Ex-spillere

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2071
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9145
Liker mottatt: 8414

Ikke fordi jeg er så mye flinkere enn deg, @StretfordEnd, men fordi jeg kan 😉 Video av Robin van Persie som scorer mot United og mottar stående applaus for 7 år siden i dag:

post liked by: Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7616
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27329
Liker mottatt: 17826

Vår kjære tante UNITED DOTT NO forteller nytt om Javier Hernandez.
https://www.united.no/nyheter/tilbake-t ... en/1277604
Den lille erten returnerer hjem til Mexico.

Chicarito var en liten favoritt hos meg.
Taco Solskjær var eksepsjonell foran mål.
Til å rive seg løs, få 50 cm og sette kula i garnet.
Gjerne med ett av tre spark på ballen som innbytter 😁.
post liked by: red, RedTrafford, King Eric, Rød Pølse, Beta 2.0, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2071
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9145
Liker mottatt: 8414

Umulig å ikke like Chicharito. Hadde en herlig entusiasme og var dødelig foran mål. Ikke store karen, men god på hodet likevel. Ble, naturlig nok, ikke en like stor legende som vår egen Ole Gunnar, men er en av de største kultheltene i moderne tid ✨
post liked by: Pink Final, Beta 2.0, Belfastboy
Football, bloody hell!

Beta 2.0
Posts: 322
Joined: 03 Feb 2023, 11:35
Liker gitt: 106
Liker mottatt: 823

Ten Hag kunne virkelig trengt en Chicharito i begynnelsen av 20-årene på benken, det hadde straks løftet laget.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Belfastboy
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2071
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9145
Liker mottatt: 8414

Managerlegenden leverer som alltid ❤️

post liked by: Belfastboy, RedTrafford, Cola2, Pink Final
Football, bloody hell!

Deleted User 661

Da har tidligere akademi stjernen James Weir lagt fotball skoene på hylla i en alder av 28 år.
Var kaptein på vårt U-21 lag og fikk sin debut på A-laget av van Gaal da han kom inn for Ander Herrera i 3-2 seieren over Arsenal. Fikk kun overtidsminutter i sin United karriere Weir, så ikke mange som husker han vil jeg tro.
Jeg fikk gleden av å møte Weir i Hull da han spilte der. Herlig type, blid og hyggelig som tok seg god tid til å prate med supporterne.
post liked by: Belfastboy, Pink Final, Rød Pølse, Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Rooney er gjest i Stick to fotball.

Liker delen hvor managere post SAF diskuteres. (Edit: Liker hele altså)



2010 ble et skille, etter at Rooney spurte om fremtidsplanene etter at Ronaldo og Tevez forsvant. Ble jo "kasta" ut av kontoret til SAF. Resten av spillerne trodde det var slutten for Rooney. Neville spør ham om dette. Han sier at forholdet til SAF aldri ble det samme, Neville spør om hvordan det snudde, Rooney fikk jo ny kontrakt.

David Gill hadde døra åpen, Rooney snakket med ham om hvilke planer klubben hadde fremover.

Real, Barca, City og Chelsea bl.a. ønsket å hente Rooney.

Brutalt ærlig: Vi ble klart svekket, Tevez, Ronaldo, Giggs, Rio, Vidic forsvant.
Jones, Smalling, Cleverley, Lingard, Welbeck gode spillere for all del. Men ikke det samme.

Det var her eierne heller tok ut penger enn å investere i troppen..."No value in the market" etc...

Om Mourinho: Flott person, men mitt verste år i karrieren. Zlatan kom inn, Rooney visste at det betydde lite spilletid. 3 første kamper fikk begge spille, det gikk bra. Rooney scora og assisterte. Men så var det Norwich borte, "I was terrible, the whole team was, but I gave Jose a opportunity to bench me. I never got back in the team really"

Rooney 14 år, en pose Cider og sigarett i kjeften krysser gata en torsdag, skal spille U-19 kamp søndag. Bilen som stopper og slipper ham over kjøres av U-19 treneren :hah:
post liked by: Rød Pølse, 10Hag, RedTrafford, Pink Final
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Jeg liker selvtilliten til Owen jeg altså. Simon Jordan prøver seg jo på litt av hvert her, Owen er ikke lett å målbinde. Får et innblikk i en del dritt Owen har tålt opp i gjennom. Shearer og Owen er ikke venner f.eks. En av de mer interessante podder med en ex-spiller jeg har sett. Jeg gidder sjeldent å se slikt egentlig.

post liked by: Jan Erik, 10Hag, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Betryggende å lese om overgangs-lapskausen United laga i Isak H-A-overgangen gitt. Dårlige kort på hånda, men også bra at de prøvde å grafse til seg noe. Men det har vært så mange elendige transfer-historier så man blir litt matt.

(Plussart. United.no)
LUHG!
Post Reply