(PL) Luton Town - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

Højlund er bare rå. Gir alt til han nesten stuper. Det er som mange av oss sa for en stund siden. Gi ham tid så kommer det. Vel, ketchupflasken er i aller høyeste grad åpen og de ti premier league målene jeg håpte han skulle klare i sin første sesong virker plutselig veldig oppnåelig and then some.
post liked by: Pink Final, Spirograf1, Jan Erik, Belfastboy, Rød Pølse, RedTrafford, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Andtho01
Posts: 1132
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3506
Liker mottatt: 3646

4 min tileggstid... Bare å holde ut
post liked by: Pwint, Pink Final, Jan Erik, RedTrafford, Belfastboy, Rød Pølse

28FPellistri
Posts: 459
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 485
Liker mottatt: 1586

Rashford sitt presspill på Barkley der, er "rett i dusjen" pressing. Skammelig.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, RedTrafford, 10Hag, Blodfink
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2493
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7727
Liker mottatt: 8112

Å vinne det hjørnesparket var viktig.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Og så slår vi inn? Herre...
post liked by: Pink Final, Pwint, RedTrafford, Belfastboy, Rød Pølse, messilingard, Blodfink, Lingard

28FPellistri
Posts: 459
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 485
Liker mottatt: 1586

Der har vi marginene med på tampen der. Barkley i tverrleggeren! Den så i alle fall jeg i mål.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, messilingard, Blodfink
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Slapstick-match, nesten så man tror det er innspilling av komedie, eller tragedie...Bruno og Garnacho kunne vel fiksa 1-6 egentlig, men 3 poeng er 3 poeng.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Jan Erik, Belfastboy, Rød Pølse, messilingard, Spirograf1, 10Hag
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2277
Liker mottatt: 4150

Frusterende når det pågår, men fy så digg slike sliteseire kan være også!
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Pwint, Blodfink, Rød Pølse, Buchan, RedTrafford, messilingard, Spirograf1
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7615
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27319
Liker mottatt: 17822

Viktig seier.
Vi begynner strålene, glimrende spill.
I 2 omgang har vi masse store sjanser, 2 av dem 99,99% sjanser.
Bortsett fra det - vi blir kjempa ut av et aggressivt og spillesugent Luton Town.

Bra innhopp av Evans btw.
post liked by: Belfastboy, Pwint, red, Rød Pølse, Buchan, RedTrafford, messilingard, Spirograf1
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Jan Erik
Posts: 2493
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7727
Liker mottatt: 8112

Jeg er sjokkert over hvor lite ro og rutine vi viser, og hvor lett det er å skape sjanser og dominere banespillet mot oss. Selv om jeg har sett det gang på gang. Er selvsagt vi som skaper de største sjansene og burde vunnet med mer, så er dette ikke til å bli klok av.
post liked by: 28FPellistri, Blodfink, Belfastboy, Rød Pølse, Pwint, RedTrafford, messilingard, Spirograf1, Pink Final
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2044
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7566
Liker mottatt: 4336

To veldig sterke borteseiere på rad for United. Sterkt 👏👏
post liked by: Belfastboy, Rød Pølse, red, Pwint, RedTrafford, messilingard, Andtho01, Spirograf1, Pink Final
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

Fremdeles har vi ikke tapt siden i fjor. Fire pl seire på rad og Højlund is on fire. Sånne kamper er ofte vanskelig, men vi klarte det. Kunne vært langt bedre kontroll og blitt mange flere mål, men tre poeng var viktigst i dag.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, RedTrafford, messilingard, Jan Erik, Spirograf1, Belfastboy, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2868
Liker mottatt: 9464

Bra at vi tar poeng, men dette er på ingen måte en god prestasjon. Mainoo og Højlund imponerer meg stort! Garnacho hadde ikke helt dagen, men gjør egentlig en del ting bra også. Evans imponerer når han kommer inn.

Savner mer kontroll på kampen dog. Vi er av en eller annen grunn det eneste laget i Premier League som ikke vil ha overtall på midtbanen.
post liked by: RedTrafford, Jan Erik, Blodfink, Spirograf1, Belfastboy, Pwint, Pink Final, Tringe
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17270
Liker mottatt: 11029

RedTrafford wrote: 18 Feb 2024, 12:19 Luton er absolutt ingen kasteball.
Seier er seier tenker jeg her. Må ikke se veldig bra ut for min del.
Angrer litt på den, ikke bra for helsa dette her.
Men det stemte i hvert fall😀

Spillemessig ufortjent seier.
Men ut fra sjansene burde vi vunnet 6-1
Minst.
Mange som fortjener kritikk idag.
Fremhever Mainoo og Højlund i stedet👍
post liked by: messilingard, Jan Erik, Spirograf1, Belfastboy, Pwint, Pink Final

MektigeTHOR
Posts: 484
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 842
Liker mottatt: 1318

Trekket med å få på Amrabat kan muligens ha vært utslagsgivende for å beholde 3 poeng. Nå har jakten på topp 4 virkelig blitt sementert føler jeg. Dette var en skikkelig sliteseier mot et lag som gjør det vanskelig.
Klarer de å fortsette dette momentum i to kamper til så tror jeg det blir topp 4 denne sesongen for United sin del.

Det ser ikke alltid pent ut men poeng plukkes mens de febrilsk planlegger neste sesong med tanke på salg og kjøp innad i helt ny sportsligledelse som fortsatt ikke er ferdig satt.

Det vil nok bli store utskiftninger, omrokkeringer, ny 11'er og ny benk neste sesongene. Kjøp ungt, lovende og smart.

Trekk kaniner opp av hatten så vi får en sterk og bred stall igjen. Kutt i lønn og kostnader få inn spillere som setter United øverst i sitt ❤.

Se på reaksjonen til Højlund når kampen blåses av, helt nydelig! 😍
Last edited by MektigeTHOR on 18 Feb 2024, 19:37, edited 1 time in total.
post liked by: Jan Erik, 28FPellistri, Spirograf1, Belfastboy, Pwint, Pink Final

28FPellistri
Posts: 459
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 485
Liker mottatt: 1586

Syns i alle fall vi klarer å demme bedre opp i andre omgang enn siste 30 av første omgang. Gode bytter i pausen som gjør stor forskjell også syns jeg. Særlig Evans, som er en bauta der bak. Perfekt knokkelkamp for han.

Så blir sikkert Luton-spillerne litt slitne også, men det var mer kontrollert av oss også. Vi var bedre på å dra ned tempoet i kampen når anledningen bar seg. Og så er det naturligvis bare vår egen udyktighet at vi ikke scorer både 3,4 og 5 i denne kampen.

Uansett herlig å se på Højlund som scorer hver kamp nå. Glad jeg aldri gav opp han. Viste det bare var spørsmål o m tid før han kom til å bøtte inn. Højlund er og blir et BEIST av en spiller.

Litt bekymringsverdig at det var kun Mainoo på midten som klarte å holde hodet kaldt i den typen kamp. Man skulle egentlig tro det skulle være omvendt, all rutinen tatt til betraktning hos de andre.
post liked by: MektigeTHOR, Ryder, Spirograf1, Pwint, Pink Final
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
Post Reply