Marcus Rashford

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.

Alf banan
Posts: 334
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 27
Liker mottatt: 673

Så en video hvor fokuset var på Rashford fra Chelsea kampen. Den innsatsen han viser etter at han har kommet inn med friske bein står til stryk. Går ikke lengre og forsvare Rashford lengre. Han vil helt klart være alle andre steder en hos Manchester United. Spiller ikke for medspillere, klubben eller fansen. Da hadde han gitt 100% selv om han starter som innbytter. Bare å håpe at han selges til sommeren.
post liked by: 10Hag, Andtho01, Tringe, RedTrafford, Pwint, Blodfink
User avatar

Andtho01
Posts: 1164
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3636
Liker mottatt: 3764

Enig.. Begynner å bli lei Rashford slev. Han vet at han må levere for å bli tattt ut til EM men virker som han driter i det.
post liked by: Tringe, 10Hag, Pwint, RedTrafford, Blodfink
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3963
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17372
Liker mottatt: 11091

Litt synd i grunnen, alltid vært fan av Rash.
Virker ikke som det er bare en formdupp.
I mine øyne virker det som spilleren har gitt helt opp.
Kommer riktig klubb på banen i sommer med riktig bud, er det bare å kjøre på.
Fortsetter han i samme spor som nå i et eller to år til i United, ender han sikkert på samma markedsverdi som mange andre vi har solgt. Dvs 15 mill.
post liked by: 10Hag, Pwint, Jan Erik, Tringe, Blodfink

28FPellistri
Posts: 460
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 485
Liker mottatt: 1593

Syns det var et pinlig innhopp av Rashford på Stamford Bridge. Rett etter at broren som også er agenten hans var ute å kritiserte i media at pundits for å var ute etter han, når de rett og slett faktisk har helt rett denne gangen. Så leverer han en kamp hvor han tar et sterkt returløp, men så går å jogger etter spillere og ser helt uinteressert ut resten av kampen. Og egentlig bare bygger enda opp under de som skriver negativt om han.

Etter min mening så er det Rashford har prestert denne sesongen veldig nære terningkast 1, om man tar forventninger, innsats, og mye annet til betraktning. Og det har i grunn bare pekt mer og mer nedover jo lengre ut i sesongen man kommer, med noen svært få unntak. Om det er skuffelsen for at kompisen Sancho er borte og "behandlingen" han fikk., kan jeg bare spekulere i.

Når man vet at de beste kompisene Rashford har hatt i troppen de siste årene er: Pogba, Lingard og Sancho. Så lover det ikke direkte bra for Marcus. Enten må han "snappe" ut av det og forstå at fotball er ferskvare, eller så bør han skifte miljø og komme seg bort. Jeg vet i alle fall at jeg inderlig håper på det første, men jeg holder absolutt ikke pusten mens jeg venter på at det skal skje.

En Rashford som er slik han er nå, vil ødelegge både han og renommeet hans i Manchester United. Han er tross alt 26 år nå, og burde vært den som går foran på både banen og i garderoben. Han burde enkelt og greit vært en nøkkelspiller både for United og England. Det har han definitivt ikke vært denne sesongen. Syns dessverre man ser mer og mer samme tendensene i Marcus som vi også så i Lingard og Pogba. Så kan man sikkert kaste Sancho også inn i mixen der.

Og tendensen slik jeg ser det, er at de er fryktelig ustabile, og har et høyt toppnivå, men at det rett og slett ikke er nok.
Selv om det alltid er gøy med en Rashford i fyr og flamme mot Liverpool, så er det kun 2-3 kamper i løpet av en sesong, man må kunne forvente at han er påskrudd mot flere lag.
post liked by: Pwint, 10Hag, RedTrafford, Blodfink
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2952
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13722
Liker mottatt: 8824

Bankers om han er frisk sier united.no. Jeg derimot mener han ikke har gjort seg fortjent til en startplass og håper ten Hag velger Antony og Garnacho istedet. Spillere som løper og som vil.
post liked by: Jan Erik, 10Hag, Tringe, RedTrafford, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Tringe
Posts: 220
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

post liked by: Pwint
Ingen er større enn klubben!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2100
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9304
Liker mottatt: 8548

Huff! Jeg skal ikke forsvare Rashfords prestasjoner. Syns det han har levert denne sesongen er syltynt. Men det trynet over her har jeg absolutt ingenting til overs for. For et jævla dass av en fyr 💩
post liked by: Buchan, Pwint, Pink Final, Belfastboy, Spirograf1, LoveBruno&Rashford
Football, bloody hell!
User avatar

Andtho01
Posts: 1164
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3636
Liker mottatt: 3764

Påviker bestevennen til Rashford altså Jadon Sancho såpass mye eller er det noko annet som skjer i Rashford sin familie eller hva? Når du tjener 300k pund i uken er det minste å forlengle litt insats ar Rashford..
post liked by: Pwint, Tringe
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14655
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23411
Liker mottatt: 19399

Det var ingen opptur på banen for ham i dag heller dessverre...
post liked by: Rød Pølse, Buchan, 10Hag, Vidar Dale Fjeld, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2047
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7581
Liker mottatt: 4357

Jeg synes ikke noe om han der, Nottingham Forest supporter som tjener store penger på snakke dritt.
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Pink Final, Belfastboy, LoveBruno&Rashford
User avatar

selje
Posts: 139
Joined: 16 Oct 2021, 22:16
Liker gitt: 40
Liker mottatt: 399

Men det er ikke til å stikke under en stol at prestasjonene Rashford har levert denne sesongen står til stryk. Uniteds klart dårligste spiller, og det ser heller ikke ut til å bry han stort. Det bør være mulig å forvente at han ihvertfall skal forsøke, men han jogger i beste fall rundt på banen i store deler av kampene han spiller. Kan umulig være en fotballspiller i PL som er dårligere trent enn Rashford. At en profesjonell fotballspiller som har dette som fulltidsjobb og som atpåtil tjener 2,7m i uken skal gidde å gjøre nok innsats på trening for å klare å ta noen returløp ila en kamp er det absolutt minste man kan forvente.
post liked by: Tringe, Blodfink, 10Hag, Andtho01, Pwint, Vidar Dale Fjeld, RedTrafford
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7628
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27404
Liker mottatt: 17899

Jeg følger ikke spesielt med på disse you tube kanalene.
Men har fått med meg at United Stand med Goldbridge, Rowe og flere er bygd på negativitet.
En «United supporter» you tube kanal som lever av å være negative mot spillerne i klubben de «holder med».
United we stand forteller at spillerne våre ikke likte at Rasmus Højlund pratet med United stand kanalen.
Så spillerne våre avskyr tydeligvis denne «supporter gruppa».

Merk forskjellen på United we stand og United stand.
Bare å ta et så likt navn som den fanzina forteller meg noe om sleiphet.
post liked by: Buchan, Belfastboy, Pwint, Andtho01, LoveBruno&Rashford, Rød Pølse
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4448
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2892
Liker mottatt: 9503

Er ikke nødvendigvis en kjempestor fan av Goldbridge jeg heller, men jeg syntes fortsatt at Rashford sin sesong er sterkt kritikkverdig. Jeg kan tåle at spillere har perioder hvor de presterer dårligere, men når man ser at innsatsen ikke er god nok så klarer jeg ikke forsvare spillere lengre. Rashford jogger rundt med et halvveis kroppsspråk og er ikke det eksemplet som jeg forventer at han skal være. Jeg tenker spesielt på Chelsea hvor han kommer inn etter 65 minutter, men likevel har behov for å jogge rundt i press.

Før fjorårets sesong så sa jeg at dersom vi skulle beholde Rashford så måtte vi se en betydelig bedre spiller. Og Rashford hadde en enormt god sesong i fjor, det er bare synd at det virker som om at det var unntaket og ikke regelen når det gjelder prestasjon og innsats.
post liked by: Pwint, Tringe, Vidar Dale Fjeld, Andtho01, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2952
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13722
Liker mottatt: 8824

Tringe wrote: 07 Apr 2024, 22:21
Ikke så glad i ham her. Får inntrykk av at han lever av å spy ut negativitet rundt klubben, men det er definitivt et poeng at Rashford ikke har spilt godt på en stund. Og det er egentlig ikke poenget for meg. Det er mer det at han ikke har hatt innsats og vilje (tilsynelatende) på en stund. Han virker som han ikke bryr seg.

Nå skal man være forsiktig med å dømme utelukkende ut ifra det vi ser i 90 minutter her og der, men jeg tror Rashford er lei. Han har vært i United siden han var liten, og klubben har slitt siden lenge før han brøt gjennom og ble førstelagsspiller. Kanskje det har demotivert ham? Ikke vet jeg. Men jeg vet at jeg selv har hatt glede av endring i arbeidssituasjonen til tider. Kanskje det hadde hjulpet Rashford også?
post liked by: messilingard, Rød Pølse, Pink Final, Andtho01, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Alf banan
Posts: 334
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 27
Liker mottatt: 673

Få ham bort. Er det slik at han reagerer på måten Sancho ble behandlet så betyr det at han er i mot Ten Hag. Det vil bare forplante seg også til neste manager
post liked by: Tringe, Pwint, RedTrafford
Post Reply