Marcus Rashford

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.

Tringe
Posts: 220
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

@pwint Vi som har mage til å se litt på Goldbridge vet at han e mer enig med oss her inn om mye og mangt, men stort sett blir det kirsebærplukking av sitater som gjør inntrykket for de fleste.

Han forbanner Var-bruken på samme måte som de fleste her inne. Han snakker masse om "115-klubben". Han etterlyser baller (cojones) fra pundits som ser ut til å gå på kafé med enkelte spillere istedenfor å kritisere de (spillere som åpenbart ikke spiller bra). Han kritiserer Southgate for manglende uttak av formspillere. And the list goes on.
Men ordlyden her inne på forumet e jo til tider; spill så dårlig du vil vi støtter blindt uansett og slår ned på de som sier noe negativt om 'stakkars lille'.
post liked by: Pwint
Ingen er større enn klubben!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2946
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13697
Liker mottatt: 8801

Tringe wrote: 08 Apr 2024, 11:27 Men ordlyden her inne på forumet e jo til tider; spill så dårlig du vil vi støtter blindt uansett og slår ned på de som sier noe negativt om 'stakkars lille'.
Ja, der er ikke jeg. Jeg krever nok endel mer av spillerne enn at de har United drakt på og at de er under kontrakt med klubben 😆
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Tringe
Posts: 220
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

@Pwint Snakker generelt.

Sjøl vil æ heller tape med spillere (Antony, Dan James, osv..) som gjør en innsats enn å tape med spillere som ikke gjør jobben (Ronaldo, Sancho, osv..)

Bare det å ta på drakta på matchday bør gi nok motivasjon til å bæres ut på båre. Ikke lunte rundt i press og slå ut med armene om lagkameratene gjør akkurat det samme som en selv (det være sæ pasninger som ikke kommer eller at noen slipper løp og lignende).
post liked by: Jan Erik, Pwint
Ingen er større enn klubben!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2093
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9275
Liker mottatt: 8527

Tringe wrote: 08 Apr 2024, 11:27 Han forbanner Var-bruken på samme måte som de fleste her inne. Han snakker masse om "115-klubben". Han etterlyser baller (cojones) fra pundits som ser ut til å gå på kafé med enkelte spillere istedenfor å kritisere de (spillere som åpenbart ikke spiller bra). Han kritiserer Southgate for manglende uttak av formspillere. And the list goes on.
Dette bekrefter bare mitt inntrykk av at han derre Brent, eller "Mark Goldbridge" som han liker å kalle seg, er et slags levende toalett. Å spy ut kritikk er ikke en imponerende ferdighet. Jeg håper det blir unntaksvis at man bruker han som referanse her inne.

Når det gjelder Rashford, så er det ganske åpenbart at han ikke leverer godt nok. Det er en kjensgjerning. Det er frustrerende med en spiller som underpresterer og har et litt "dødt" kroppsspråk. Så er han også en spiller som har vist et imponerende toppnivå, og som har levert store øyeblikk for United siden han debuterte som 18-åring. Han har også en lang og god kontrakt, noe som kompliserer situasjonen en smule.

Mitt håp er at Brailsford og den gjengen der kan bidra til å få fart på Unitedkarrieren hans igjen. Syns det vil være kjedelig å se den gode Rashford i en annen klubb. Så er det heller ikke krise for meg hvis han blir solgt etter denne sesongen. Det blir som det blir. Rashford må gjøre en innsats hvis han ønsker å bli.

Det er også to forskjellige ting å kritisere prestasjoner på en fotballbane, og å spekulere i folks mentale helse på 2000 kilometers avstand. Jeg vil presisere at dette er en generell bemerkning, ikke et spark i retning av noen spesifikke brukere her inne.
post liked by: Andtho01, Buchan, LoveBruno&Rashford, Belfastboy, Pwint, urjan, Pink Final
Football, bloody hell!

