(PL) Manchester United - Burnley

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Jan Erik
Posts: 2575
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8173
Liker mottatt: 8489

@28FPellistri, det er litt typen feil med Onana. Litt uryddig, uforutsigbar. Allisson gjør også den type feil, men ikke like mange. Men han får sikkert en sesong eller to til uten reell konkurranse.
post liked by: Pwint
User avatar

Andtho01
Posts: 1302
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 4228
Liker mottatt: 4253

Vi har eit jævlig program igjen nå. Palace borte Newcastle og Arsenal hjemme før Brighton borte.. Vi kan tape alle dei kampene...
post liked by: Jan Erik, Pwint, Rød Pølse
Hate Glazer love United

Alf banan
Posts: 341
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 27
Liker mottatt: 701

Ikke lov å kritisere spillere.
Så i dag var alle perfekte. God kamp mot ett av de beste lagene i ligaen.
post liked by: Pink Final, MektigeTHOR, Rød Pølse
User avatar

Jan Erik
Posts: 2575
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8173
Liker mottatt: 8489

Plager meg ikke så mye disse resultatene lengre. Vi er et middels lag som flyter litt på noen enkeltspillere som leverer et eller annet. Vi har for mange passasjerer som ikke holder mål eller vil være her lengre. Burnley er vel så bra organisert, og skaper vel så mye som oss. Noe kan jo forklares med kort tid siden forrige kamp, men vi er rett og slett ikke bedre.
post liked by: Andtho01, Pwint, Spirograf1, Rød Pølse
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7699
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27797
Liker mottatt: 18324

Nei, ingen har lov å skrive at vi spiller dårlig.
Men holdningene til Rashford og hva som foregår inni hodet hans synes jeg vi bør vie mer oppmerksomhet 😉.
post liked by: Alf banan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2061
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7708
Liker mottatt: 4441

DDG var ikke god på straffer, men Onana er ikke bedre. Han hiver seg så vanvittig tidlig. Og det er tredje gangen han slår ned en motspiller.
post liked by: Andtho01, Pwint, RedTrafford, Jan Erik, Pink Final, Belfastboy, Rød Pølse
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3040
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14229
Liker mottatt: 9232

Nå skal jeg være litt slem, men Onana gjør fine ting, og av og til spektakulære ting, men han evner ikke å sette raskt i gang når muligheten byr seg, han gjør feil som alle andre, men hans har en tendens til å føre til mål i mot, han er arrogant og uforsiktig, og mest av alt så synes jeg han er for gammel til å gjøre de elementære feilene han gjør.

Oppsummert så vil jeg si at han ikke har gjort oss bedre enn DeGea, og da har han ikke forsvart kostnaden.
post liked by: RedTrafford, Jan Erik, Pink Final, messilingard, Belfastboy
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4040
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17754
Liker mottatt: 11421

Det er ingenting som tilsier at vi skal lære av feilene.
Ble bare en skuffende repeat kamp for min del.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Rød Pølse
User avatar

Jan Erik
Posts: 2575
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8173
Liker mottatt: 8489

Onana - Himmel eller helvete

AWB - Skuffende
Casemiro - Ferdig
Maguire - God
Dalot - Ok

Mainoo - Middels
Eriksen - Middels
Bruno - God

Antony - God
Højlund- Skuffende
Garnacho - Grei, virker litt tom

Diallo - Usynlig
McT - Meh
Amrabat - Holder ikke nivå
Mount - Kom innpå såvidt
post liked by: Pwint, Pink Final, Andtho01, Rød Pølse
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4040
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17754
Liker mottatt: 11421

Pwint wrote: 27 Apr 2024, 18:00
Oppsummert så vil jeg si at han ikke har gjort oss bedre enn DeGea,
👏👏👏
post liked by: Pwint
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4477
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2928
Liker mottatt: 9672

Voldsomt irriterende kamp. Vi lager tidenes mest unødvendige straffe på grunn av idioti bak der. Onana har vært en bajas lenge nå, på høy tid for han å ta seg sammen. I dag slår han sikkert 10 baller mot Højlund som taper duellen mot stopperen, også fortsetter han når vi setter innpå Amad? Absolutt null evne til å lære av ting som ikke fungerer.

Bortsett fra det så må dommerstanden klare å bestemme seg for hva som skal være hands og ikke. Ikke at jeg forventer at de klarer det, for man skal lete faens så lenge for å finne en mindre evneveik yrkesgruppe enn britiske fotballdommere. Fullstendig ubrukelige mennesker.

Ellers så er det her en dårlig kamp fra vår side. Vi evner ikke skape særlig store sjanser. Garnacho ser giftig ut, men manger effektiviteten. Bruno blir litt for stresset til tider. Højlund har svært vanskelige arbeidsvilkår. Eriksen er fullstendig sirup i beina når klokke har passert 60 minutter. Antony med en herlig scoring, men sett bort fra den så var det variabelt.

Ja, ne. Hva skal man si? Frustrerende å følge United denne sesongen her. Gud vet hvordan det her kan ordnes, men jeg vil tro at det må alvorlig mange utskiftelser til før vi har en konkurransedyktig tropp igjen.
post liked by: Pink Final, Pwint, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Andtho01
Posts: 1302
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 4228
Liker mottatt: 4253

Denne hadde Burnley og alle andre fått straffe på. Dommerne og VAR driver ennå å straffer oss for straffen Wolves ikke fikk i runde 1 mot oss...
post liked by: Pwint, messilingard, RedTrafford
Hate Glazer love United

28FPellistri
Posts: 478
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 500
Liker mottatt: 1670

Liker at Onana blir syndebukken her nå.. Ironivarsel
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3040
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14229
Liker mottatt: 9232

28FPellistri wrote: 27 Apr 2024, 18:05 Liker at Onana blir syndebukken her nå.. Ironivarsel
Jeg sier ikke at han fortjener å være noen syndebukk. Jeg syns bare ikke han har vært et spesielt godt kjøp. DeGea gjorde også feil, og noen ganger store feil, men jeg mener han er like god som Onana, noe som innebærer at vi brukte et lass av penger på å være akkurat like god/dårlig som vi var der bak. Onana kan være dritgod, DeGea kan være dritgod. Onana kan være dårlig. DeGea kan være dårlig. Vi kjøpte oss ikke noe bedre etter mitt syn.
post liked by: Jan Erik, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2575
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8173
Liker mottatt: 8489

@28FPellistri, legger skylden for den straffen på Casemiro. Men det er uansett Onana det blir dømt på, og han har gjort det der flere ganger. Må være bedre begge to.
post liked by: Andtho01, Pwint
Post Reply