Erik ten Hag

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Andtho01
Posts: 1823
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 6119
Liker mottatt: 6283

post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Jan Erik, Buchan, Can2
Hate Glazer love United
User avatar

offside
Posts: 1322
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 591
Liker mottatt: 1320

La nå Erik beholde jobben.
Gi han en sesong med en stabil stall og et stabilt eierskap.
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Rød Pølse, Pink Final, Belfastboy, Pangaea, red, RedTrafford, Buchan, Can2
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2499
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 11805
Liker mottatt: 10546

Fortsatt et stykke frem til tidenes manager, men hvis man forventer at en utviklingskurve går rett til himmels vil jeg anbefale frisk luft. La vinneren Erik ten Hag fortsette prosjektet med å løfte klubben ut av hengemyra 🏆

post liked by: Jan Erik, Buchan, Pink Final, Belfastboy, Pangaea
Football, bloody hell!

28FPellistri
Posts: 672
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 722
Liker mottatt: 2456

Andtho01 wrote: 25 May 2024, 22:17
Jeg tenker at noe av det har vært usaklig og feil, men mye riktig også. Han kunne nok med rette vært litt ydmyk der og sagt at for eksempel prestasjonene i ligaen og CL var alt for dårlige for en klubb som United, uavhengig av skader og andre omstendigheter.

Trir mange og meg selv inkludert hadde satt pris på mer ærlighet der enn unnskyldninger og føle seg urettferdig behandlet.

Kom igjen, vi blir tross alt nummer 8!! i ligaen 31 poeng bak City. Vi ender med negativ målforskjell.
post liked by: Andtho01
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3299
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 15654
Liker mottatt: 10467

Han sa vel endel om det også tidligere, og har vel sagt det noen ganger før også. Resultatene var elendig og han mener det hadde vært helt annerledes om han hadde hatt spillere tilgjengelig. Jeg tror også det hadde vært bedre med spillere tilgjengelig, men jeg ser også hvor mye bedre vi spiller når vi endrer oss og spiller mer fornuftig når vi må. Der vet jeg ikke hvorfor han har endret på ting, men føler vi er bedre rustet for neste sesong med disse tingene på plass (pluss noen gode signeringer).
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Eksempel:

post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Andtho01, Can2, Belfastboy
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2499
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 11805
Liker mottatt: 10546

Jeg forstår kritikken. Vi vil tilbake til toppen etter 20 år med Glazers, men det må være med en klassisk managertype, som helst skal vinne hele tiden, men er ydmyk i møte med Luckhurst og Custis når det butter imot. For å ivareta følelsene til sensitive fans som lurer på hva som er galt når vi ikke vinner og/eller spiller champagnefotball. Makes sense...

Hvis du spør meg, så er vi både heldige og jævlig bortskjemte hvis 8. plass og seier i FA-cupen er «rock bottom». Men så liker jeg at manageren svarer hjernedøde journalister på denne måten 😂

post liked by: King Eric, Andtho01, Can2, Pwint, RedTrafford, Belfastboy, Pangaea, Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 974
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 9127
Liker mottatt: 3013

28FPellistri wrote: 25 May 2024, 18:10 Sjeldent vært så gøy å se City gå opp trappene på Wembley :love:

feil tråd, vennligst slett
En hver ydmykelse av City passer i en hver tråd. :D
Last edited by Can2 on 26 May 2024, 10:59, edited 1 time in total.
post liked by: RedTrafford, Pwint, Andtho01, Rød Pølse, Pink Final
Kong Eric Cantona
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1987
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 857
Liker mottatt: 2731

Når ikke Inos sier en dritt om at Erik er trener neste sesong så betyr det nok at dem forsetter i samme sparken tralten som det har vært i MU i det siste, så frykter nok at det var siste kamp til E t H.
post liked by: Can2, Andtho01
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 974
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 9127
Liker mottatt: 3013

Jeg har helt mot Erik ut, men ikke for en hver pris. Snur jeg kappa med vinden? Kanskje. Et stort trofé er viktig - og gir sannsynligvis en booster inn mot neste sesong. Det som først og fremst gjør at jeg er pro-Erik igjen, er scenene hvor han elsker laget - og laget elsker han. Var svært lite i går som lignet på å ha "mistet" garderoben.
post liked by: Pwint, Andtho01, Belfastboy, Rød Pølse, Spirograf1, Pink Final
Kong Eric Cantona
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3299
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 15654
Liker mottatt: 10467

Fra United.no som gjengir telegraph:

Ten Hag er nå den som senket allmektige Manchester City, bare den andre treneren etter Thomas Tuchel som har slått Pep Guardiola i en finale. Han har nå mer sølvtøy på to år i United enn det høyt verdsatte Mikel Arteta har på fem år i Arsenal.
post liked by: Belfastboy, Andtho01, Rød Pølse, Can2, Spirograf1, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Andtho01
Posts: 1823
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 6119
Liker mottatt: 6283

post liked by: Pwint, Blodfink, RedTrafford, Can2, Spirograf1, Rød Pølse, Belfastboy, Pink Final
Hate Glazer love United
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3299
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 15654
Liker mottatt: 10467

Frysninger @Andtho01!!
post liked by: RedTrafford, Can2, Andtho01, Spirograf1, Rød Pølse, Belfastboy
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4297
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 19301
Liker mottatt: 12502

Herlig @Andtho01

Den kan jeg se maaaaaange ganger den🏆💪
post liked by: Andtho01, Pwint, Spirograf1, Rød Pølse, Blodfink, Belfastboy
User avatar

Ryder
Posts: 4925
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2882
Liker mottatt: 11640

Mitt største ankepunkt mot ETH, er jo at han ikke har endret på ting som åpenbart ikke fungerer.

Nå på slutten har han faktisk tatt noen taktiske grep og tilpasset seg situasjonen, og det gjør meg mer positiv til en eventuell fortsettelse med ETH.

Er fortsatt skeptisk til om han har oppskriften som vil ta oss til topps, men heller mot at han fortjener en sesong til for å rette opp inntrykket fra denne. Dersom det kommer en ny mann inn, bør det i alle fall kunne begrunnes godt.
post liked by: RedTrafford, Andtho01, Spirograf1, Pwint, Blodfink, Belfastboy, Pink Final
User avatar

offside
Posts: 1322
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 591
Liker mottatt: 1320

Forsåvidt godt poeng, @Ryder
Personlig håper jeg at han blir, men jeg er jo litt skeptisk til han jeg også forsåvidt.Det har vært noen blemmer der som jeg føler har vært ripe i lakken. Også er det jo dette med å kunne levere hver uke. Det føler jeg har manglet. Men jeg håper han får tid og sjanse til å vise. Skulle han da begynne å gå i samme mønster, seier, tap uavgjort og gjenta, da varer han ikke lenge. Men jeg håper han blir for jeg har faktisk troa på at han kan snu dette og at det kan bli bedre.
post liked by: Blodfink, Andtho01, Belfastboy
Post Reply