Hei,
Jeg har bestemt meg for å gi meg som moderator her inne. Årsaken til det er at jeg både mangler tid og motivasjon til å gjøre noe særlig jobb her inne om dagen.
Dersom noen ønsker å overta så kan vedkommende sende en melding til admin.
- messilingard
Til info.
-
Topic author - Moderator
- Liker gitt: 3475
- Liker mottatt: 12169
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Buchan, RedTrafford, Andtho01, 10Hag, red, Pwint, Pancho P, Belfastboy
LoveUnitedHateGlazers
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 37594
- Liker mottatt: 27945
Takk for innsatsen @messilingard.
post liked by: Rød Pølse, Buchan, RedTrafford, messilingard, Pwint, Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
- Donor
- Liker gitt: 27120
- Liker mottatt: 19339
Takker for innsatsen du har allerede har gjort @messilingard
Får håpe noen nye melder seg, er vel noen funksjoner som mod har som er greit at noen har tilgang til?
Ellers bør voksne mennesker klare å oppføre seg ja.

Får håpe noen nye melder seg, er vel noen funksjoner som mod har som er greit at noen har tilgang til?
Ellers bør voksne mennesker klare å oppføre seg ja.
post liked by: messilingard, Pink Final, Rød Pølse, Andtho01, Buchan, Pwint, Pancho P
Takk for jobben du har gjort. Har hjerte for upartiske moderatorer, som ikke sensurerer eller bannlyser folk for upopulære meninger.
Håper du fortsetter å poste og være aktiv på forumet, @messilingard.
Håper du fortsetter å poste og være aktiv på forumet, @messilingard.
post liked by: messilingard, Jan Erik, RedTrafford, Rød Pølse, Andtho01, Pink Final, Buchan, Pwint, Pancho P
Syns du har gjort en kjempejobb @messilingard. Takk!
post liked by: Pancho P, RedTrafford, messilingard, Buchan, Rød Pølse, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Eg stemmer i med godord om jobben du har gjort, @messilingard. Håpar du har tid til å komme med ein saftig rant eller to om dommarane eller andre udugelege noksagtar i kampens hete
post liked by: RedTrafford, messilingard, Buchan, Rød Pølse, red, Pwint, Pink Final
It's Squeaky Bum Time!
-
Topic author - Moderator
- Liker gitt: 3475
- Liker mottatt: 12169
Takk for hyggelige tilbakemeldinger!
Har ikke noe planer om å gi meg her inne, selv om at det kan bli noe redusert aktivitet til tider. Samtidig så er det en slutt for alt og nå har man vært moderator i en god stund, når motivasjonen rakner litt så er det nok bedre å gjøre litt mindre enn at man skal gå virkelig lut lei.
Har ikke noe planer om å gi meg her inne, selv om at det kan bli noe redusert aktivitet til tider. Samtidig så er det en slutt for alt og nå har man vært moderator i en god stund, når motivasjonen rakner litt så er det nok bedre å gjøre litt mindre enn at man skal gå virkelig lut lei.
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, 10Hag, RedTrafford, Pancho P, Pwint, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers