Ryktetråd 2024

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

10Hag
Posts: 1530
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3651
Liker mottatt: 4982

Også usikker på hvilken konto du nevner der @MektigeTHOR

Men som @Rød Pølse sier:
mufcMPB er en nyhetsaggregatør, og ikke en parodi/tullekonto. De gjenposter både faktuelle nyheter og rykter.
post liked by: Rød Pølse, MektigeTHOR

28FPellistri
Posts: 465
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 488
Liker mottatt: 1608

Rød Pølse wrote: 25 Apr 2024, 23:48 Ja takk 👍

Kan du si noe om han?

Min bekymring. Er det vits å bruke tid på en spiller som i bunn og grunn er eid av "Manchester City"?

Kiernan Dewsbury-Hall er jeg meget positiv til. Har et bra driv, målfarlig og mye mer. Ser på han som en litt mer arbeidsom og dypere Maddison. I tillegg, og dette er et stort pluss, så er han så og si aldri skadet.
Jeg liker også at vi ser til Championship. Mange bra spillere der i en liga som holder høyt nivå, like høyt som mange av toppdivisjonene rundt om i andre land.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2143
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9516
Liker mottatt: 8733

@28FPellistri

Gutiérrez er en offensivt anlagt venstreback med fart, teknikk og en meget god venstrefot. 22 år og har gått gradene i Real Madrid før Girona plukket han opp før 22/23-sesongen. Har vært en av nøkkelspillerne på laget som skal delta i CL for første gang neste sesong.

Skal ikke påstå at jeg har sett han i alt for mange kamper, men jeg har blitt imponert de gangene jeg har sett han spille.

Så lenge man ikke sprenger banken er jeg meget positiv. Shaw har jo også en egen evne til å heve seg når han får konkurranse, og Gutiérrez vil sannsynligvis være en god arvtager til vår gode, men skadeutsatte veteran.
post liked by: 10Hag, Andtho01, RedTrafford, Blodfink
Football, bloody hell!

Bruviking
Posts: 39
Joined: 25 Feb 2023, 10:29
Liker gitt: 1
Liker mottatt: 126

Vi ryktes til Frimpong som tilsynelatende skal ha 40 millioner € utkjøpsklausul som må aktiveres før EM.
Er vel en høyreback, men virker som et solid alternativ selv om ikke det er den posisjonen som behøver forsterkning mest.
post liked by: Andtho01, Pwint, Blodfink, Rød Pølse, RedTrafford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14716
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23524
Liker mottatt: 19605

Frimpong kan spille kant og back. Begge posisjoner er det helt ok å øke konkurransen om plassene på synes jeg. Frimpong kunne gått rett inn i en lignende rolle som Doku har (veldig like spillere i grunn), og i tillegg kan Frimpong brukes på back.

Ser for meg ganske mye interesse for ham fra storklubber i flere ligaer. Jeg ser ham gjerne i United.

Ikke at det nødvendigvis blir sånn, men Antony og Rashford ryktes jo ut om det kommer riktige bud. Da blir det hull i troppen som Frimpong kunne tetta litt.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Skreiv bittellitt om Gutiérrez i fjor, jeg er også meget positiv til ham. Sett 4-5 kamper bare, men god i alle de, dunka inn et herlig mål mot Barca bl.a. Interessant skuddteknikk.

Edit: City har også begge disse på radaren i følge ulike ryktebørser...
Last edited by Blodfink on 26 Apr 2024, 17:51, edited 1 time in total.
post liked by: Rød Pølse, Pwint, RedTrafford, Can2
LUHG!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2143
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9516
Liker mottatt: 8733

«Signer ny kontrakt med redusert lønn, eller bli solgt». Hvis dette stemmer får jeg enda mer trua på at INEOS har en god plan for å rydde opp i rotet. Jeg håper jo at vi selger enten Lindelöf eller Maguire uansett og kjøper to nye, yngre og mer moderne, stoppere.

post liked by: Pwint, Blodfink, Andtho01, RedTrafford, Can2
Football, bloody hell!
User avatar

Andtho01
Posts: 1232
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3856
Liker mottatt: 3958

Liker Olise men han har jævlig mye skader så vet ikke om eg vil ha han i sommer. Kan være smart å se om han holder seg skadefri neste sesong før vi bruke penger på han.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, RedTrafford
Hate Glazer love United
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14716
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23524
Liker mottatt: 19605

Heller Frimpong, Olise er United-fan da, det er jo en verdi.
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Rød Pølse, Pwint
LUHG!
User avatar

Andtho01
Posts: 1232
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3856
Liker mottatt: 3958

Tosin Adarabioyo forlater Fulham etter sesongen. Håper vi klarer å få signert han.
post liked by: Rød Pølse, Pwint
Hate Glazer love United

MektigeTHOR
Posts: 486
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 842
Liker mottatt: 1318

@Rød Pølse @10Hag
Av en eller annen grunn var det en parodi utgave med helt lik logo som dukket opp øverst for meg flere ganger når jeg søkte opp siden. Om man taster navn på siden i søkefeltet så dukker det opp flere valg.

Tydeligvis alt for lett å lage konto som er plagiat av opprinnelig kilde. De misbruker også logo selv om det står at det er parody osv. Lagt til konto. 👍🏻

Angående rykter inn mot ny sesong så tror jeg fort at det kan komme inn noen som vi ikke så komme, altså at vi ikke fikk vite at United hadde interesse før de er signert.

Det virker jo til at noe rundt interessen United har vist rundt signering av ny sportsligledelse har gått noe under radaren til å begynne med.
Håper derfor vi nå endelig får se at United signerer spillere raskere, mer fortløpende hvor flere blir presentert samtidig hvor enkelte gikk mer udekket av media.
post liked by: Rød Pølse, 10Hag, Pwint, RedTrafford, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14716
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23524
Liker mottatt: 19605

Luis Guilherme, Palmeiras. Ser ut som en ung fyr med evne til å løpe med ball gjennom ledd i hvert fall. Dyr 18-åring. Og United sies å være interessert, men først aktuelt i 2025 ifølge ryktebørsen på United.no
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Pwint
LUHG!
User avatar

Andtho01
Posts: 1232
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3856
Liker mottatt: 3958

EXCL #MUFC prepared to listen to offers for majority of 1st team squad bar rising stars like Mainoo/Garnacho/Hojlund. Ready to adopt ultra flexible approach to window. Won’t actively look to sell likes of Rashford but will give real considerable to offers
https://www.telegraph.co.uk/football/20 ... eir-squad/
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Blodfink
Hate Glazer love United
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2969
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13844
Liker mottatt: 8912

Kan ikke skjønne at det stemmer. Det måtte vært helt ubegripelig høye bud i alle fall.
post liked by: Andtho01, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2603
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13541
Liker mottatt: 8750

Eg trur "bar" er nøkkelordet her.
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, RedTrafford, Can2, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2969
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13844
Liker mottatt: 8912

Ah... Puh. Leste litt fort 😅
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Pancho P, Andtho01
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply