(FA) Coventry - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Pangaea
Posts: 2806
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4030
Liker mottatt: 5255

MektigeTHOR wrote: 21 Apr 2024, 20:07 Så fort Coventry scorer skulle jeg helst sett at formasjon blei forandret. Tar man kontroll over midtbanen ved å overbefolke den vil man forhåpentligvis kontrollere kampen mer ut.
Tror det var tanken med å sette innpå Eriksen. En ballsikker midtbanespiller som skulle kontrollere tempoet bedre. Det gikk ikke så bra da, men det var det jeg tenkte når han ble satt innpå.

Noe av utfordringen i dag er at vi hadde knapt noen på benken som kunne styrke oss. Antony, Amad og Eriksen var de enesten noenlunde senior-spillerne. Resten var juniorer, bortsett fra keeperne. Og både Amad og Eriksen har knapt spilt.

Men det gjør det også ekstra merkelig at Garnacho ble tatt av. Kanskje han ville spare han, i tilfelle han kunne bli skadet? Ikke vet jeg, men det er sikkert en del vanskelige valg å ta her, siden nær sagt halve stallen er skadet for tiden.
post liked by: messilingard, MektigeTHOR, Pwint, Pink Final
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7654
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27556
Liker mottatt: 18031

messilingard wrote: 21 Apr 2024, 20:09 Kan også legge til en beklagelse for mitt bidrag til dårlig stemning i dag, det koker over til tider.
Beklager herfra også.
Det koker når laget gir fra seg 3-3.
Hadde ingenting med at det var Wan-Bissaka.
Mer med å sammenligne med folk med alvorlige hodeskader.
Mulig jeg overreagerte?
Men beklager min del også.

Vi er i hvert fall i cup finalen.
post liked by: messilingard, Rød Pølse, Pangaea, Jan Erik, Pwint, RedTrafford, Belfastboy, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Jan Erik
Posts: 2533
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7919
Liker mottatt: 8273

Jeg måtte ta en timeout etter straffekonken. Hinsides skuffet og forbannet over det nivået vi viser. Jeg kjøper tildels argumentene med litt marginer imot på et par av målene, og Casemiro som stopper osv. Men dette kan vi ikke være fornøyd med. Ingen taktisk kløkt når vi leder 3-0, ingen som tar ansvar og samler laget. Bare nerver, kontringer og kaos. En spiller som Antony spiller mer for seg selv enn laget, og det er helt utilgivelig. Og jeg har forsvart ham tidligere. Vi går opp i limingen uten Mainoo og Garnacho. De to yngste på laget. Igjen, helt ubegripelig. Så selv om vi har nådd finalen, er denne kampen en enorm nedtur for min del.

Snakket med en kamerat som har sluttet å se kampene (for et par år siden), og han sier det har vært det smarteste han har gjort. Slipper frustrasjon over overbetalte divaer, har helgene ledige og slipper å bruke en masse tid på å lese om twitring, barbesøk og sparking av den ene og den andre. Skjønner det egentlig godt.
post liked by: messilingard, Rød Pølse, Ryder, Blodfink, Pangaea, Pwint, RedTrafford, Pink Final, Can2
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2144
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9517
Liker mottatt: 8741

messilingard wrote: 21 Apr 2024, 20:09 Kan også legge til en beklagelse for mitt bidrag til dårlig stemning i dag, det koker over til tider.
Er jo litt humor i dårlig stemning også. Det raknet både på banen og i kamptråden i dag 😬 Hadde egentlig vært verre hvis man ga helt faen.
post liked by: Blodfink, messilingard, Pangaea, Jan Erik, Pwint, Ryder, RedTrafford, Belfastboy, Pink Final, Can2
Football, bloody hell!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14719
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23543
Liker mottatt: 19618

Såpass ja, det siste jeg så var at det var 2-0 til United før jeg gikk inn her nå, har ikke sett kampen. Horribel opplevelse utover i matchen da tenker jeg. For så å ro det i land på straffer.

Satser på at City ikke scorer enda raskere i årets finale da :hah:
post liked by: messilingard, Rød Pølse, Jan Erik, Pwint, RedTrafford, Pink Final, Can2
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4455
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2901
Liker mottatt: 9537

Antony...

Maguire fortjener kred, går rett bort til Coventry gutta og takker for kampen. Ser ingen grunn til at vi skal være høye i hatten etter denne prestasjonen i alle fall.

post liked by: Pangaea, Jan Erik, RedTrafford, Pwint, Rød Pølse, Ryder, Belfastboy, Andtho01, Pink Final, M.r. Brownstone, Can2
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14719
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23543
Liker mottatt: 19618

Jan Erik wrote: 21 Apr 2024, 20:17 Snakket med en kamerat som har sluttet å se kampene (for et par år siden), og han sier det har vært det smarteste han har gjort. Slipper frustrasjon over overbetalte divaer, har helgene ledige og slipper å bruke en masse tid på å lese om twitring, barbesøk og sparking av den ene og den andre. Skjønner det egentlig godt.
Meget forståelig for meg au. Nå har jeg ikke sett de to siste kampene fordi det har vært annen kamp som ble prioritert, og bursdag i dag. Tenkte i grunn ikke over det underveis en gang, sjekka stillingen på 2-0 i dag og glemte egentlig matchen etterpå :yikes:

Så går jeg inn her og leser at United blir kjørt på ræva utover, og må ha straffer mot et halvgodt lag fra nivå 2 :yikes:

Bare å glede seg til at Grealish filmer seg til straffe i finalen nå da :champion:

Ser oss som sjanseløse selv med nøytral dommer. Men vi kan jo finne på å ha en kamp med litt gode involveringer og pluss i målprotokollen, gir nok høy odds vel og merke.
post liked by: Pangaea, messilingard, Rød Pølse, Pwint, RedTrafford, Jan Erik, Pink Final, Can2
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2806
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4030
Liker mottatt: 5255

Absolutt. Maguire fortjener enormt med respekt for måten han har kommet tilbake på etter å ha blitt mobbet på det verste av supportere både av England, United og andre klubber i lang tid. Har stått med hodet hevet og jobbet på, og sakte men sikkert fått tilbake selvtilliten. Tipper han er en veldig solid kar utenfor banen også, og forstår godt hvorfor han var kaptein under flere managere.

Det krever mye av en person å ikke knekke sammen av slikt. Det nærmeste vi kommer er det helvete Beckham ble utsatt for. Det var selvsagt MYE verre, men Maguire har jaggu måttet stå i en shitstorm lenge også.
post liked by: messilingard, Rød Pølse, Pwint, Ryder, RedTrafford, Andtho01, M.r. Brownstone, Pink Final, Spirograf1, MektigeTHOR, 10Hag, Can2
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2969
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13851
Liker mottatt: 8914

Jeg må også beklage. Som sagt så er ikke internett så enkelt alltid, og hvis noen føler at jeg tråkket på dem så er jeg veldig lei for det. Har stor respekt for alle som poster her, og det gjelder om jeg er enig eller ei, men i kampens hete så er det ikke alltid jeg forstår det som sies, eller tolker det riktig. Dette var nok en tung dag for oss, men vi vant i alle fall. Nå kan alt skje.
post liked by: messilingard, Ryder, Rød Pølse, Jan Erik, Pangaea, Andtho01, Pink Final, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4455
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2901
Liker mottatt: 9537

Maguire er hel ved. Ingen tvil om det! Har fått enormt med respekt for han som person etter hva han har stått i og hvordan han har reist seg. Er bare å se han på videoen, liten feiring også rett bort for å takke for kampen. Slike ting er nok også en av grunnene til at Southgate gir han tillit gang på gang, åpenbart en fyr som har hodet på riktig plass.

Jeg ønsker fortsatt stoppere med mer fart slik at laget kan stå høyere i banen, men mennesket Maguire er fortsatt svært respektert fra min side. Så skal det sies at han ser noen kilo lettere uten kapteinsbindet og presset som følger med det.
post liked by: Pwint, Ryder, Rød Pølse, Jan Erik, Pangaea, Andtho01, Pink Final, 10Hag, Can2
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ryder
Posts: 4738
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2661
Liker mottatt: 10841

messilingard wrote: 21 Apr 2024, 20:23 Antony...

Maguire fortjener kred, går rett bort til Coventry gutta og takker for kampen. Ser ingen grunn til at vi skal være høye i hatten etter denne prestasjonen i alle fall.

Litt som da Mourinho gjorde samme gest mot Juve etter at de hadde rundspilt oss i 90 men vi vant takket være et selvmål.
Kjenn din besøkelsestid…
post liked by: messilingard, Pwint, Rød Pølse, Andtho01, Pink Final

MektigeTHOR
Posts: 486
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 842
Liker mottatt: 1318

@Pangaea Ja en tynnslitt stall, noe ribbet benk fylt opp av unggutter gir garantert Ten Hag hodebry. Jeg har selv blitt grå i håret før jeg fylte 40 år. Nok av silver men lite 🦊 .

Det er vel med god grunn at Ten Hag kjører en annen stil på sveisen sin... 🙈

Denne United utgaven vi får servert denne sesongen har virkelig farget toppetasjen for å si det sånn. Riktignok lite variasjon på fargespillet. 😅

Håper vi får se at flere spillere kommer tilbake i innspurten samt at vi kan møte City med ett lag i noenlunde form.

Midtbanen har United slitt med joggu helt tilbake til Ferguson var i klubben. Snodig at Fred, Herrera +++ mange andre ikke akkurat har blitt erstattet.

Eriksen har dessverre ikke farten lengre, han har ikke spilt så mye men jeg er faktisk ikke så positiv som jeg tidligere var da det nå er så tydelig at vi trenger yngre krefter i motorrommet.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Pangaea, messilingard, Pink Final
User avatar

Jan Erik
Posts: 2533
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7919
Liker mottatt: 8273

Jeg skjønner faktisk Antony litt. Coventry kjørte med litt drittslenging og hender bak øret under straffekonken. Bruno ga keeper beskjed etter sin straffe f eks. Sikkert ikke helt uten grunn. Det må vi tåle, og da får Coventry tåle det tullet etterpå.
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Pwint, Pangaea, RedTrafford, Pink Final
User avatar

King Eric
Posts: 62
Joined: 04 Dec 2023, 19:08
Liker gitt: 85
Liker mottatt: 387

At det blir litt dårlig stemning og usakligheter under en slik kamp må man regne med. Derfor jeg alltid holder meg langt unna alt av tastatur og sosiale medier under kampene:-)

Edit: Men må si at @Pangaea sin utblåsning var poesi:-)
post liked by: Belfastboy, Pwint, Jan Erik, Pangaea, messilingard, Rød Pølse, Pink Final, Can2
User avatar

Andtho01
Posts: 1234
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3865
Liker mottatt: 3970

Rød Pølse wrote: 21 Apr 2024, 18:38 Jeg kommer ALDRI til å håpe at United taper. Smart å melde. Hva faen skal det være godt for?
Eg er blodfan men blei bare så furstert og lei meg. Har vært en tung sesong med masse skader. dårlige kamper osv så var bare frustajonen som tok over der. Men nå er vi i en ny finale mot 115 er postivt å komme til facup finale 2 år på rad. Håper at guttene kan begynne å spille bedre i serien nå før finalen.
post liked by: Pwint, Pangaea, Rød Pølse
Hate Glazer love United
Post Reply