(PL) Manchester City - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2058
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9056
Liker mottatt: 8358

Ikke frispark til Rashford (ikke engang VAR), ikke straffe til Garnacho (og rødt kort til Ederson)... Selvfølgelig ikke ufortjent at City vinner, men vi spiller jo mot 15 mann + de i bussen. Kjøpt og betalt 💰
Last edited by Rød Pølse on 03 Mar 2024, 18:28, edited 1 time in total.
post liked by: Pancho P, Belfastboy, messilingard, MektigeTHOR, Pink Final, RedTrafford, Pwint
Football, bloody hell!
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9446

Beta 2.0 wrote: 03 Mar 2024, 18:24 Han har knottene frem, men treffer jo med låret. Hadde vært en latterlig straffe.
Treffer ankelen med knotter og strakt ben i høy fart. Soleklart rødt kort hver eneste dag hele uka.
post liked by: Pancho P, Rød Pølse, Belfastboy, Buchan, Pink Final, Pwint, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers

Beta 2.0
Posts: 320
Joined: 03 Feb 2023, 11:35
Liker gitt: 105
Liker mottatt: 821

Han treffer ikke med knottene i det hele tatt.
post liked by: Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2590
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13432
Liker mottatt: 8646

Men det mest latterlege er situasjonen i første omgang der De Bruyne held tilbake Mainoo på ein farleg overgang. Der får vi gult kort i kvart jækla tilfelle, mens City sjølvsagt slepp unna. Kjøpt og betalt.
post liked by: Buchan, Rød Pølse, Belfastboy, MektigeTHOR, Pink Final, Pwint, RedTrafford
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9446

Ser på reprisen at han ikke treffer med knottene, men om ikke dette er å utsette motstander for fare så vet ikke jeg. Han har ikke kontroll på den foten som kommer inn i full fart. Kunne potensielt ha tatt et ben på Garnacho der om ting hadde gått ille. Soleklart rødt kort.
post liked by: Pancho P, Buchan, Rød Pølse, Belfastboy, MektigeTHOR, M.r. Brownstone, Pink Final, Pwint, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Andtho01
Posts: 1108
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3427
Liker mottatt: 3588

Faen… alltid vondt å tape mot juselaget og plastikk fansen…. Under dei alt vondt i evig tid… håper dei blir straffet i høst ellers e det ingen håp for fotball desverre…
post liked by: Pancho P, Buchan, Rød Pølse, Belfastboy, MektigeTHOR, M.r. Brownstone, Pwint, RedTrafford, UnitedWeStand
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2042
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7562
Liker mottatt: 4327

City vant fortjent ingen tvil om det, men at det ikke ble straffe og rødt kort er smått utrolig.
Mulig at enkelte var slitne, men byttene var ETH ikke særlig heldig med.
Last edited by Buchan on 03 Mar 2024, 18:33, edited 1 time in total.
post liked by: Pancho P, Andtho01, Belfastboy, Rød Pølse, messilingard, MektigeTHOR, M.r. Brownstone, Pink Final, Pwint
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2058
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9056
Liker mottatt: 8358

Man trenger ikke treffe med knottene, @Beta 2.0. Det er hensynsløst spill og dommeren skal blåse for straffespark.
post liked by: messilingard, Buchan, Belfastboy, Spirograf1, Andtho01, Pancho P, M.r. Brownstone, Pink Final, Pwint, RedTrafford
Football, bloody hell!

MektigeTHOR
Posts: 479
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 837
Liker mottatt: 1301

Spillere har gjort sitt beste i 60+ min av kampen. Men ved gjentatte anledninger har de unødvendig gitt City ballen i bakreledd.

Men... når Amrabat kommer på så forventer jeg at han er påskrudd. At det er mulig å få det til gang på gang i eget forsvar. 🤬 Han serverer Haaland målet på mer enn sølvfat.

Det Amrabat sier til INEOS og Ratcliffe er vennligst IKKE signer meg permanent.

Mye av kampplanen fungerte godt lenge men det er fortsatt nivåforskjell på lagene, stallene, fasilitetene, sportslig ledelse mm. Forhåpentligvis blir det nå snart slutt på det!
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2590
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13432
Liker mottatt: 8646

Og berre tenk på den ekstremt billige straffa V*R gjekk inn og forærte 116 tidlegare i sesongen. Det er nesten så eg unner lapskausklubben pokalen i år.
post liked by: Andtho01, Buchan, Rød Pølse, Belfastboy, Pink Final, Pwint, RedTrafford
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Ryder
Posts: 4697
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2624
Liker mottatt: 10681

Klasseforskjell, dessverre. Vi presterer som et midt-på-tabellen-lag denne sesongen, det er der vi er og det var også det taktiske utgangspunktet.

Så holder vi lenge stand med ryggen mot veggen, men vi kan ikke ha noe å klage på når vi har to avslutninger på 90 minutter.

Uansett trist å se at gapet opp mot City bare øker sesong for sesong i stedet for å krympe.
post liked by: Pancho P, Blodfink, M.r. Brownstone, Buchan, Rød Pølse, Pwint
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2902
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13502
Liker mottatt: 8674

Beta 2.0 wrote: 03 Mar 2024, 18:15 Vet ikke helt hvor dere får strake knotter fra?
Nei vel ...
post liked by: Rød Pølse, Buchan
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

M.r. Brownstone
Posts: 87
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 349
Liker mottatt: 440

Vanskelig å vinne når VAR og dommerteam gang på gang svikter. Nå bør VAR beklage men det er vel ikke en hissig tysker som eventuelt klager.
Stolt over laget i dag.
post liked by: Pwint, Buchan, Rød Pølse, Pancho P, Belfastboy, Pink Final
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17787

Har ikke lest hva som er skrevet på sidene foran før jeg skriver dette;

Fantastisk å se hvordan Onana har løftet seg.
Han er god på strek, og en eminent igangsetter.
Moro å se.

Vi forsvarer oss tett og oppofrende.
Og vi har noen fantastiske overgangsmuligheter.
På en annen dag hadde vi fått noen av de avgjørelsene vår vei.

Det sagt, City er et klart bedre fotballag og vinner fortjent.
Phil Foden begynner å bli en torn i foten.
post liked by: Buchan, Rød Pølse, Pancho P, Blodfink, Belfastboy, UnitedWeStand, Pwint
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2902
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13502
Liker mottatt: 8674

Det har vel noe med forventningsnivået mitt å gjøre, men jeg syns ikke det var så ille i dag. Borte mot city og vi klorte oss fast i ett poeng en god stund. Vi har jo en hel haug av førstelagsspillere skadet og jeg mener vi gjorde det ok frem til siste scoringen deres.
post liked by: Buchan, Rød Pølse, Pancho P, Andtho01, Belfastboy, Pink Final, UnitedWeStand
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply