Erik ten Hag

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.

28FPellistri
Posts: 672
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 722
Liker mottatt: 2455

En ting er i alle fall sikkert. Han har ikke mistet garderoben. Taktisk triumf i dag til og med!
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Pwint, Tringe, Rød Pølse, RedTrafford, LoveBruno&Rashford, Belfastboy, Pancho P, Pangaea, M.r. Brownstone, red
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2851
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 9463
Liker mottatt: 9693

Ten Hag sier han ikke vet om dette var hans siste kamp. Trist om det blir sånn etter en sånn dag.
post liked by: Andtho01, Pwint, Tringe, Rød Pølse, RedTrafford, LoveBruno&Rashford, Belfastboy, Spirograf1, Pancho P, Pangaea, M.r. Brownstone, red, Ryder
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2499
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 11805
Liker mottatt: 10546

Ingen troféer på 6 år før Erik ten Hag. To på to år med nederlenderen ved roret. Gi mannen bedre arbeidsbetingelser og arbeidsro. Vi er et bedre lag når Martinez er skadefri, enkelt og greit.
post liked by: RedTrafford, Jan Erik, Pwint, Andtho01, LoveBruno&Rashford, Belfastboy, Spirograf1, Pancho P, Tringe, red, Pangaea, M.r. Brownstone
Football, bloody hell!

28FPellistri
Posts: 672
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 722
Liker mottatt: 2455

Jau, samtidig mener jeg at en sånn avgjørelse bør ikke tas basert på bare 1 kamp.

Sesonginntrykket reddes noe av cupgull, gir sesongen terningkast 2+, men han skulle nok stramt mer opp langt tidligere i sesongen, da hadde det kanskje ikke blitt et tema i det hele tatt.

2 cupgull på 2 sesonger er absolutt godkjent sånt sett.
post liked by: Andtho01, Tringe, Ryder
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3299
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 15654
Liker mottatt: 10467

Sesongen sett under ett, og da tar jeg hensyn til et helt absurd antall skader på nøkkelspillere, får en såkalt tre til fire karakter for meg. FA cup kampen mot Liverpool og finalen mot city blir mine beste minner fra sesongen. Det ble absolutt ikke den sesongen jeg hadde trodd, men jeg har sagt en stund at jeg vil Erik skal få sjansen til å vise seg frem ut kontrakten og det mener jeg ikke mindre etter denne herlige kampen og enda et trofé.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Spirograf1, RedTrafford, Tringe, Jan Erik, Pangaea
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pangaea
Posts: 3055
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4835
Liker mottatt: 6452

Heller mer mot @Pwint ja. Vil vel gi sesongen en 3er kanskje. Men om vi skulle basert det bare på resultater, og driti loddrett i årsakene til resultatene, så er det heller 2- eller noe slikt. Men synes vi må ta hensyn til en slikt tsunami med skader, der vi knapt har hatt midtstoppere i ganske store deler av sesongen, men vårt førstevalg ute i praksis hele sesongen, og Varane har vel vært skadefri i beste fall til 50% av kampene. Klart det har mye å si. De spilte meget godt sammen i fjor.

Kommer til å bli veldig forbanna hvis klubben gir Ten Hag sparken. Hva slags signaler sender det liksom?

"Vi gir faen i momstendighetene, alt som betyr noe er resultater -->> drit i akademiet, kjør "Mourinho" for da kan du kanskje overleve vertfall, og langtidsplanlegging kan du bare drite i."

Nei, pokker heller. Vil mye heller ha en manager som Ten Hag som tenker på de lengre perspektivene, og satser på spillere fra akademiet, og en mer moderne form for fotball. Blir sjøsyk av tanken på Pochettino, Tuchel, og alle de andre mer eller mindre kortsiktige klovnene som er nevnt i 917 artikler de siste 48 timene.

McKenna er spennende for all del, men vi skal ikke langt tilbake før spillere i denne samme spillergruppen "outa" han som en tufs av en trener. United er altfor stort for han nå. Håper han blir i Ipswich, og han er vertfall klin fuckings GAL hvis han tar over Circus Chelsea.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Intervju med ETH etter grusingen ( 8-) ) av 115 FinCrimes

post liked by: Pwint, Jan Erik, Andtho01, Rød Pølse
User avatar

Pangaea
Posts: 3055
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4835
Liker mottatt: 6452

Jesus fucking Christ. Fant et lang post-match intervju.... engelsk presse er en kreftsvulst av en annen verden. ETH og United har akkurat vunnet FA Cupen mot kanskje verdens beste lag, og så godt som alle spørsmål er spekulative om at han får sparken, er det bra/dårlig for klubben, bla bla bla, masse piss for å få overskrifter som de kan bøye hit eller dit alt etter hva som skjer.

Hva med å spørre om noe sportslig? Om cupfinalen? Om hva som helst fornuftig?!?

Bunnslam av en annen verden, fy flate. Hadde det vært Sir Alex i sine glansdager hadde han sikkert sparket alle ut med sine egne skotupper :D
post liked by: Spirograf1, 28FPellistri, Andtho01, Pwint, Rød Pølse
User avatar

Spirograf1
Posts: 159
Joined: 02 Dec 2023, 22:25
Liker gitt: 1154
Liker mottatt: 736

Hører akkurat på det samme @Pangaea, det er helt utrolig at det går an. Det er arven fra Rupert Murdochs tilnærming til journalistikk dette, med en "splitt og hersk"-metode.
Syns ETH gjør en god figur i "avhøret".
post liked by: Andtho01, Pwint, Rød Pølse, Pangaea

28FPellistri
Posts: 672
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 722
Liker mottatt: 2455

Skal sies de har klagt på treningene til ETH også :hah:

På dager som dette er man nesten flau av å ønske han bort, men slik det har sett ut store deler av sesongen, har vært totalt kaos, siste kampene har det sett bedre ut, ja til og med Amrabat har vært meget bra.

Har ikke gjort det enkelt for oss fans ETH. Største delen av meg vil ha han bort mens resterende del mener han fortjener en ny sjanse, litt som jeg tenkte når problemene og resultatene uteble tidligere i sesongen, at han hadde goodwill fra cupgullet. Nå som han har to så kan dere forstå at jeg er litt delt på dette.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pwint, Rød Pølse, Ryder
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2851
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 9463
Liker mottatt: 9693

@28FPellistri, godt innlegg. Det er absolutt mulig å argumentere for å begynne på nytt. Men at ten Hag KAN lykkes, er fullt mulig å tro på også.
post liked by: Andtho01, Pwint, 28FPellistri, Rød Pølse

28FPellistri
Posts: 672
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 722
Liker mottatt: 2455

Ja, absolutt.

Det blir noen spennende dager nå fremover. Den avgjørelsen bør komme ganske kjapt nå.
post liked by: Andtho01, Pwint, Rød Pølse, Jan Erik
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Spirograf1
Posts: 159
Joined: 02 Dec 2023, 22:25
Liker gitt: 1154
Liker mottatt: 736

Jeg har vært skeptisk, og "ETH out", denne sesongen. Det er først og fremst staheten hans, der han holder seg til sitt system uansett hvilke spillere han har tilgjengelig, som har vært mitt problem med han. Så ser jeg at laget blir bedre når han har "sine" spillertyper tilgjengelig, noe som gjør at jeg ikke er helt bastant på "ETH out". Jeg syns også at han gjør en meget god figur på pressekonferansen etter kampen i dag, noe som gir meg en fornyet tro på at han faktisk kan få dette til når rammene i klubben er på plass.
post liked by: Andtho01, Pwint, Rød Pølse, Jan Erik
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3299
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 15654
Liker mottatt: 10467

https://x.com/_faridkhan/status/1794423 ... pVuo3ZXd3w

😆

Arsenal har vært skikkelig gode, for all del. Men de har ikke så mange troféer å vise til for det.
post liked by: Rød Pølse, Pangaea, Pink Final, Andtho01, Belfastboy
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pangaea
Posts: 3055
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4835
Liker mottatt: 6452

Titler denne sesongen

United: 1
115: 1
Liverpool: 1
Arsenal: 0
Chelsea: 0
post liked by: Pwint, Pink Final, Andtho01, Rød Pølse, Belfastboy, Spirograf1
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3299
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 15654
Liker mottatt: 10467

Måtte le når arsenal fansen trakk frem community shield 🤣
post liked by: Pink Final, Andtho01, Pangaea, Rød Pølse, Belfastboy, Spirograf1
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply