Forsvunnet bruker

Alt som ikke passer andre steder.
User avatar

Spirograf1
Posts: 107
Joined: 02 Dec 2023, 22:25
Liker gitt: 809
Liker mottatt: 449

Fantastisk oppsummering @red 😂
Jeg har vært på mange forum opp gjennom årene, men dette er det første der jeg har sett at brukere annonserer at de gir seg og så sletter brukeren sin pga. det jeg oppfatter som ganske normal forum-diskurs. Har det vært sånn her hele tiden?
post liked by: Jan Erik, Pwint, Rød Pølse, Blodfink, 10Hag, Schmeichel, Tringe
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2581
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13399
Liker mottatt: 8599

Fenomenalt innlegg, @red. Godt gjort å treffe hundre-og-ørten sprikrar på hovudet med eitt slag😆
post liked by: Spirograf1, Jan Erik, Pwint, Rød Pølse, Cola2, Schmeichel, RedTrafford, Belfastboy, pixma, red
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2895
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13464
Liker mottatt: 8635

Fantastisk @red 😂
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Belfastboy
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14621
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23292
Liker mottatt: 19253

Spirograf1 wrote: 19 Feb 2024, 23:15 Jeg har vært på mange forum opp gjennom årene, men dette er det første der jeg har sett at brukere annonserer at de gir seg og så sletter brukeren sin pga. det jeg oppfatter som ganske normal forum-diskurs
Det er en del sletting ja. Men flere har kommet tilbake igjen. Det er jo helt opp til hver enkelt, men hvorfor ikke bare ta en pause om man er drittlei?...

Hvis man veit at man aldri gidder mer, er det jo helt greit å slette brukeren selvfølgelig.

Og så var det dette med å bli så fryktelig fornærmet. Og gå i sirkler kontinuerlig om hva man ikke liker med andre forumbrukere...Dette personfokuset er jo bare latterlig. Vi er vel her for å diskutere United, ikke bare blåse solskinn opp et visst sted på hverandre?

Vi har jo diskutert dette opp og ned i mente...

Jeg forstår heller ikke at man forventer et annet resultat når man har gjentatt eksakt samme prosedyre.

Det er jævlig slitsomt å lese poster som omhandler andre forumbrukere synes jeg, mye mer slitsomt enn om noen ikke synes det samme om en spiller.

Jaja, det blir nok jul i år au...
post liked by: Jan Erik, 10Hag, Cola2, Rød Pølse, Schmeichel, Pwint, RedTrafford, Ryder, messilingard, Spirograf1, Tringe, pixma
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7603
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27242
Liker mottatt: 17761

Nydelig @red.

Ellers skrev @Stretford End det som sant var ang å ikke finne glede i å vinne over Luton @Pwint
@10Hag skrev;
Er glad på vegne av de som finner stor glede i å vinne i dag. Klarer det ikke helt selv.
Ingen løgn fra Stretford End.

Må bare gjenta at jeg synes han har måttet bite i seg mye her inne.
Han blir beskyldt for løgn når det han skriver stemmer.
Han blir angrepet når han ikke navngir den han skriver med.
Han ble beskyldt for personhets når han tagget vedkommende neste gang.
Blir ganske vanskelig for ham å forholde seg til vil jeg anta.
Å nå skal han tas for å ha slettet brukeren sin.
Kanskje vi heller kunne vært mer greie med en supporter som stort sett har gitt uttrykk for sin uforbeholdne kjærlighet til Manchester United?

Kritikk og negativitet mot Manchester United skal det være rom for.
Reagerer man på massiv kritikk er man et problem for Unitedforum.
Kjekt å vite hva som er preferansen som gjelder.

Enig med deg @Blodfink -.hvorfor bli så fornærmet om noen har en annen mening?
Ved å dra kortet ved at meningene blir latterligjort bare man blir motsagt.
post liked by: Belfastboy, King Eric, Cola2, Lorentzsen, Pwint
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4432
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2860
Liker mottatt: 9441

Tenker at det er greit å påpeke at det er noen nyanser i det tilfelle her. Jeg unnskylder i alle fall ikke respektløs omtale rettet mot andre brukere med patriotisme, det gidder jeg rett og slett ikke. Har man vanskeligheter med å oppføre seg respektabelt så blir behandlingen deretter.

Ser forøvrig ingen grunn til å fortsette denne diskusjonen da den egentlig er den samme som har vært gjeldende her lenge. Jeg syntes fortsatt ikke at den er spennende.

Bortsett fra det:
Blodfink wrote: 20 Feb 2024, 00:05 Og så var det dette med å bli så fryktelig fornærmet. Og gå i sirkler kontinuerlig om hva man ikke liker med andre forumbrukere...Dette personfokuset er jo bare latterlig. Vi er vel her for å diskutere United, ikke bare blåse solskinn opp et visst sted på hverandre?
AMEN!
post liked by: Ryder, 10Hag, Pwint, Blodfink, Cola2, Tringe, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

10Hag
Posts: 1497
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3607
Liker mottatt: 4878

1. Hele denne tråden er helt avsporet. Den handlet opprinnelig om en enkeltbruker, og er per nå bare utviklet til en plattform for de samme gjentatte til å diskutere enkeltbrukere hver gang noen sletter en bruker, eller tar en pause fra forumet, på en dårlig skjult måte.

2. Siden jeg igjen tagges i noe jeg ikke engang vil diskutere, så la meg bare legge noen feilaktige påstander død:

•Som jeg siteres på over, sa jeg aldri at jeg fant ingen glede i seier. Så jo, her var det igjen direkte løgn fra bruker jeg ikke nevner.

•Det stemmer dessverre at brukeren som diskuteres har gjort alt som nevnes. Om man så gjennom posthistorikken til brukeren, ville man se at brorparten av postene de siste månedene bestod av mange personangrep og direkte, uskjult hets. Dette inkluderer bl.a feilrettede beskyldninger mot brukere om rasisme. Altså klare regelbrudd.

•Hvorvidt brukere velger å slette sin profil, eller true med det gjentatte ganger, får stå for deres egen regning. Personlig er jeg enig med de som ikke ser poenget og synes det er uinteressant å lese om, men det er et personlig valg. Det må være opptil hver enkelt om man vil slette sin bruker eller ikke.

•Tilbakeviser til slutt enda en løgn nevnt det siste døgnet; Har aldri sagt at hele Stretford End har buet på noen spillere.

Ber igjen om at forumbrukeren over slutter å tagge meg i disse diskusjonene, og fremsetter feilaktige påstander om andre brukere. Det skjer hyppig, selv etter man har bedd om å ikke bli involvert. Utover å forsvare seg mot direkte løgn, har jeg ingen interesse av å delta eller bidra til disse diskusjonene lengre. Synes de for lengst er kjedelige og verdiløse. At noen enkeltbrukere fortsatt irriterer seg over hva andre mener om fotball, er kun deres egne problem. Ikke gjør det til forumets problem.

@Blodfink oppsummerer det greit:
Blodfink wrote: 20 Feb 2024, 00:05 Og så var det dette med å bli så fryktelig fornærmet. Og gå i sirkler kontinuerlig om hva man ikke liker med andre forumbrukere...Dette personfokuset er jo bare latterlig. Vi er vel her for å diskutere United, ikke bare blåse solskinn opp et visst sted på hverandre?

Det er jævlig slitsomt å lese poster som omhandler andre forumbrukere synes jeg, mye mer slitsomt enn om noen ikke synes det samme om en spiller.
Last edited by 10Hag on 20 Feb 2024, 20:38, edited 5 times in total.
post liked by: Pwint, Blodfink, Tringe
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2895
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13464
Liker mottatt: 8635

Blodfink wrote: 20 Feb 2024, 00:05
Og så var det dette med å bli så fryktelig fornærmet. Og gå i sirkler kontinuerlig om hva man ikke liker med andre forumbrukere...Dette personfokuset er jo bare latterlig. Vi er vel her for å diskutere United, ikke bare blåse solskinn opp et visst sted på hverandre?
Kunne ikke vært mer enig. Godt sagt!
post liked by: 10Hag, Blodfink, Tringe, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4432
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2860
Liker mottatt: 9441

Jeg kommer ikke til å slette eller stenge tråden, men folk må neste klare å oppføre seg. Om noen har lyst til å gi brukere som gir seg en hyggelig melding på vei ut så skal de få lov til det.

Jeg er samtidig enig i at argumentet om at bruker X gir seg fordi bruker Y har gjort noe er så ekstremt uinteressant.
post liked by: 10Hag, Blodfink, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

10Hag
Posts: 1497
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3607
Liker mottatt: 4878

@messilingard: Fair enough. Synes det er feil å bruke en tråd opprettet for en spesifikk bruker som en plattform for å snakke nedsettende om andre brukere. Men om du mener det er innafor, aksepterer jeg det. Trådens innhold snakker uansett for seg selv.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2895
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13464
Liker mottatt: 8635

Jeg har vel sagt dette før, men jeg tenker vi kommer langt om vi er litt rause med hverandre, og ikke automatisk tolker alt i verste mening. For min del så er dette forumet et bra sted med oppegående mennesker som har mye kjærlighet for klubben. Trives godt med å følge kampene med dere, og lese kommentarer som ofte (men langt ifra alltid) gjenspeiler det jeg selv føler.
post liked by: 10Hag, Ryder, Blodfink, Cola2, Spirograf1, Jan Erik, messilingard, Tringe, Pink Final, Rød Pølse, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7603
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27242
Liker mottatt: 17761

Tenker vi kommer aller lengst ved å være litt rause med klubben vi holder med jeg 😉❤️
post liked by: King Eric, Belfastboy, RedTrafford
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2056
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9028
Liker mottatt: 8340

Nå håper jeg det går an å legge den ballen død en gang for alle.

Personstrid mellom voksne folk som sitter bak alias på et fotballforum... Ærlig talt!

Hvis man blir fornærmet er det ingen skam å legge skjermen bort en stund og få seg litt frisk luft. Jeg vil gå så langt som å påstå at det er å anbefale.
post liked by: Pwint, Spirograf1, Blodfink, Ryder, Jan Erik, messilingard, Tringe, Cola2, RedTrafford
Football, bloody hell!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2895
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13464
Liker mottatt: 8635

Pink Final wrote: 20 Feb 2024, 10:27 Tenker vi kommer aller lengst ved å være litt rause med klubben vi holder med jeg 😉❤️
Kanskje en kombo @Pink Final ;) Men nå er jeg litt følelsesstyrt, og innimellom er spillerne helt teite, ten Hag en lite strategisk manager, klubben dårlig, stadion elendig, dommerne og eierne helt idiot (okay dommerne står jeg for og angående Glazers så mener jeg at det er en gyldig påstand). Stort sett kommer det i forbindelse med kamper det ikke "alt" går på skinner. Men det er ofte veldig kortvarig. Føles veldig godt å kunne skrive/dele litt frustrasjon innimellom. :D Men jeg gjør mitt beste for å ikke bli usaklig.
post liked by: Pink Final, Jan Erik, RedTrafford, Spirograf1
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14621
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23292
Liker mottatt: 19253

RedTrafford wrote: 19 Feb 2024, 19:50
Rød Pølse wrote: 19 Feb 2024, 19:32 Fordelen med et forum

Da kan man skrive sine meninger uten å gå i strupen på hverandre og være konfronterende.
United kamp på pub er tingen vettu😀
For der er ikke slikt lov.

Brentford kampen.
Svake prestasjoner og mål mot.
Var bare god stemning.😀🍺

(Tror jaggu det ligger en pub tråd her ett eller annet sted)
Jepp, helt topp var det :øl: :D
post liked by: RedTrafford, Pwint
LUHG!
Post Reply