Erik ten Hag

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3297
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 15643
Liker mottatt: 10456

Artig ... Arne er visstnok et bedre valg enn Erik, sier helt "objektive" mennesker: https://www.nrk.no/sport/arne-slot-bekr ... 1.16861462

Til og med i en artikkel om lfc sin nye trener kommer det et lite sleivspark mot Erik. Håper vi knuser dem i alt neste sesong (og da regner jeg med at Erik blir).
post liked by: Andtho01, Belfastboy, Blodfink, RedTrafford, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15120
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24943
Liker mottatt: 21151

Jeg tenker at Arne skal få det litt tøft ja, men den som lever får se.

Men journalisten tar ikke helt feil når han nevner litt om mangel på karisma hos Erik synes jeg :yikes: Jeg har sjøl nevnt det noen ganger før, jeg finner Erik litt stakkato, og lite inspirerende til tider. Men ikke hele tiden. Han har glimta til her og der.

Syntes han var tøff og vokste litt på området under talen etter Newcastle.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Andtho01, red
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3297
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 15643
Liker mottatt: 10456

Hva? Erik er jo superkarismatisk! Hadde han ikke vært fotballtrener hadde han garantert vært superkjent influenser. 😆 Men fra spøk til alvor: Satser på at det kommer i andre rekke når troféene begynner å hagle inn. :P
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Ser du det ikke for deg @Blodfink? Erik med sminke vlogg og dagens outfit?
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Andtho01, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15120
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24943
Liker mottatt: 21151

Nå kommer jeg aldri mer til å se EtH uten å tenke sminke/outfit @Pwint, hva er det du driver med :hah:
post liked by: Pwint
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1571
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2390
Liker mottatt: 4366

Blodfink wrote: 17 May 2024, 23:24 Men journalisten tar ikke helt feil når han nevner litt om mangel på karisma hos Erik synes jeg :yikes: Jeg har sjøl nevnt det noen ganger før, jeg finner Erik litt stakkato, og lite inspirerende til tider. Men ikke hele tiden. Han har glimta til her og der.
Husker denne saken her fra dagen det ble annonsert at han kom til oss. Litt "bondsk" er vel et treffende ord for han:

https://www.eurosport.com/football/prem ... tory.shtml
[...]

Let me start by telling you a little story about Erik ten Hag’s first day at Ajax. Normally not so much of big deal but… he walked in with a suitcase from his former club FC Utrecht.

The equivalent would be Bielsa walking into Carrington in his Leeds United tracksuit after being appointed Manchester United manager. You can imagine what kind of first impression Ten Hag made at the Ajax supporters. Not so good...

Ajax fans hated him, even before his first day. Ten Hag is a so-called ‘farmer’, from the countryside and this is everything the arrogant Ajax fans detest in the big city of Amsterdam. He also has a strange voice, all reasons to make a lot of fun of him. The bald, talking Easter egg meme was born…

Also his media appearances are quite s***! His first press conference was a couple of days before ‘De Klassieker’ against Feyenoord and Ten Hag only gave answers consisting of one sentence. One of the worst we’ve seen from a new Ajax manager. It was like Ajax was playing against a small team, not the biggest match of the season against their biggest rival. All the journalists were laughing, “what was this?!”

Ten Hag was literally the opposite of Louis van Gaal. With Van Gaal you can laugh. A press conference is a game and he plays with you and your questions. He speaks a lot, about himself and his philosophy and all things around a match. But Ten Hag won’t. He is very reserved.

[...]
post liked by: Andtho01, 28FPellistri, Blodfink

28FPellistri
Posts: 669
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 721
Liker mottatt: 2440

Med unntak av den siste nå når han tok mikrofon på stadion og klarte å treffe på knappene om å få frem jubel for finalen på Wembley så har han vært terningkast 1 i media og pressekonferanser etter min mening. Det sier jo kanskje litt når en så liten ting som å spille på en finale blir noe man blir positivt overrasket over.

Jeg syns han var svakt allerede i første introduksjonsintervjuet, det er vanligvis noe jeg alltid gleder meg til ved ny trener og som jeg ser ALT av og gjerne flere ganger, men med ETH så måtte jeg nærmest kjempe meg gjennom det første intervjuet. Jeg håpte det var pga. språkproblemer da og noe var nok det også, men mye er nok fordi han er så introvert.

Visst han opptrer like "klønete" på spillermøter osv. så er det ikke rart man sliter med å sette taktikken.
post liked by: Blodfink
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3297
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 15643
Liker mottatt: 10456

For meg personlig betyr det ingenting hvor karismatisk han er, men det betyr kanskje noe ovenfor spillergruppen. Ikke vet jeg.
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Rød Pølse, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2499
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 11805
Liker mottatt: 10543

EtH har rar stemme og "kjedelig" personlighet i media... Hvem bryr seg hvis manageren får laget til prestere? I hvert fall ikke jeg. Han leverte en god tale på onsdag og har levert fantastisk til Ajaxfansen tidligere. Kan virke som han syns det er mer givende å snakke til fansen enn til journalister, forståelig nok.

Jeg vil heller ha en hardtarbeidende og dyktig trener enn et sjarmtroll som kan fortelle vitser på pk. Skjønner at det er en viss skepsis til den skalla nederlenderen etter årets sesong, men ikke fordi han "underpresterer" i møte med pressen.

Martinez, Antony, Amrabat og Onana har jobbet med han tidligere og ønsket å følge etter sin tidligere sjef til United. Han ser ut til å få unggutta til å prestere, Dalot har tatt steg under den nåværende manageren og Bruno leverer uansett hvem som bestemmer.

I de siste par kampene har vi hatt litt bedre balanse i laget. Jeg lurer på om det kan være Wilcox som har bidratt med litt input til trenerteamet. Det er selvsagt ren spekulasjon, men helt usannsynlig er det ikke.

For meg er det viktig at manageren får litt mer optimaliserte arbeidsforhold...

post liked by: Belfastboy, RedTrafford, Pink Final, urjan, Jan Erik, Pwint, Andtho01, Spirograf1
Football, bloody hell!
User avatar

Andtho01
Posts: 1792
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 6032
Liker mottatt: 6180

post liked by: Blodfink, Rød Pølse
Hate Glazer love United

LoveBruno&Rashford
Posts: 82
Joined: 26 Feb 2024, 22:59
Liker gitt: 126
Liker mottatt: 377

Jeg tror ikke Ineos bruker 10 mill pund på å sparke Ten Hag i sommer og at han dermed får sin "siste" sjanse. Da blir det opp til Ten Hag å ta vare på den sjansen.
User avatar

Jan Erik
Posts: 2824
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 9387
Liker mottatt: 9587

Hvis Bayern henter ham, så får han jo ikke sparken...da får vi vel kompensasjon og kan ansette Fagermo. Eller Geir Bakke.
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Pink Final, Spirograf1, Blodfink
User avatar

Andtho01
Posts: 1792
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 6032
Liker mottatt: 6180

post liked by: Blodfink, Rød Pølse, Jan Erik
Hate Glazer love United
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15120
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24943
Liker mottatt: 21151

Di Marzio som har snakket med SoccerNews i Nederland. Påstår at De Zerbi, Poch eller McKenna tar over United. Onefootball melder:

https://onefootball.com/en/news/erik-te ... r-39526565
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, RedTrafford, Jan Erik
LUHG!
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4530
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2982
Liker mottatt: 9929

Det der tar jeg med en solid klype salt frem til noen sikre kilder sier det samme. Tipper dette er noe Di Marzio sier for å kunne hevde at det var han som breaket det dersom det skulle skje.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Pwint, RedTrafford, Jan Erik
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3297
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 15643
Liker mottatt: 10456

Urk. Da er det å begynne på nytt igjen? Det føles tungt ... Men hvem vet hva som stemmer? Mye rykter der ute.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, RedTrafford, Jan Erik
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply