not better, and Premier League clubs have the opportunity do something about
it in the upcoming vote.

We’re not surprised that the group most opposed to VAR are season ticket holders and other
match-going fans. Again and again, the fan in the ground is left in the dark whilst lines are drawn
on a screen in Stockley Park, destroying the atmosphere in the stadium. It’s time to ditch the
failed experiment of VAR, and either get rid of it entirely or make fundamental reforms.
Vet ikke om de har klart å ta hensyn til personer som kommenterte sine anbefalinger i fritekst med så mange svar, men jeg skrev vertfall mitt om hvor håpløs implementering har vært, samtidig som jeg svarte at jeg ville ha VAR fjernet, fordi jeg ikke stolte på at FA / PL klarte å fikse det.
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Can2, 10Hag, Blodfink, RedTrafford
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2913
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 14231
Liker mottatt: 12824

Dagens VAR er en vits. Jeg er en av de som ønsker fundamentale endringer, men innbiller meg at flertallet ønsker å ditche hele driten. «Clear and obvious» 🤡
post liked by: Andtho01, Can2, 10Hag, Pangaea, Blodfink, RedTrafford
Football, bloody hell!
User avatar

Andtho01
Posts: 2276
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 8390
Liker mottatt: 8479

Bare å få vekk VAR fra pl for det er så ræva dårlig..
post liked by: Can2, Pangaea, Blodfink, RedTrafford
Hate Glazer love United
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15363
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 26438
Liker mottatt: 22192

Få det vekk. Mållinjetek. er greit. Og kanskje offside...
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Pangaea
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3606
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 17526
Liker mottatt: 11903

Jeg elsker VAR. Sånn som vi hadde det før da vi jublet for scoringer på direkten istedet for å vente noen minutter fratok oss muligheten til å skjenke et glass øl, strekke ut litt og varme opp før jubelen kunne bryte løs.

Er også imponert over hvor feilfri VAR avgjørelsene alltid er. Det er nesten litt utrolig hvor dyktige de er. Det er heller ikke deres skyld at vi heier på en klubb de ikke liker. Det må vi nesten ta på egen kappe.
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Pangaea, Andtho01, Rød Pølse, Spirograf1
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply