[EL] Manchester United - Partizan Belgrade (7.11.2019 kl 21:00)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Kyndilfan1 wrote: 07 Nov 2019, 23:30 Derfor var det ekstra bekymrende, at specielt Lingard, men også Andreas klarede at præstere så dårligt som de gjorde efter deres indskiftninger.
Jeg tolket det kun som at de ønsket å imponere, men at medspillerne ikke var med på jaget for nye scoringer.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Elkey wrote: 08 Nov 2019, 06:55 Jeg tolket det kun som at de ønsket å imponere, men at medspillerne ikke var med på jaget for nye scoringer.
Jepp, men man ser det man vil se. Tydeligvis.
Angående Rashford, så er jeg helt enig i at han er krise foran mål.. og dette har kostet oss poeng og det kommer til å koste oss flere poeng. Av og til blir han rett og slett forskjellen på 0 og 3 poeng. Vi har hatt spisser i klubben som har vært helt enormt giftige i boksen, mens Rashford nesten er strake motsetningen. Målet hans i går var det klasse over. Det så nesten ut som Robin van Persie tok over fyren. Men om Rashford hadde klinket den ballen over mål og opp på tribunen så er det ikke så mange som hadde reagert, for han måtte skyte på direkten med galfoten sin og det var ikke bare bare å sette den i mål.. Men et par av de mulighetene før pause burde han så absolutt satt i mål, spesielt den første.
Blodfink wrote: 07 Nov 2019, 23:58 Så bare 1.omg. Det var tendenser til litt artig spill, men Partizan er ingen god målestokk...Men videre fra gruppa og gutta har troen frem mot Brighton. MÅ vinne den.
Enig her. Partizan var helt ekstremt dårlige, spesielt på egen banehalvdel. Mange grove feilpasninger som vi heldigvis klarte å utnytte. Vi kunne og burde nok vunnet med enda flere mål. Jeg tør ikke tenke på hvor mye Liverpool f. eks hadde vunnet mot samme motstand, men vi skal selvfølgelig fokusere på oss selv og det viktigste var seier og tre poeng. Men det var godt å se at vi klarte å skape sjanser, selv om svært mange kom etter pasningsfeil hos Partizan, men igjen.. det er jo ofte slik sjanser oppstår.

Men vi kan bare glemme at Brighton gjør samme feil, så det blir nok enda en match hvor vi kommer til å stange mot etablert forsvar.

Alle som spilte fra start hadde en grei match, men Maguire hadde overraskende mange pasningsfeil, tror jeg. Og om det ikke var så veldig mange som jeg tror, så var det litt for mange av den enkle sorten, noe som er skuffende. Pasningsfoten til Rojo derimot, den er det klasse over. Det er så nydelig å se pasningene han trer langs bakken opp til spissene eller han som er i tierrollen. :football: Savner at midtstoppere gjør dette og derfor likte jeg Blind godt.

McTominay hadde en rolig dag på jobben og gikk av med skade. Håper han er tilbake til helgen.. men det spørs. Fred er Fred, på godt og vondt. Spilte ikke dårlig, men hadde noen grusomme feilpasninger.. og det har han som regel hver match.

De offensive leverte varene. Mata gjør jobben sin bra, men motstanden var ikke all verden, som vi alle har vært inne på. Men han viser oss at han ikke er helt ferdig, at han kan komme inn i PL-matcher og sikkert bidra den siste halvtimen. Dette er vel også første match hvor Greenwood har spilt høyrekant og samtidig spilt bra? Tidligere har han fremstått veldig anonym ute på kanten, men i går var han livlig!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Lingard wrote: 08 Nov 2019, 10:05 Maguire hadde overraskende mange pasningsfeil, tror jeg.
Var dette fordi han spilte høyre midtstopperplass mon tro? Ble tvunget til å bruke høyre fot, som han ikke er så god på.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Elkey wrote: 08 Nov 2019, 14:04
Lingard wrote: 08 Nov 2019, 10:05 Maguire hadde overraskende mange pasningsfeil, tror jeg.
Var dette fordi han spilte høyre midtstopperplass mon tro? Ble tvunget til å bruke høyre fot, som han ikke er så god på.
Maguire sin beste fot er høyrefoten. Men blir en annen posisjon enn på venstresiden så kan ha noe med saken å gjøre. Burde ikke det, men kan ha det.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Lingard wrote: 08 Nov 2019, 10:05 Alle som spilte fra start hadde en grei match, men Maguire hadde overraskende mange pasningsfeil, tror jeg. Og om det ikke var så veldig mange som jeg tror, så var det litt for mange av den enkle sorten, noe som er skuffende. Pasningsfoten til Rojo derimot, den er det klasse over. Det er så nydelig å se pasningene han trer langs bakken opp til spissene eller han som er i tierrollen. Savner at midtstoppere gjør dette og derfor likte jeg Blind godt.
Veldig enig i dette! Maguire skuffer litt, han var da heller aldri mitt 1.valg på stopperplass i sommer, men det slippes inn lite mål, så en eller annen effekt har han, selv om jeg tror Wan-B har minst like positiv effekt.

Rojo er jo en spiller jeg alltid har likt, selv om han også har drevet meg til fortvilelse innimellom.

Jeg har sett ham "live" 1 gang, den første sesongen hans hos oss, så ut som en glimrende tilvekst. Håper han fortsetter spillet fra i går.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

messilingard wrote: 08 Nov 2019, 14:11 Maguire sin beste fot er høyrefoten
Whaaaat? Han er venstrefot.... dette måtte jeg faktisk sjekke opp, og... Jeg aner ikke hvor jeg har fra at han er venstrefota... :-)
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

[mention]Elkey[/mention] er det en mulighet for du ser kampene speilvendt?
LoveUnitedHateGlazers

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Elkey wrote: 08 Nov 2019, 06:55
Kyndilfan1 wrote: 07 Nov 2019, 23:30 Derfor var det ekstra bekymrende, at specielt Lingard, men også Andreas klarede at præstere så dårligt som de gjorde efter deres indskiftninger.
Jeg tolket det kun som at de ønsket å imponere, men at medspillerne ikke var med på jaget for nye scoringer.
Det er selvfølgelig en mulighed, der ikke skal afvises. Men kig på deres boldbehandling og hvordan de kommer af med bolden. Specielt Lingard gør det rigtig dårligt i denne kamp.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Kyndilfan1 wrote: 09 Nov 2019, 11:54 Det er selvfølgelig en mulighed, der ikke skal afvises. Men kig på deres boldbehandling og hvordan de kommer af med bolden. Specielt Lingard gør det rigtig dårligt i denne kamp.
En mulighet som ikke skal avskrives? Beklager, men en hver person ser at United tar gasspedalen av underveis i andreomgangen. Og nå har jeg faktisk akkurat sett de siste 15 minuttene av kampen på nytt igjen. Rett og slett fordi jeg ville se hvor dårlig Lingard visstnok var. Jeg studerte ballbehandlingen hans og jeg studerte hvordan han ga ballen fra seg. Og jeg klarte dessverre ikke å se at han var riktig dårlig i dette innhoppet.

Har du muligheten til å se de 15 siste minuttene og fortelle meg hva han gjorde som var så dårlig?

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Jeg kan ikke finde noget link så jeg kan se det igen. Men det jeg så var dårlig boldbehandling, dårlige afgørelser og dårlige afleveringer.

Specielt det ene indlæg var et symptom på hans forfærdelige år. Han har al tid i verden til både at trække ind i banen og true målet selv eller at spille en friere spiller eller at stoppe bolden og så lave et kontrolleret indlæg. Men i stedet hamrer han bolden tre meter over alle spillerne inde i feltet ved første berøring.

Men med brugernavn in mente så er 30 kampe, 1 mål og 1 assist for en offensiv spiller nok ikke så kritisabelt.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

På grensen til umulig å diskutere med deg. Du skriver jo bare vås. Hva enn Lingard gjør så er det dårlig.



Ser det ut som at han har "all tid i verden" til å trekke inn i banen og avslutte selv? Innlegget (med galfoten) ble dessverre for høyt.
Men han hadde altså dette innlegget som gikk over feltet - i tillegg til 1 feilpasning.

Men jada.. spesielt Lingard var dårlig i denne kampen.
Komedie.
Post Reply