Mason Greenwood

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17270
Liker mottatt: 11029

Mason setter inn straffe etter 8 min borte mot Betis
post liked by: Rød Pølse, Belfastboy, Pink Final, Blodfink
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17270
Liker mottatt: 11029

RATCLIFFE «HOLDER DØREN ÅPEN» FOR GREENWOOD:
– Vi er nødt til å få de ekte faktaene på bordet, og så skal vi ta en rettferdig avgjørelse.

I følge artikkelen på United.no er ikke siste ord sagt i den saken.

:thumb_up:
post liked by: Rød Pølse, Cola2, Blodfink, Pink Final
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2072
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9164
Liker mottatt: 8416

RedTrafford wrote: 21 Feb 2024, 19:55 – Vi er nødt til å få de ekte faktaene på bordet, og så skal vi ta en rettferdig avgjørelse.
For meg er det ikke noe make or break om Greenwood kommer tilbake eller ikke. Sitatet over gir håp om en reell sjanse for en ung mann som har «bæsja på leggen». Ingen av de "bevisene“ som har kommet offentligheten for øye og øre gir et godt bilde på alvorlighetsgraden av saken.

Dette splitter fansen, men sportslig er det liten tvil om at Mason ville vært en solid tilvekst.
post liked by: RedTrafford, Cola2, Blodfink, Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17270
Liker mottatt: 11029

Får vel stole på det nye lederskapet at det blir gjort ordentlig.
Uansett om det blir det ene eller andre utfallet.

Også greit at hele saken blir ferdig en gang for alle, uten rom for spekulasjoner.
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, Cola2

M.r. Brownstone
Posts: 89
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 356
Liker mottatt: 450

Gleder meg stort at Ratcliffe sier det han sier om Greenwood og fakta.
Her har Greenwood blitt funnet skyldig av så å si hele den sosiale medier. For meg spiller det ingen rolle at dette er Greenwood eller om det hadde vært en helt ukjent 21 spiller. Fakta er at vi ikke vet hva som har skjedd. Politiet henla vel saken pga vitner som trakk seg. I sosiale media blir det da fremlagt som at dette er typisk for kvinner i et voldsforhold. Til og med United.no har vel nevnt en statistikk med at veldig få blir dømt for voldtekt i England. Det er sikkert riktig men skal vi da kappe hodet av en vi ikke vet er skyldig eller ei? Skal vi muligens ofre en uskyldig for at vi skal være moralens høye vokter.
Det blir også skrevet om kvinnelaget og hvordan det vil påvirke dem,har kvinnelaget en unison mening i dette? For meg virker det diskriminerende.
Ja jeg har hørt lydklippene og sett bildene og ja hadde det vært min datter hadde jeg vært rasende og antatt han var skyldig. Men det er derfor vi har noe som heter en rettsstat.
Jeg var også sikker på at politiet hadde tatt riktige menn i Baneheia saken. Johnny Depps filmkarriere lå i ruiner med beskyldningene fra hans eks.
United brukte nesten 2 år på denne saken 2 år der en ung mann har blitt nektet å gjøre jobben sin 2 år uten kamper setter sitt preg på en spiller.
Til slutt vil jeg gjenta jeg som alle andre aner ikke om han er skyldig og ingen kjenner hele historien. Men det Ratcliffe sier her oser det i hvertfall profesjonalitet over
post liked by: Blodfink, Cola2, Pink Final, RedTrafford, Belfastboy, Rød Pølse, Andtho01, 28FPellistri

28FPellistri
Posts: 459
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 485
Liker mottatt: 1587

Personlig mener jeg det bør være veldig enkelt. Selg og move on. Nå som vi starter "fresh", vil vi da virkelig begynne med den støyen i laget med en gang? Så får man heller eventuelt ta en runde på om Greenwood er mentalt sterk nok til å takle det enorme presset han vil få på hver bortestadion i England, og også på OT om man bestemmer seg for å ta han inn i varmen.

Om han har gjort det eller ei, er vel noe vi enkelt og greit aldri helt vil få vite den 100% fulle sannheten. Svært sjeldent sånt oppstår uten at det ligger noe som helst bak det.
Ratcliffe løser nok dette på en ryddig måte mot Greenwood uansett hvilken løsning vi går for.
post liked by: red, Ryder
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
Post Reply