Liverpool

Diskusjon rundt spesifikke klubber. Engelske og internasjonale.
PS: Alt om United i eget forum
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19272

Bare for å være tydelig: Liverpool får meg til å miste matlysta etc. Men jeg vil at de vinner over Luton etterpå. Om jeg mister matlysta av de fra den andre byen, så blir det full sultestreik av naboen i de blasse draktene.

Jeg unner ikke noen av de ligagull, heller ikke Arsenal. Men må jeg velge (som nevnt før), blir det faktisk vår argeste rival. Den rivaliseringen er jo viktig for fotballen. Engasjement og krangling med Liverpool-supportere er jo en glede. De har jo større skylapper enn oss faktisk :hah:

Det blir jo like deilig å slå dem ned av pidestallen neste år som når Ferguson gjorde det. Jeg gleder meg enormt.
21-20 til oss. Det mest fantastiske ville vært om vi holder de den ene bak konstant :hah: Og så må vi vinne CL 11 ggr. Så vi passerer alle lag der. Og da Liverpool med god margin.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Kan hende Luton vinner, litt moro det au da.

10 skada spillere:

Joel Matip (knee): Had an operation and will be out for some time.

Diogo Jota (knee): Jurgen Klopp says forward could be out for months after being stretchered off against Brentford.

Alisson Becker (muscle): Goalkeeper has picked up another problem.

Trent Alexander-Arnold (knee): Right-back is out until after the Carabao Cup final.

Dominik Szoboszlai (hamstring): Hungary star is aiming to be back for the Carabao Cup final.

Darwin Nunez (other): Striker is another key player to pick up an injury.

Mohamed Salah (hamstring): Star man suffered a tight hamstring against the Bees.

Thiago Alcantara (hip): Picked up another injury on return appearance and could now face weeks out.

Curtis Jones (ankle): Ruled out by Klopp.

Stefan Bajcetic (calf): Being eased back into action after suffering minor setback.
post liked by: 10Hag, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4698
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2625
Liker mottatt: 10683

Neineineineineinei @Blodfink

Blokkert og rapportert, som det heter 🤬
post liked by: Blodfink, RedTrafford, 10Hag, Rød Pølse, Jan Erik, Pink Final, Buchan, Spirograf1, Pancho P
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19272

Ryder wrote: 21 Feb 2024, 19:11 Neineineineineinei @Blodfink

Blokkert og rapportert, som det heter 🤬
:hah: :hah:
post liked by: RedTrafford, 10Hag, Pink Final, Buchan, Spirograf1, Pwint
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17787

Har respekt for Liverpool fordi de har kommet dit de er ved egen fortjeneste.
Men som vår argeste rival, og med en usmakelig supporterskare kollektivt sett - håper jeg de får juling i kveld, og juling hver gang de spiller 😆.
post liked by: RedTrafford, Spirograf1, Rød Pølse, Buchan, Belfastboy, Blodfink, Andtho01, Pwint, Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2907
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13515
Liker mottatt: 8683

Enig @Pink Final. Har langt mer respekt for Liverpool enn city som har svindlet og kjøpt seg til toppen. Men vil absolutt ikke at de skal vinne serien (eller noe som helst annet) noen gang igjen 😆
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, RedTrafford, Pink Final, Pancho P
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19272

Top of the League :hah:
post liked by: Pwint
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2907
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13515
Liker mottatt: 8683

Våren 2026 er vi der @Blodfink 😆
post liked by: Blodfink, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19272

Vi går for 2025 @Pwint :D
post liked by: Pwint, Pink Final
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17257
Liker mottatt: 11013

Av de Pool supportere jeg kjenner, syns jeg de var verre før.
Perioden vi dominerte og vant det ene trofeet etter det andre, var liksom Pool mye bedre, hadde de beste spillerne og spilte best fotball, uansett hva trofeer og tabell tilsa.

Mens nå sier de knapt et ord. Innbiller meg at de mener det er to forskjellige idretter eller verdener mellom United og Pool.

Så på en måte et de jo like ufyselige😀
post liked by: Pwint, Andtho01, Blodfink, Pink Final, Belfastboy, Pancho P
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3610
Liker mottatt: 4889

De Liverpool-supporterne jeg kjenner virker faktisk litt lei. Ikke veldig lei, men de klager en del. Og har gjort det helt siden de vant ligaen.

Som United-fan virker jo det litt absurd. Hva faen har de å klage over?
Klopp er en god trener, de har en god stall, og spiller god fotball. Og klubben virker å være generelt veldrevet.

Men tenker og at det må være rimelig frustrerende å allikevel "kun" ha vunnet 1 PL og 1 CL de siste årene.
De har til og med klart kunststykket å havne på 2. plass i PL... med 97(!) poeng. Vår høyeste poengfangst noensinne er 91 poeng, som gav gull og i seg selv var et mesterstykke av en sesong. Samt at en historisk kvadruppel glapp på målstreken for de helrøde.

Hadde det ikke vært for City, ville Liverpool sin troféfangst under Klopp vært ekstrem. Og nå mister de ham.

Hvis Liverpool ikke klarer å erstatte Klopp med noen som er enda bedre (good luck btw), er det vanskelig å se for seg at de oppnår målet, som er å overgå City.

Og nå begynner en ny positiv æra i United. Kan hende at disse årene var Liverpools store sjanse på lang tid. En veldig god æra under Klopp, for all del. Men for Liverpool-fans tror jeg det og blir med en bismak av å være "next best in class".

Å konkurrere mot Pep er nesten ikke fair game.
Å konkurrere mot 115 er kriminelt.

Noen ganger føles det nok verre å komme nært målet og ikke treffe, enn å ikke være i nærheten av målet.

Når vi tapte ligaen på målforskjell for City, føltes det mye verre enn noen av våre nyere sesonger. Så det er en forståelig psykologi. All den tid man kan forstå psyken til en Liverpool-supporter!
post liked by: Blodfink, Pwint, Cola2, Ryder, Pancho P, RedTrafford
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19272

Merkelige folk. Brodærn er et godt eks...Helt scousekaus
post liked by: Andtho01, Pwint, 10Hag, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17787

Tenker mest på det enorme hatet de har mot byen Manchester og mot United som klubb omtrent uansett.
Et eksempel er hvordan de tok Luis Suarez i forsvar den gang i 2011.
Vrei og vridde på alt for at det han sa liksom egentlig var positivt ment 😅🤪.
Nå stigmatiserer jeg dem, finnes selvfølgelig enkelt supportere som er i kontakt med virkeligheten og er hyggelige.
post liked by: Pwint, Belfastboy, Andtho01, Blodfink, Pancho P, Rød Pølse, RedTrafford
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Andtho01
Posts: 1111
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3433
Liker mottatt: 3597

Enig kan ikke vente til Klopp e ferdig i Pool og da stater forhåtenlgivs ned turen for dei cooky gjengen der.
https://www.nettavisen.no/sport/j-rgen- ... 95-1665442
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Rød Pølse
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19272

Mer Tranmere, men link til Liverpool. Barnes og McAteer får fyken og filmes på P-plassen :D

post liked by: Pink Final
LUHG!
User avatar

Andtho01
Posts: 1111
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3433
Liker mottatt: 3597

Skal Pool ende opp med Riise eller Gerrard som manager? Vet at Riise er ledig og han er klar for premier league jobb
https://www.vg.no/sport/fotball/i/jlV6v ... l-intervju
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Pink Final
Post Reply