(PL) Manchester United - Arsenal

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3140
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14739
Liker mottatt: 9656

Mistenker at han ikke var klar for full kamp sist. Med så mange skader så ser det ut til at spillere blir brukt for tidlig etter skader og ikke får tid til å komme seg. Blir sikkert Martinez fra start på søndag, enda han ideelt sett burde fått et innhopp her og der til han er 100%.

Edit: Never mind. Leste saken på United.no nå. Han vil spille men er ikke klar sier Erik.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, RedTrafford, Pink Final, Belfastboy
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2325
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10757
Liker mottatt: 9531

De bør kanskje utvide den medisinske testen ved signeringer av nye spillere. Vi kunne sikkert unngått et par bomskudd med å sjekke hvor mange prosent kjeks en spiller er laget av. Hele ligasesongen er en helvetes lang parodi. Tragisk!
post liked by: Pwint, RedTrafford, Pink Final, Andtho01, Belfastboy, Buchan, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3140
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14739
Liker mottatt: 9656

Ja. Spørs om ikke noe av det første INEOS må gjøre er å kjøpe en dyrere kjeksanalysemaskin. Den de har fungerer ikke så bra.
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Pink Final, Belfastboy, Buchan, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

M.r. Brownstone
Posts: 99
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 403
Liker mottatt: 506

Ikke helt rette tråden å skrive dette på men fant ikke igjen den tråden om supporterkultur. Men Mount ute mot Gunners og på facebook lukter trollene blod. Søppel har blitt brukt om Mount. Er det virkelig noen som klarer å knytte sine egne sko som tror han velger å være skadet?? Årets bomkjøp,ikke rart Chelsea ville bli kvitt ham,fiasko,selg selg selg. Hiv ut Shaw,Martinez,Mount.

Angående Mount så ja skada så å si hele sesongen men det er jo først og fremst tragisk for spilleren selv. Han er fremdeles ung vi må gi ham tid. Spillemessig er det umulig å bedømme ham etter denne sesongen. Chelsea ville ikke bli kvitt ham.
Martinez en åpenbaring i fjor nå er han kjeks og en vits. Undrer på om hvem som hadde smuldret mest opp i EM duell med Martinez tastatur krigerne eller krigeren Martinez.
Kjenner jeg er drittlei den evige nedrakkinga fra fans om egne spillere. Så lenge de er i vår klubb så lenge de respekterer klubben står jeg bak våre spillere.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Buchan, Belfastboy, alfen74
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7792
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 28319
Liker mottatt: 18814

Takk for at du tar opp dette temaet @M.r. Brownstone, det er et viktig tema.
Ganske mange eks spillere har fortalt at spillerne leser hva som skrives og påvirkes av det.
Dessverre en del av internett kulturen, når vi kan gjemme oss bak nick.
Men er man glad i spillerne skriver man ikke sånt, nick eller ei.

Tråden om Supporter oppførsel ligger under fanen Generelt United https://unitedforum.no/viewtopic.php?t= ... -oppførsel
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Buchan, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

M.r. Brownstone
Posts: 99
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 403
Liker mottatt: 506

Pink Final wrote: 10 May 2024, 21:31 Takk for at du tar opp dette temaet @M.r. Brownstone, det er et viktig tema.
Ganske mange eks spillere har fortalt at spillerne leser hva som skrives og påvirkes av det.
Dessverre en del av internett kulturen, når vi kan gjemme oss bak nick.
Men er man glad i spillerne skriver man ikke sånt, nick eller ei.

Tråden om Supporter oppførsel ligger under fanen Generelt United https://unitedforum.no/viewtopic.php?t= ... -oppførsel
Takk for link Pink. Ja jeg synes dette er et viktig tema. De står jo frem med fullt navn og på facebook.
Da fortsetter jeg på linken du ga meg😀
post liked by: Andtho01, Belfastboy, Pwint, Pink Final, Buchan

Alf banan
Posts: 363
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 36
Liker mottatt: 772

M.r. Brownstone wrote: 10 May 2024, 21:17 Ikke helt rette tråden å skrive dette på men fant ikke igjen den tråden om supporterkultur. Men Mount ute mot Gunners og på facebook lukter trollene blod. Søppel har blitt brukt om Mount. Er det virkelig noen som klarer å knytte sine egne sko som tror han velger å være skadet?? Årets bomkjøp,ikke rart Chelsea ville bli kvitt ham,fiasko,selg selg selg. Hiv ut Shaw,Martinez,Mount.

Angående Mount så ja skada så å si hele sesongen men det er jo først og fremst tragisk for spilleren selv. Han er fremdeles ung vi må gi ham tid. Spillemessig er det umulig å bedømme ham etter denne sesongen. Chelsea ville ikke bli kvitt ham.
Martinez en åpenbaring i fjor nå er han kjeks og en vits. Undrer på om hvem som hadde smuldret mest opp i EM duell med Martinez tastatur krigerne eller krigeren Martinez.
Kjenner jeg er drittlei den evige nedrakkinga fra fans om egne spillere. Så lenge de er i vår klubb så lenge de respekterer klubben står jeg bak våre spillere.
Håper dette gjelder Casemiro også. Aldri har jeg sett en spiller få så mye hat sesongen etter at han var en av de beste.
post liked by: Buchan, Pink Final, Pwint, Belfastboy
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7792
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 28319
Liker mottatt: 18814

Forstår ikke behovet for å hate en eneste spiller i troppen vår.
Uttrykksmåten @M.r. Brownstone referer til burde man klare å unngå.
post liked by: Pwint, Buchan, Alf banan, Belfastboy, Rød Pølse
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3140
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14739
Liker mottatt: 9656

Jeg hater ingen av spillerne våre. Nåværende eller tidligere. Men jeg syns mange av dem ikke er gode nok for United. Og jeg syns flere av dem ikke ser ut til å forstå hva det betyr å være en unitedspiller. Jeg syns flere av dem er slappe, egoistiske, late, uinteresserte, bortskjemte og jeg ønsker dem bort. Men jeg hater dem ikke.
post liked by: Buchan, RedTrafford, Pink Final, Blodfink, Ryder, Rød Pølse, Belfastboy, messilingard, alfen74
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

LoveBruno&Rashford
Posts: 67
Joined: 26 Feb 2024, 22:59
Liker gitt: 108
Liker mottatt: 286

Hat er jo ett sterkt ord @Pwint, men må innrømme jeg ikke er noe stor fan av Tevez, Ince og Heinze bla. Dette er personer jeg aldri vil se i nærheten av Manchester United.
post liked by: Pwint, Pink Final, Belfastboy, Buchan
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4161
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18268
Liker mottatt: 11872

På det høyeste nivået i fotball bør og skal spillere ha 100% innsats og konsentrasjon hver eneste kamp.
At de detter ned en eller to prosent innimellom er innafor og normalt.
Men over tid, ja da er det etter min mening innafor med kritikk og til dels galgenhumor.

Men hat, kan ikke si jeg jeg har opplevd det her inne, i hvert fall ikke som jeg har tolket det som.
Tenker sånn generelt både United's tropp og andre lag's spillere.

At spillere blir omtalt som kjeks er vel ganske uskyldig, mer oppgitthet over at det er teoretisk mulig å bli så mye skadet.

Hater ikke Haaland heller, selv om jeg syns han er en ufyselig fyr, syns ikke han er så forbanne god heller jeg da :D

Men dommerstanden og korruptvennene deres, det er noe annet...
post liked by: Pink Final, Blodfink, Andtho01, Pwint, Rød Pølse, Belfastboy, Buchan
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2325
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10757
Liker mottatt: 9531

Phew 😮‍💨 Nå var det like før jeg kontaktet Casemiro for å be om unnskyldning. Jeg ser at det er flere enn meg som er enig med @RedTrafford, så da skal brassen få lov til å spise fyrstekaka si i fred 😬
post liked by: RedTrafford, Andtho01, Pwint, Pink Final, Buchan
Football, bloody hell!

LoveBruno&Rashford
Posts: 67
Joined: 26 Feb 2024, 22:59
Liker gitt: 108
Liker mottatt: 286

Hvis skadefri vil en av klubbens største, one of our own, klubblegenden Marcus Rashford spille sin kamp nummer 400 for verdens største fotballklubb.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Pwint, Pink Final, Buchan
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2325
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 10757
Liker mottatt: 9531

Må si at jeg er spent på veien videre for Rashford. Jeg håper jo han blir i United. Hvis vi kan få på plass forsterkninger sentralt i banen og få Rashy til å virke igjen blir vi vanskelige å ha med å gjøre 💪
post liked by: Pwint, Pink Final, Buchan
Football, bloody hell!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3140
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14739
Liker mottatt: 9656

Rashford sin nedadgående kurve og Shaw sine skadeproblemer har kanskje litt med hverandre å gjøre. Jeg tror han trenger en back som forstår ham og som han kan ha et godt samspill med for å komme tilbake der han var. En som kan gi ham de kloke pasningene og få ham gjennom forsvaret mm. Elsker Shaw, men han er for mye skadet til å gi forutsigbarhet.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Pink Final, Andtho01, Buchan
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply