Hele fanbasen til 115 har kommet til London nå.
(FA) Manchester City - Manchester United
We're the famous Man United and we're going to Wembley
Matcday! Jeg har gjort alt mulig annet i dag, men nå nærmer det seg. Håper gutta på laget driter i all støyen og er klare til å stikke hull på den lyseblå ballongen
Her er en liten oppvarmingsvideo
Matcday! Jeg har gjort alt mulig annet i dag, men nå nærmer det seg. Håper gutta på laget driter i all støyen og er klare til å stikke hull på den lyseblå ballongen
Her er en liten oppvarmingsvideo
post liked by: Pwint, Andtho01, RedTrafford, Can2, Belfastboy
Football, bloody hell!
-
- Donor
- Liker gitt: 25266
- Liker mottatt: 17463
Er egentlig helt klar for kamp nå.
Seier i dag, da blir det United flagg på husveggen.
Seier i dag, da blir det United flagg på husveggen.
post liked by: Rød Pølse, Can2, Andtho01
-
- Moderator
- Liker gitt: 3403
- Liker mottatt: 11778
Veldig skeptisk til Amrabat og Rashford. Ellers bra lag!
Gratulerer til @Rød Pølse som årets vinner av tippekonkurransen!
Gratulerer til @Rød Pølse som årets vinner av tippekonkurransen!
post liked by: Andtho01, Rød Pølse
LoveUnitedHateGlazers
-
- Liker gitt: 1684
- Liker mottatt: 6063
Rashford?+!
Har bevis 0 hele sesongen og får allikevel starte finalen... Flaut valg av ETH. Rett og slett useriøst.
Gikk fra 10% tro til 0% tro på seier nå. Spille en finale med 10 mann..
Ingen Højlund heller...
Måtte dette være siste kampen til den taktisk svakeste treneren i United i min levetid.
Har bevis 0 hele sesongen og får allikevel starte finalen... Flaut valg av ETH. Rett og slett useriøst.
Gikk fra 10% tro til 0% tro på seier nå. Spille en finale med 10 mann..
Ingen Højlund heller...
Måtte dette være siste kampen til den taktisk svakeste treneren i United i min levetid.
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Hm. Er ikke noen fan av å ikke spille med Højlund fra start, ble mye bedre da han kom inn mot Brighton.
Kan jo utgjøre en forskjell mot slutten, men da kan det fort være for sent. Nå har vi ett eneste oppspillspunkt.
Også spennende/risikabelt med Casemiro ut for Amrabat. Kan lykkes, men også bli et problem.
EDIT: Ser nå at Case ikke er på benk heller, må ha blitt skadet.
Kan jo utgjøre en forskjell mot slutten, men da kan det fort være for sent. Nå har vi ett eneste oppspillspunkt.
Også spennende/risikabelt med Casemiro ut for Amrabat. Kan lykkes, men også bli et problem.
EDIT: Ser nå at Case ikke er på benk heller, må ha blitt skadet.
-
Joda og han kommer ofte mer til rette mot gode lag, men håpte vi snart var ferdig å tenke på denne måten og heller spilte inform spillere.
Rashford fortjener ikke litt å starte denne. Og dessuten er vi svært ofte dårligere som lag med han på banen siden pasning og innlegg er fremmedord hos Marcus.
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
-
- Moderator
- Liker gitt: 3403
- Liker mottatt: 11778
Casemiro er på den offisielle listen, men ikke i ManUtd.com appen. Hm, ikke godt å si.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse
LoveUnitedHateGlazers
En motivert Rashford hører hjemme i startoppstillingen. Jeg tipper han vil herje i dag og bevise at han fortjener en plass i landslagstroppen.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, 28FPellistri
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
Jeg tror han leverer en stinker, av etter 70 og har virket helt umotivert. Håper jeg tar kraftig feil og @Pwint treffer svært godt. Vil vel si oddsen er på min side
post liked by: Pwint
Eric Cantona
Eric Cantona