Forsvunnet bruker

Alt som ikke passer andre steder.
User avatar

Jan Erik
Posts: 2473
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7682
Liker mottatt: 8037

Skjønner det, @Pink Final. Men jeg ser ikke helt poenget med å forsvinne? Man kan jo bare la være å engasjere seg i akkurat de diskusjonene man syns blir for negative? Jeg er uenig med mye og mangt her inne, men syns av og til det er greit å få andre synspunkt. Av og til.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Rød Pølse, Pwint, Belfastboy, Schmeichel
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2920
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13557
Liker mottatt: 8719

Og jeg respekterer den meningen også jeg @Pink Final. 😆 Jeg har ingen problemer med at folk er uenige med meg angående spillere, men inni meg tenker jeg jo selvsagt at alle som er uenig med meg tar feil. 😁
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, Jan Erik, Schmeichel
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2065
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9095
Liker mottatt: 8380

Fordelen med et forum er at man kan ta for gitt at de som er aktive kan lese. Da kan man skrive sine meninger uten å gå i strupen på hverandre og være konfronterende. Så kan de som leser tenke sitt og gjøre opp sine egne meninger.
post liked by: Ryder, Pwint, Jan Erik, Pink Final, Cola2
Football, bloody hell!
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1906
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13403
Liker mottatt: 5122

Blir litt mettet av stadig nedsnakking av spillere.
Pink Final spådde etter salget av Fred, så ville Rashford og Fernandes være de som får mest negativitet denne sesongen. Og det ser vi stadig vekk.

Spesielt Rashford har fått det denne sesongen. Han har ikke så mye i "banken", og da blir han fort en hakkekylling. Sant å si så har han vært under pari også, men mange "leter" etter noe å ta han på også da.
Bruno har kanskje sluppet litt mer unna den verste kritikken.
Onana har fått sin del av negativitet (spesielt i forbindelse med CL).
Antony og Martial får også mye pepper for sine bidrag på banen, samme med Casemiro.

Andre slipper litt billigere, Garnacho og Mainoo pga alder, men de har gjort sine saker bra, så det er ikke så mye å ta de for.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Schmeichel, Pwint, Jan Erik, Cola2
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17787

Jeg kan ikke svare for @Stretford End.
Bare registrert at han blir hakket på når han i poster ikke nevnte navn/tagget den han snakket med.
I neste nå fikk han stemplet personangrep da han tagget vedkommende.
Synes han ikke har fått så god behandling her inne bestandig.
Synd vi mister ham.
Da han kjenner klubben, fan kulturen m.m veldig godt.
post liked by: Rød Pølse, Schmeichel, Belfastboy, red, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Nå er jeg sikkert tidenes noldus som spør om noe som er underforstått her, og som ikke bør nevnes, men hvem er disse spillerne @Pink Final ? Er det blant annet Rashford og Bruno? For det er jo klart at når noen kritiserer spillere pga "system" så blir jo kritikken mer vedvarende. Uansett hvor godt de presterer. Hvis man har bestemt seg for/eller fått for seg at en spiller ikke passer inn i systemet, så vil jo kritikken gjelde uavhengig av hvor god prestasjonen er på banen. Og man blir mer svart-hvitt. Mens andre som mener bestemt at de er veldig viktige for laget, vil jo føle på det stikk motsatte, og i tillegg få bekreftelser fra tid til annen, og det kan bli vanskeligere å ha saklige og høflige toner når man føler det den andre sier er dumt eller tullete i forhold til eget standpunkt. Tror slike store avstander er med på å skape stor frustrasjon. Uenighet over tekst er enkelt og greit utrolig vanskelig, og jeg vet det så godt som noen andre. (Har litt av hvert av erfaringer på den fronten selv.)

Merk, håper ikke jeg fyrer oppunder et bål som er i ferd med å ebbe ut 😅(jeg har en lei tendens til slikt uten å skjønne det selv) men håper jeg kan rasjonalisere det litt så man kan få en bedre forståelse for seg selv og hverandre. 😊
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Belfastboy, Jan Erik, Pink Final, Pancho P, Tringe
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1906
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13403
Liker mottatt: 5122

Jan Erik wrote: 19 Feb 2024, 19:25 Men jeg ser ikke helt poenget med å forsvinne?
Enig i det, @Jan Erik .
Gjør heller som meg, hvis det er noen du ikke vil lese noe fra, så er det enkelt å bruke ignorer-knappen slik at man slipper å se hva som ytres fra den kanten.
post liked by: Pwint, Jan Erik, RedTrafford, Pink Final, Rød Pølse, Pancho P, Cola2
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17787

Hadde feks David de Gea sluppet inn det målet vi slapp inn mot Luton ville han fått hørt det @Schmeichel.
Ja, det er spillerne som har bidratt mest post Fergie, de Gea, Rashford og Fernandes.
post liked by: Belfastboy, Rød Pølse
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2920
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13557
Liker mottatt: 8719

Pink Final wrote: 19 Feb 2024, 19:32 Jeg kan ikke svare for @Stretford End.
Bare registrert at han blir hakket på når han i poster ikke nevnte navn/tagget den han snakket med.
I neste nå fikk han stemplet personangrep da han tagget vedkommende.
Synes han ikke har fått så god behandling her inne bestandig.
Synd vi mister ham.
Da han kjenner klubben, fan kulturen m.m veldig godt.
Okay, Dette fikk jeg aldri med meg, dessverre. Det høres jo ikke så kjekt ut.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Belfastboy, red
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2473
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7682
Liker mottatt: 8037

@Pink Final, hva er bakgrunnen her? Har ikke fått med meg eller registrert noe annet enn at han skrev at det var folk her som ønsket at United tapte. Den syns jeg det var greit å reagere på. Noe annet som har skjedd?
post liked by: Pwint, Pink Final, Schmeichel
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17787

Det var nå i vinter @Pwint @Jan Erik.
Akkurat når og hvor på forumet husker jeg ikke nå.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Belfastboy, Schmeichel, Rød Pølse
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Jan Erik
Posts: 2473
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7682
Liker mottatt: 8037

@Pink Final, ok. Ikke fått med meg.
post liked by: Pink Final, Pwint
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3943
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17258
Liker mottatt: 11016

Rød Pølse wrote: 19 Feb 2024, 19:32 Fordelen med et forum

Da kan man skrive sine meninger uten å gå i strupen på hverandre og være konfronterende.
United kamp på pub er tingen vettu😀
For der er ikke slikt lov.

Brentford kampen.
Svake prestasjoner og mål mot.
Var bare god stemning.😀🍺

(Tror jaggu det ligger en pub tråd her ett eller annet sted)
post liked by: Pwint, Jan Erik, Rød Pølse, Cola2, Blodfink
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2277
Liker mottatt: 4150

Pwint wrote: 19 Feb 2024, 19:36 Okay, Dette fikk jeg aldri med meg, dessverre. Det høres jo ikke så kjekt ut.
Fikk det ikke med meg jeg heller.

Synd at endel gode brukere har valgt å slette brukerne sine.

Men man kan jo forstå det.

Personlig har jeg (tror jeg selv i hvert fall) høy takhøyde for at man må kunne være kritisk til eget lag eller enkeltspillere. Sånn sett faller jeg ikke helt inn den klassiske / patriotiske delen av supporterskaren. (Og ikke minst tenker jeg det vil være umulig å moderere, da hva som er innenfor eller ikke vil alltid være subjektivt).

Men jeg merker, og jeg er kanskje ikke den eneste, at problemet er i stor grad summen av det hele:

For først så melder kanskje jeg at Ten Hag aldri burde startet Shaw. Også irriterer jeg meg litt over at Garnacho ikke er bedre enn han er på å se medspillerne og ikke bare målet (han er jo NESTEN 20 år for fankern ...!!!) . Også er det noen andre som irriterer seg over at Rashford ikke jobber hjemover. Også kommer en annen plutselig på hvor dritt Antony er som bare kan bruke en fot (selv om han i dag sitter på benken). Også burde Højlund vært mer kynisk og lagt seg ned, mens 5 min senere er det en annen som understreker hvordan han hater spillere som filmer. Også uffer noen seg over måten vi forsvarer oss på dødball, og at vi bruker zone-marking og ikke man-marking. Også er det noen andre som gjerne vil understreke hvor dritt det er at klubben signerer gamle spillere, og at man kan se at både Varane og Casemiro er over toppen. Eriksen holder forresten bare en omgang. Og ikke er det så lenge til Bruno er 30 heller. Og Maguire og Lindelof er heller ikke gode nok. Og hvorfor henter vi tilbake en midtstopper som dro for snart et tiår siden. Og tilbake til Shaw , han er en kjeks. Og de måtte da forstå at Shaw kom til å bli skadet på nytt, og at Malacia (som aldri kommer til å bli god nok forresten) ikke kom til å bli klar i tide. Så hvorfor leverte vi tilbake Reguilón. Og Martinez er kanskje en kjeks han også. Og Wan-Bissaka har gode ekstremferdigheter, men fy fader så dårlig han er på å forstå når han må tracke tilbake og ikke. Vi burde forresten aldri erstattet De Gea med Onana. Joda, det er bare at han har for dårlige midtstoppere foran seg. Sa noen forresten at Maguire og Lindelof ikke er gode nok? Onana er forresten alene skyld i at vi ikke kom videre i CL. Ten Hag har forresten fått nok tid nå. Det er tydelig at han ikke er taktisk fleksibel nok til å fungere som vår manager. Bare se på hvor mange spillere han har fått signert selv. En annen: Bare se på hvor dårlig klubben er at de må la manageren finne ut hvilke spillere han skal signere selv. Bruno er forresten vår beste spiller. Nei Bruno kommer aldri til å passe inn i måten Ten Hag vil spille på. Casemiro er faen meg ikke god nok til å spille DM alene lenger. Uh, men nå spiller vi 433 da, har GJORT DET EN EVIGHET FØLGER DU IKKE MED. Dette laget her er så mentalt veike. Skjer med at vi bare holder i 15 minutter. Hvorfor klarer vi ikke å kontrollere kamper. Nå som det er midt i sesongen hadde det vært fint om vi 24 minutter inn i kampen understreker hvilke spillere som burde kjøpes og selges. F.eks. Rashford til PSG. Kanskje ta seg en tur til Belfast. Fy så digg det er å se på Mainoo spille. Ja, SÅ DRITT SOM DENNE KLUBBEN er drevet kommer han sikkert ikke til å utvikle seg noe videre. Hvorfor vant vi ikke med flere mål da? Jeg foretrekker det når jeg har hvilkepuls gjennom kampen og gjerne 84% ballinnehav, ikke det drittet her hvor ting kan svinge begge veier. Tragisk hvordan McTominay noen ganger får starte. Han gjør jo ikke annet enn å avgjøre kamper for oss jo. Der jobbet ikke Rashford tilbake, IGJEN, tro ikke at jeg går glipp av det. Højlund ut hva er det Ten Hag driver med??? Amrabat kommer sikker til å ødelegge nå. Takk for en god kamp da. Ganske glad over at vi vant. Tror jeg. Faen meg knapt positiv målforskjell enda jo. Vel vel, da er det kanskje på tide å gå inn i en meta-diskusjon rundt hvorvidt det er greit å være kritisk eller ikke. Men LITT kritisk må det være lov til å være? Jeg skrev vel bare det med Garnacho, og at dommeren var dritt. Har kost meg jeg altså.

:øl:
post liked by: Jan Erik, Pink Final, King Eric, Rød Pølse, Belfastboy, Spirograf1, Pancho P, Tringe, messilingard, Pwint, Blodfink, Cola2, Schmeichel, RedTrafford, alfen74, Ryder, pixma
User avatar

Jan Erik
Posts: 2473
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7682
Liker mottatt: 8037

@red, denne kan vi bare feste på alle kamptråder fremover...så har vi dekket det meste 🤣
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Belfastboy, Pancho P, Pwint, Schmeichel, RedTrafford, pixma, red
Post Reply