Tringe
Posts: 220
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

Godt gjort å bekrefte noe som helst fra min relativt begrensede oppsummering. Men æ kan forstå at ett førsteinntrykk e vanskelig å rette opp i, all den tid man kun ser det som gir klikk.
post liked by: Pwint
Ingen er større enn klubben!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2046
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7579
Liker mottatt: 4353

@Tringe . Vet ikke hvem du sikter, men jeg tror de fleste her inne er enige om at Rashford sin sesong og insats har vært langt under hva man kan forvente. Hvorfor det er slik vet jeg ikke, kanskje er det best for Rashford å skifte klubb.

Jeg og kanskje mange med meg regerte på endel av det som ble sagt i PL studio i går. Alle vet at United har hatt en dårlig sesong, men når det nesten går sport i å snakke mest mulig dritt om Manager, og spillere/lag så synes jeg det blir useriøst. Dette betaler seerne flere tusen i året for å se. En Youtuber trenger man ikke kaste bort penger på, hvis man ikke vill. Men mange synes sikkert at det er på sin plass, det er helt ok for meg.
Du, og mange andre må gjerne like Goldbrigde for meg. Jeg synes ikke det er noe å høre på, så da er valget mitt enkelt.
post liked by: Rød Pølse, Belfastboy, Pwint, Pink Final
User avatar

Jan Erik
Posts: 2516
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7809
Liker mottatt: 8209

Jeg hører sjelden på The United Stand, litt fordi sendingene ofte er 45-60 min lange, og litt fordi Goldbridge snakker veldig mye og masete...men....de gangene jeg har hørt på ham, har han like mange gode poenger som dårlige. Han har forsvart ten Hag gjentatte ganger denne sesongen f eks.

Men...han skal tjene penger på dette, så det blir et kommersielt og tabloid produkt, som veldig mye annet er for tiden når det kommer til medier. Han nærmer seg 2 millioner abonnenter, og da blir det faktisk lagt merke til. Romano har vært der flere ganger f eks. Man får ta det for det det er, eller la være. Men han er ikke helt ute på viddene med betraktningene sine.

Sånn generelt vil sannsynligvis fankanaler på YT (og andre steder?) bare øke i antall, 'kvalitet' og popularitet. Stephen Howson jobber jevnlig med Rio Ferdinand på hans kanal. Jeg er helt sikker på at i fremtiden vil flere spillere enn Højlund dukke opp på disse kanalene.
post liked by: Tringe, Pwint, 10Hag, Pink Final

Tringe
Posts: 220
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

Liker ikke Goldbridge noe nevneverdig, synes han kan ta litt hardt i enkelte gang. Og i noen settinger e han uspiselig. Andre ganger treffer han spikern på hodet og har ekstremt gode poeng (mest sannsynlig i samarbeid med ett team av folk han jobber med i sine kanaler).
Som sagt, man kan male flere forskjellige bilder av han om man bare kirsebæplukker sitater. Men om man tar sæ litt tid til å høre budskapet bak stemmen/ansiktet så vil man utvikle en mer nyansert oppfatning. Han har faktisk gode kilder nært både klubber og spillere, så det ligger litt mer enn bare ønske om å være tabloid bak meningene.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
@Jan Erik Men du vet jo noen folk kun stoler på nrk som medie, og alt annet e tabloid dritt som ikke burde finnes ;) Internett e farlig vettu, kan bli svindla må vite :-|
post liked by: Jan Erik, Pwint, 10Hag
Ingen er større enn klubben!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2093
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9275
Liker mottatt: 8527

Jeg forstår ikke helt argumentasjonen, @Tringe. Hvis man kun ser det som gir klikk er "Goldbridge" midt i blinken. Han har jo helt uforståelig mange følgere. Det han driver med er omtrent så langt unna min interesse for fotball og United som man kan komme. Det er mange andre kanaler jeg syns er mye mer interessant å høre på enn The United Stand, men ingen genererer like mye klikk.
post liked by: Jan Erik, Belfastboy, Pwint, Buchan, Andtho01, Ryder, Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2516
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7809
Liker mottatt: 8209

@Rød Pølse, det er jo der han lykkes med kommersialiseringen sin. Presentasjonsformen og støyen han leverer, gir følgere. For veldig mange av oss blir det for mye. Uansett hva innholdet hans faktisk er. Det gir meg f eks mer når Stretford Paddock intervjuer Brian McClair eller René Meulensteen. Da får de faktisk tid til å snakke om sin tids og dagens United. Men jeg tror Goldbridge kommer til å bli en slags kanal for United etterhvert der de kan nå unge 'kunder'. Altså at de bruker kanalen hans aktivt.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Pwint, Buchan

Tringe
Posts: 220
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

Om man kun ser på de korte klippene som åpenbart generer mest klikk vil han fremstå på en måte. Om man tar sæ tid til å se en hel sending med f.eks that's football vil man danne sæ ett annerledes bilde som kanskje ikke e like tabloid. Man vil iallefall høre mange gode betraktninger om problemer innad i klubbene og ligaen/dommerstanden.

Skjønner heller ikke kor hatet mot Goldbridge kom fra, delte jo kun en video der han sier at Rio, som en av få eksperter (engelske sådan), har uttalt sæ kritisk om Rashy.
post liked by: Jan Erik, Blodfink
Ingen er større enn klubben!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2093
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9275
Liker mottatt: 8527

Det er nok ikke usannsynlig, @Jan Erik, men jeg håper du tar feil. Klubben har en relativt godt utbygd medieavdeling, og TUS har nok mange følgere nettopp fordi deres innhold ikke er klubbstyrt. Jeg syns kommersialisering stort sett forringer kvaliteten på det meste og driter egentlig i hva som er populært. Det i seg selv er jo et lite paradoks når man er Unitedsupporter 😬

Det er ingen som hindrer deg i å se og høre på "Goldbridge", @Tringe. Det er heldigvis ingen som kan overbevise meg om å gjøre det samme. Jeg er ikke så glad i å være svett i ørene...
post liked by: Pwint, Belfastboy, Tringe, Buchan, Jan Erik, Andtho01, Ryder, Pink Final, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2516
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7809
Liker mottatt: 8209

@Rød Pølse, jeg håper også jeg tar feil. United er altfor kommersielle som det er. Meeen, tv rettigheter er for dyre for mange folk, mange gidder ikke se kamper, men de følger United på YT og andre steder
Da er det neste logiske skrittet å utnytte det. Uten at det blir styrt av klubben på samme måte som MUtv, sånn at det føles mer organisk (selv om det egentlig ikke er det...)
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2946
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13697
Liker mottatt: 8801

Uansett hvem det kommer fra og hvordan det sies, så vi vel der at Marcus har skuffet oss en stund. Selv de av oss som har holdt lenge på den fine idéen om Manchester gutten som vokste opp i vanskelige kår og fikk det til. Og bare for å gjøre det klinkende klart så er det ikke at han spiller dårlig. Det kan skje med de beste. Om han hadde gitt alt og ikke fått det til, så er det lettere å leve med. Det er at det ser ut som han ikke gidder. Han virker uinteressert og demotivert. Når han får til et godt løp så sentrer han ikke til de som er i bedre posisjon, men går seg fast, eller skyter håpløse skudd.

Oppsummert: Han bør ikke være førstevalget lenger. Garnacho, Antony og Amad er bedre valg, syns jeg. Ja, vi kan ikke nekte for at f.eks. Antony har sine svakheter, men han jobber hardt både offensivt og defensivt. Amad like så. Garnacho er en force of nature. Han løper og løper og løper og ingen kan si at han ikke gir alt.

Ingenting hadde gledet meg mer enn om han plutselig ble knallgod igjen, men troen er ikke så sterk lenger (borte). Om det blir sånn at han finner lykken i en ny klubb så håper jeg virkelig ikke det blir en premier league klubb.

Sånn. Da er jeg ferdig med Rashford debatten for en stund. 😆
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Ryder, Blodfink, Tringe
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2516
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7809
Liker mottatt: 8209

@Pwint, helt ferdig?
post liked by: Pwint, Blodfink
Post Reply