Amad Diallo

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2919
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13556
Liker mottatt: 8719

Kanskje ikke kjempegod stemning i deler av laget for tiden. Pellistri og Amad føler seg nok ikke spesielt godt behandlet og liker ikke hvordan EtH har sine favoritter.

https://x.com/mufcmpb/status/175170245 ... pVuo3ZXd3w
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2472
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7681
Liker mottatt: 8036

Det er greit nok at de FØLER det. Kanskje er det riktig også? Men de kan sitte på benken eller tribunen i årevis for min del hvis de skal holde på med dette tullet.
post liked by: Rød Pølse
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2919
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13556
Liker mottatt: 8719

Tja, jeg er forsåvidt enig i det, og nå er det bare min mening, men syns Erik er spesielt dårlig på å gi spillere sjansen. Selv når "hans" førstelagsspillere er inne i dårlige perioder. Skjønner at det må være frustrerende.
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2065
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9095
Liker mottatt: 8380

Enig, @Jan Erik. Greit nok at denne “generasjon x" er en sensitiv gjeng, men det får være grenser for hvor snowflake man kan være 😂 Nå er den "saken" med Diallo dementert av spillerens representanter for et par dager siden. Han skal være fornøyd med tingenes tilstand og ser frem til å utfordre om en plass på laget.

På tide at spillerne krummer nakken og konsentrerer seg om det de kan gjøre noe med 💪
post liked by: Jan Erik, Pwint
Football, bloody hell!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2472
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7681
Liker mottatt: 8036

@Pwint, men ta det med manageren eller klubben. Eller la agenten din ta det. Ikke ha agenten slenge dritt om klubben og manageren i media etter en låneavtale, og ikke vær en idiot på sosiale medier. Hvis han genuint forskjellsbehandler, be om en overgang. Han har jo sagt at vil du ikke være her, så kan du dra. Dette er bare mer bakgrunnsstøy. Det vil jo heller ikke hjelpe Pellistri eller Diallo til å få spille mer.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
@Rød Pølse, var det han som likte innlegget eller ikke?
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
@Pwint, Mainoo, Garnacho, Kambwala, Mejbri har alle fått sjansen denne og forrige sesong (Garnacho). Vi sliter såpass jævlig om dagen at det er ikke rom for å 'gi' spillere minutter for å være grei.
post liked by: Rød Pølse, Pwint
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2065
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9095
Liker mottatt: 8380

Det vet jeg ikke, men det jeg skrev er kommunisert etter denne "laiken". Man kan jo tolke meldingen som en positiv tilbakemelding til Amad. Håper Brailsford henter en "håndvaskekspert" på sosiale medier også. De må skjønne hvilke konsekvenser deres aktiviteter kan få for laget og klubben.
post liked by: Jan Erik, Pwint
Football, bloody hell!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2919
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13556
Liker mottatt: 8719

Og der er vi kanskje ikke like enig. Stort sett syns jeg at spillere som ikke er i førsteelleveren kun får sjansen når det ikke er mulig å gjøre noe annet. 😂 Og jeg tror også vi hadde spilt bedre om vi hadde våget å bytte ut de som er inne i dårlige perioder. Jeg syns EtH er ganske feig til tider.
post liked by: Rød Pølse, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2472
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7681
Liker mottatt: 8036

@Rød Pølse, da kunne han skrevet noe sånt som 'thank you for your kind words', eller noe lignende hestemøkk som det.
post liked by: Rød Pølse, Pwint
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2065
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9095
Liker mottatt: 8380

Og det håper jeg de lærer på kurset til Mr. 1%, @Jan Erik. Disse fotballspillerne er en navlebeskuende gjeng 🙈
post liked by: Pwint, Jan Erik
Football, bloody hell!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19274

Godt å høre ten Hag snakke positivt om Amad. Gir ham gode skussmål for hvordan han trener og for hans evner på banen. Manageren håper dette kan være et vendepunkt, og at Amad viser seg som en viktig spiller for United i mange år.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Pancho P, RedTrafford, Pwint, Jan Erik, Andtho01, pixma
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2747
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3930
Liker mottatt: 5069

Uansett hvordan det går med ham i United nå, så vil han alltid forbli en kulthelt. Som Forlan :love:
post liked by: pixma, Jan Erik, Pink Final, RedTrafford, Blodfink

LoveBruno&Rashford
Posts: 44
Joined: 26 Feb 2024, 22:59
Liker gitt: 86
Liker mottatt: 169

Amad presset Nunez til å gjøre pasningsfeil da det ble 3-3. Han vant ballen og scorte til 4-3.
Han må jo være en spiller som passer hånd i hanske til fotballen Ten Hag ønsker å spille. Håper Amad får flere sjanser på slutten av sesongen.
post liked by: pixma, Andtho01, Jan Erik, Pink Final, Pangaea, RedTrafford, Blodfink
Post Reply