Jesse Lingard

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Og der er nogle, der altid roser Lindeløf, Lingard, Fred og/eller Pereira. Uanset hvordan de spiller.

Og samme personer kritiserer i skarpe vendinger ligeså meget specielt Smalling, men også Jones, Matic, Young og til dels uanset hvordan de spiller.

Og man skal ikke basere sin mening ud fra statistikken. F.eks. havde Pique i en Barca-kamp 75 afleveringer og en afleveringsprosent på 96. Det burde tyde på en fremragende kamp af Pique, men når man så kiggede afleveringerne igennem så var over 65 af afleveringerne til backen på hans side, til den anden midterforsvarere eller til målmanden i en kamp hvor Barca havde bolden i 74 % af tiden.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Stats kan være fryktelig misvisende ja, enig [mention]Kyndilfan1[/mention].

Også enig i at det er mye subjektivitet i fans` vurderinger av spillere. Vi har våre favoritter og syndebukker. Et privilegie man har imo.

Det som gleder meg mest er at fans` på balløya vil sende Young på ferie, Williams er førstevalget. Enig.
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Lingard var småfrisk da han kom inn i dag, synes jeg. Litt uheldig som ikke får rettet opp i statsen, helt ledig på blank goal da Martial avslutter selv, og tatt akkurat i det han skulle spille James gjennom alene med keeper.

Cola

Blodfink wrote: 10 Nov 2019, 21:37 Stats kan være fryktelig misvisende ja, enig
OG der var tilbake til STATS.
Hva kan vi gjøre med Stats fra en kamp eller flere kamper,
Jo, det maneger teamet rund denne/de spillernerne
har garantert sett det vi som ser +/-
Og tror dere IKKE at de +/- spillerenen skal bli bedre bare får høre det de var gode på
Største og værste/feil er den man gjør selv, men OGSÅ den feil man lever videre på og passer på at IKKE skjer igjen med seg selv og passer på at andre unngår å gjøre samme feil
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Hvorfor Lingard har slitt - Jeg nevnte i et tidligere innlegg at OGS ha kommet med noen vage utsagn som kunne tyde på at det var en årsak til Lingards prestasjoner, bl.a at media ikke kjenner hele bildet. Nå kommer det tydelig fram at livet har gitt Lingard noen ekstra utfordringer. Godt å se at klubben tar være på sine.

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ssion=true
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Lingard med en innrømmelse av noe jeg og sikkert flere antar?

Om det er slik vil det ta enda lenger tid å få skapet på rett plass. Hvem er de neste råtne epler som skal skippes ut? Hvem er det som ikke klarer å motivere seg for hver eneste kamp? Kan Ole G fortelle oss dette? Hvem av de som er der i dag skal han kvitte seg med? Matic og Rojo er åpenlyst, men de er ikke på banen når vi mislykkes mot alle bortsett fra topp 6...

Mot Watford sier statistikken at vi løp mindre, vi ble fraløpt av bunnlaget. Det forteller noe om undervurdering, så Lingard sier nok sannheten, og den er ikke akseptabel. Jeg vet at Solskjær uttalte på PK at det var dårlig tempo, det har han snakket om i tidligere begredelige forestillinger også. Men hva er midlene hans for å fjerne dette?

City sliter i år, men de, Liverpool og Leicester løper og jobber konstant, det ser i alle fall slik ut for meg når jeg ser dem spille, det er krig liksom. Det ser ikke alltid slik ut når MUFC spiller, men som Jesse sier: Mot City og Spurs da jobbes det nærmest over evne.

Sakset dette intervjuet fra menmedia.co.uk:


"It's strange. Maybe it's a mindset thing. Maybe it's our mentality going into the match thinking we've already won the game," Lingard told the Daily Mail.

"If we keep the consistency and mentality we had against City and Tottenham, I don't see why we can't win every game.

"It seems like our mentality changes. To keep that consistency throughout the rest of the season when we come against the mid-table teams, we need to have the same mentality that we did going into the City and Tottenham game.

"When we start with energy and on the front foot, we'll cause team problems all day long."

:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Lingard og Raiola er lik sant. Hvem så det komme?

Blir ikke mindre oppstyr av dette.

Jeg bryr meg ikke om Raiola, jeg er mektig lei av hele United mot Raiola/Raiola mot United-scenarioet...

Leste noen ville rykter om Maddison til oss og Lingard andre veien, om Raiola kan fikse det så er jeg helt med.
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Mulig at vi klarer å få solgt Lingard? Må vel innrømme at jeg trodde virkelig ikke at Raiola gikk etter spillere av såpass lavt kaliber.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Lett å tolke dette som et tegn på at Lingard har fått beskjed om å finne seg en annen klubb i nær framtid, i så fall er det jo helt fair å hyre en av de mest markante agentene. Hvis han har tenkt å bli værende, er det vel neppe det smarteste han kunne ha gjort...
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Ryder wrote: 07 Jan 2020, 08:54 Lett å tolke dette som et tegn på at Lingard har fått beskjed om å finne seg en annen klubb i nær framtid,
Virkelig? Tror ikke jeg, men heller at Jesse har skjønt at tiden hans i klubben kan være over snart. En byttehandel i dette overgangsvinduet hadde gjort seg, men det skjer ikke, så da blir det nok tidligst til sommeren.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Går rykter om at Lingard (og Raiola selvsagt) er i dialog med AC Milan. :O
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Både forumdeltager Ryder og Lingard kan ha rett angående Jesse Lingard. Og om AC Milan er villige til å gi ham sjansen så er det bare å ønske lykke til.
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Ikke noe stort tap om Lingard forsvinner fra United, etter kampen mot City i dag har jeg gitt ham opp. Jeg er ikke typen som gir opp spillere lett, men nå er det faktisk nok. Når selv Matic kan komme inn for Lingard og forbedre laget, så er det på tide å tikke fingeren dypt dypt ned i jorda for en realitetsorientering.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Torquemada wrote: 07 Jan 2020, 23:57 . Når selv Matic kan komme inn for Lingard og forbedre laget
Skjønner ikke helt hva du mener her, men uansett, Lingard er inne i en dårlig periode nå og har vært det alt for lenge. Han skal gjøre mye rett i tiden fremover for ikke å måtte forlate klubben til sommeren. Det har jo versert rykter i dag om både Lingard ut (AC Milan) og Young (Internazionale), men jeg synes det er rart om vi slipper noen av dem.. med tanke på hvor tynn stallen vår er nå. Da må det hvertfall komme et par spillere inn også.
User avatar

EivindfromNorth
Posts: 45
Joined: 04 Oct 2018, 09:16
Liker gitt: 20
Liker mottatt: 30

Enig med deg [mention]Lingard[/mention] . Til tross for Lingard sine begrensinger trenger vi han i stallen. Det er så syltynt på midtbanen. Jeg mener Lingard de siste 12 mnd har vist at han ikke er god nok for prosjektet til OGS. Så et salg til sommeren tenker jeg er helt legitimt. Prestasjon, samt at han velger Raiola som agent er ikke akkurat en stjerne i min bok. At Lingard stadig får starte kamper er ikke hans feil. Det er rett og slett der vi er kvalitetsmessig som klubb pr dags dato.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Den evige Lingard-sagaen humper videre både her og der ser jeg.

Lingard hadde en bra sesong 17/18, og har vært en spiller som har bidratt positivt i enkeltkamper, og scora noen viktige og flotte mål siden 14/15 (var det vel) når han returnerte fra Derby.

Han hadde 8 mål i PL 17/18 og 6 assist, det er jo ok.

Han har 17 mål og 12 assist totalt i PL, 131 kamper, så det er vel der problemet ligger, for lite mål og assists. Blir lenge mellom hvert poeng.

Og så går det jo skikkelig dårlig denne sesongen, han står jo faktisk med 0 poeng i PL.

I FA-cup er han ganske målfarlig: 20 kamper, 6 mål, 2 assist.

CL: 1 assist og 0 mål på 16 kamper

Totalt fra han spilte U-21 og alle utlån, reservelag og United så har han prestert ujevnt egentlig.

Totalen lyder på 60 mål, 48 assists på 309 kamper. På alle de nivåer og i alle klubber han har spilt.

Lingard er jo en brukbar og bevegelig arbeider på banen, med enkelte store øyeblikk, slik ser jeg på ham.

Mangler smartness og touchen er dårlig mener nå jeg. Ferdig i MUFC (tror jeg).

Ikke seriøs nok de siste åra muligens, har fulgt ham på sosiale medier, tror han brenner mye krutt på fame og fashion...Og ble kanskje litt høy på det etter VM 2018...

Det er han fri til å gjøre, men ikke som United-spiller synes jeg.

Spørs nok om det blir flere landskamper på ham. Men kan jo finne tilbake til god form. Kvikne til i nye omgivelser muligens.
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

En litt dårlig kilde riktignok https://metro.co.uk/2020/04/05/jesse-li ... rce=pushly

Jesse er ikke god nok for et Man United som sikter mot toppen.

Liker imidlerid innstillingen hans.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply