Forsvunnet bruker

Alt som ikke passer andre steder.
User avatar

Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2629
Liker mottatt: 10737

Gode nyheter - velkommen tilbake, @Pancho P! 🥳
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Belfastboy, Pancho P
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17270
Liker mottatt: 11029

Det var gledelig @Pancho P :thumb_up:
En meget savnet herremann :D
post liked by: Rød Pølse, Belfastboy, Pancho P, Pink Final
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2592
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13436
Liker mottatt: 8668

Takk for varm velkomst til alle! @Pink Final Du legg jo opp til eit løp som ville ha gjort sjølv Trond Norén Isaksen svimmel😅 Vi får saumfare dei rojale annalar (merk dobbel konsonant) etter grums og uhumskheiter.
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Rød Pølse, Belfastboy, Pink Final, Pwint
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7615
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27318
Liker mottatt: 17819

@Stretford End.
Vil bare skrive at du blir savnet her inne.
Få som har den kunnskapen til Man United som du har.
Har verdsatt patriotismen din til Manchester United svært høyt.
post liked by: King Eric, Belfastboy, Pwint, Pancho P, Rød Pølse
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8773

Enig @Pink Final. Selv om jeg var uenig med kommentarene etter kamp i går har jeg satt stor pris på mange av postene hans.
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Pancho P, Rød Pølse, Belfastboy
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7615
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27318
Liker mottatt: 17819

@Pwint 👍.

Ofte tenkt ganske likt som @Stretford End.
Men jeg kan ikke svare for ham nå.
Bare si at jeg blir litt lei alle analyser her som forteller hvor dårlige vi er, hvor dårlig manager vi har, hvor dårlige spillere vi har - og hvor milevis langt bak Manchester City vi er.
Vi burde spilt som dem.
Vi er kaos, de er kontroll.
Skjønner ham godt jeg.
post liked by: Pwint, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Jan Erik
Posts: 2493
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7727
Liker mottatt: 8109

Sånn generelt (og dette er ikke et angrep på noen), hva er poenget med å være på et forum om man ikke takler at folk er uenige med deg, argumenterer på en annen måte eller er mer 'følelsesstyrt' i utbruddene sine. Er ikke det en litt...selvgod måte å agere på?
post liked by: RedTrafford, Pwint, 10Hag, Spirograf1, Tringe, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8773

Jeg for min del liker at folk kan mene forskjellige ting. Jeg liker også kritiske analyser og innblikk fra folk som har gode teorier om hvordan vi kan forbedres, og jeg syns også det hadde blitt veldig lite givende om forumet alltid bare skrøt av laget og spillerne uansett hvordan vi spilte.

Jeg elsker United, men jeg syns vi har mye å gå på for å bli et topplag igjen. Når det er sagt så føler jeg vi er på vei nå med sir Jim og endringene hans.

Vi er forskjellige og vi har et forskjellig syn på fotball generelt og United spesielt. Men å antyde at man ønsker at United skal tape fordi man er kritisk til hvordan vi fremstår, det er jeg ikke fan av. (Men er fan av United da 😆)
post liked by: Jan Erik, 10Hag, RedTrafford, Rød Pølse, Spirograf1, Tringe, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8773

Når det er sagt så liker jeg heller ikke usaklig kritikk og voldsom negativitet. For min del så må det være litt substans. Ikke bare "alle stinker, laget er dritt" etc. 😆
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, 10Hag, RedTrafford, Belfastboy, Tringe
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2493
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7727
Liker mottatt: 8109

@Pwint, syns det er forsvinnende lite av det siste her inne. Og det er bra. Alle kan sikkert bli flinkere til å moderere seg. Uansett hvilken 'trosretning' man har. Det viktigste syns jeg er å respektere at ALLE er her fordi de er United-supportere. Og da har ikke fartstid, alder, hvor bra man skriver og hvor mange historiske fakta man husker noe å si.
Last edited by Jan Erik on 19 Feb 2024, 19:17, edited 1 time in total.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Pwint, Pink Final, Rød Pølse, Spirograf1, Tringe, Blodfink
User avatar

Topic author
Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Heihei. Lenge siden jeg har vært ordentlig innom her selv. Hyggelig lesning med folk som gjør comeback 🥳 Er litt inaktiv for tiden. Men vil bare si det sånn som at jeg gjør det samme her litt som med min egen fotballkarriere: Jeg slutter offisielt aldri!
Har ikke spilt fotball på tiår, men likevel forteller jeg meg selv at jeg aldri slutta. 😂 Sånn vil det nok forbli med min forumkarriere også, men det avhenger nok også mye av hvor mye jeg engasjerer meg for United irl. Jeg har jo heller ikke vært - og vil nok aldri bli - en stor bidragsyter her inne, men en benkesliter som av og til kommer innpå og bidrar litt på tampen er nok mer min rolle slik sett.

Så vil jeg si til de som evt har hatt ulike uenigheter og mismatch (som ikke jeg har fått med meg uansett) om hvordan man bør omtale United og ikke: Når ting går langt dårligere enn forventet, har jeg stor forståelse for at det lettere oppstår gnisninger og går en kule varmt både i øst og i vest.
Noen er mer optimistiske av seg, mens andre er mer negative og pessimistiske. Jeg mener begge deler får være lov, men jeg tror at det blir lett å frustrere seg over når man ikke helt "matcher" hverandres holdninger. Når avstandene blir store. De som har lyst til å lese optimistiske tanker vil jo bli mer frustrert over de som svartmaler alt. Vi har alle forskjellige måter å takle ting på, og de passer ikke nødvendigvis så godt sammen alltid.

Jeg er nok en blandingsrase, selv om jeg skal innrømme at jeg i de siste periodene har vært sjeldent pessimistisk. Men etter Ratcliffe kom inn og vi har hatt en liten rekke med bedre kamper, så har det selvfølgelig sneket seg inn litt mer positivitet og jeg tror nok det har spredd seg til flere enn bare meg. Håper jeg hvertfall.
post liked by: RedTrafford, 10Hag, Pink Final, Pwint, Rød Pølse, Jan Erik, Belfastboy, Spirograf1, Tringe, Blodfink
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2071
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9145
Liker mottatt: 8409

Kjedelig når folk forsvinner. Vi er ikke så mange at det ikke merkes. Jeg er heller ikke så veldig begeistret for negativitet. Så kan man diskutere hva som er kritisk analyse og hva som er synsing med begrenset innsikt.

Et tips kan være å legge merke til om det er noen som har en agenda, og bedrive litt selektiv lesing. Min erfaring er at det sjelden er de som roper høyest og fremstår mest skråsikre som kan mest og har de beste løsningene. Det gjelder på de fleste områder.

Håper StretfordEnd dukker opp igjen. Det er lov å ombestemme seg.
post liked by: Pwint, Jan Erik, RedTrafford, Belfastboy, Schmeichel, Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8773

Nei vi er ikke så mange aktive @Rød Pølse, men for en kvalitet! ;) Håper også han ombestemmer seg. For min del så må folk også få lov til å rase litt, melde seg ut og inn og kanskje kaste et glass i veggen om det gir en noe. Det er jo fotball vi snakker om her og ikke frimerkesamling. Må være lov med litt engasjement og lidenskap.
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, RedTrafford, Belfastboy, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17270
Liker mottatt: 11029

Tar man alle postene her(bortsett fra krangle poster), og slenger oppi en gryte og rører godt om.
Da får i hvert fall jeg et bra forum som gir mersmak.
post liked by: Rød Pølse, Belfastboy, Jan Erik, 10Hag, Pwint, Pink Final, Spirograf1, Tringe, Blodfink
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7615
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27318
Liker mottatt: 17819

Å ha ulike meninger må være lov på et forum.
Ingen bestrider vel det?
Sikkert ikke lurt av meg å gå inn i dette igjen men,…det er den negativiteten mot 2-3-4 utvalgte spillere samt den negative attityden når vi vinner.
Jeg fatter ikke at det går an å ha et så negativt syn på Manchester United på et Unitedforum.
Kjernen ligger nok der.
post liked by: Belfastboy, Jan Erik, Rød Pølse, Pwint, Schmeichel, RedTrafford
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply