[PL] Manchester United - Tottenham (4.12.2019 kl 20:30)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22206
Liker mottatt: 18044

Elkey wrote: 04 Dec 2019, 21:32 Har ikke United sluppet inn noe lignende mål tidligere i sesongen???
Jo, minnes noe lignende jeg au...
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Og herlig start på 2 omgang, får håpe på 1 mål til nu og ikke 2-2.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Håper Greenwood kommer litt mer med i kampen. Rashford har vært helt konge, så det er ikke så lett å få vist seg fram da.
Håper United forsetter å trykke på slik at det kommer et 3. mål, og ikke et i mot.

James har hatt en god kamp, for et kjøp av Solskjær detter har vært. Trussel for motstanderen hver gang han er på vei framover.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Er vel ikke noe bombe om denne kampen ender 2-2, måtte jeg ta masse feil i favør MU.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Nei, fan....
Hvorfor skal Pereira settes inn? Det er som å spille med 10 mann.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Tia går sakte nu, er ganske nervøs da man nesten vet hva som skjer rett for slutt på en kamp, måtte det holde inn nu.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Huufff og beklager tull skrivingen men er super nervøs nu, 3 poeng betyr så sinsykt mye i kveld.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Jaaa fy fan den var god.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Takk for i kveld til alle dere som er på dette forumet.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16738

pixma wrote: 04 Dec 2019, 22:25 Takk for i kveld til alle dere som er på dette forumet.
Takk i like måte.
Nervepirrende.
Fortjent seier og Rashford - for en match han hadde.
Og et høylydt Old Trafford i kveld.
Lite som kan måle seg når Old Trafford mobiliserer.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Dette var deilig, nå er det bare å slå de nyopprykkede lagene 😊
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22206
Liker mottatt: 18044

Hjertet i halsen ja, men dette var godt.

Fortjent, absolutt.

Fortvilende at vi ikke omsetter sjansene bedre.

Old Trafford på sitt beste i kveld.

Rashford er den nye Ronaldo blitt :strong:

Nå får man håpe på et hattrick av Richarlison på Anfield :hah:
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Dette ble virkelig en fornøyelig kveld. Jeg må ærlig innrømme at jeg var svært usikker før kamp, men det viste seg å være liten grunn til. United dominerer store deler av kampen.
Rashford var den store i kampen, men James var også god. Jobbet som en Terrier, og løp som en Whippet.
Jeg har tidligere kjeftet mye på Fred, og ment at det bare var å kvitte seg med han. Men han har vært en av våre mest positive spillere i mange kamper nå. Jobber mye, har en del brudd, og sender noen gode baller fremover. Har dessverre en og annen farlig pasning i hver eneste kamp.

Deilig og fortjent seier. Gleder meg til hele laget er skadefri. Da kan det hende at det begynner å svinge oftere, og ikke bare av og til.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Deilig å få innkassert tre poeng i kveld, de neste dagene blir plutselig mye bedre. Vi spiller bra i dag, og selv om at Rashford var dagens beste og rett og slett klasse, så viser McTominay hvor viktig han er blitt i dette laget.

Lingard burde egentlig ikke spille i dette laget, men han er fortsatt milevis foran Pereira.

Greenwood får en vanskelig kamp, men syntes han kjemper hardt, har noen lekre detaljer og er flink å holde på ball. Beveger seg sikkert dobbelt så mye som Martial som har 3 dårlige kamper pr god. Greenwood får kun en sjanse, men han begynner virkelig å nærme seg mer spilletid i PL.

Ellers burde Lindelöf/Maguire passe seg, hadde Harry Kane vært påskrudd kunne vi fort blitt utnyttet bakover. Begge to slurver ekstremt mye med ball og setter opp til farlige overganger på grunn av dårlig utførte pasninger.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

messilingard wrote: 04 Dec 2019, 22:40 så viser McTominay hvor viktig han er blitt i dette laget.
Ja glemte McT, utrolig viktig å ha han tilbake. De forrige kampene har midten vært helt krise.
Gleder meg til Pogba også kommer tilbake, og vi får et mer komplett lag.

Vidar Dale Fjeld

Strålende de første 30 minuttene, og ok kontroll på resten av kampen. Men tror ikke jeg har sett et dårligere Tottenham-lag med ett slikt elendig pasningsspill som i kveld. Og Tottenham var like baktung som United under Jose på sitt verste. Jose er for defensiv i sin stil, ferdig snakka. Skal ikke ta noe bort fra en god kamp av United, men Jose serverte den til United. Han blir nødt til å fornye seg. Nå venter testen på lørdag der vil vi se om det er "håp" for laget. Rashford stor i kveld, og James er akkurat så spennende som jeg håpet han skulle bli. Duracellkanin av de sjeldne. Også fornøyd med Fred.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Vidar Dale Fjeld wrote: 04 Dec 2019, 22:50 Også fornøyd med Fred
Fred solgte seg på 1-1-scoringen til Delaila, men syntes han var veldig flink til å dekke inn rommet bak Young, når Young gikk i press. Flere ganger han reddet United. Så god kamp - absolutt.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

FOR EN MATCH! :D

Hadde ikke helt troen på tre poeng før kampen, men vi snur litt om når vi møter gode lag. Første 30 minuttene så vi ut som et av topplagene i ligaen og kunne fort ledet med både 2 og 3 mål.

Marcus Rashford er virkelig on fire for tiden. Synd skuddet i tverrliggeren ikke snek seg forbi Gazzaniga. Jeg synes laget vi startet med i dag var veldig bra. Ikke helt bra at Martial er skadet på nytt igjen, men Greenwood gjør en solid jobb for laget uansett.. og om han får de riktige mulighetene så scorer han. Hele laget skal ha skryt i dag. Rashford og James som stadig ga Spurs-forsvaret problemer og Lingard hadde en bra match i 10'er rollen. McTominay var helt sjef som vanlig og Fred hadde en av sine bedre dager.

Jeg var også positiv til at Young fikk sjansen i dag istedenfor unge og litt urutinerte Williams. Jeg er i utgangspunktet positiv til sistnevnte, men i enkelte kamper kan det være greit med litt rutine. Det skal sies at Young ble brukt som rundingsbøye i et par situasjoner tidlig i matchen, men han spilte seg opp etter hvert. Jeg mener han kunne gjort en bedre jobb på baklengsmålet. Prestasjonen til Alli er jo helt enorm, men ikke det beste forsvarsspillet akkurat. Alli får kroppskontakt med Fred og setter brasilianeren litt ut av spill, men Young har jo klar bane til å bare løpe mot ballen og heade den utover. Det var selvfølgelig ingen som forventet at Alli skulle dra frem en slik magi, men uansett.. det burde vært unngått.

--------------------------------------------

Nå er det ikke lenge til Pogba returnerer og det skal bli meget interessant å se hvilken rolle han blir brukt i.
Post Reply