Ryktetråd 2024

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15230
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 25405
Liker mottatt: 21586

Håper de vurderer han mexicaneren i Feyenoord. Synes han ser meget bra ut, 22 år. Mexicanere med målteft har vi vært borte i før. Giménez

Har vært litt i ryktebørsen
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Rød Pølse, Andtho01, 28FPellistri
LUHG!
User avatar

Andtho01
Posts: 1937
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 6636
Liker mottatt: 6745

Pellistri er here we go til Granada fra fabrizio lån ut sesongen.
https://x.com/fabrizioromano/status/175 ... TErtQrZChQ
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Pink Final, Blodfink
Hate Glazer love United
User avatar

10Hag
Posts: 1726
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3993
Liker mottatt: 5729

Liten sjokknyhet som kommer nå.

Mourinho har i følge Mike Keegan gått høyt ut og sagt at han vil ha United-jobben igjen. Føler han har "unfinished business". Ser at United.no mener det er stor grunn til skepsis, men Keegan har vært rimelig pålitelig rundt United i lengre tid nå. Jeg tror det kan stemme. Aldeles ikke ukarakteristisk for Mourinho å komme med slike uttalelser.

Som en som mener Mourinho er vår beste manager post-Fergie, så sier jeg helt og holdent "nei takk". Og det tror jeg INEOS også sier.

Taktisk minst et tiår utdatert, og for mye unødig dramatikk. Men, jeg ser ham gjerne tilbake i PL for et annet lag! En intelligent og interessant karakter, med mange visdomsord i intervju og eksplosivt engasjement på sidelinjen. Samt litt barnslig histrionikk og temperament. Det er god underholdningsverdi for hele ligaen.

Men United må sikte flere hakk høyere og mer moderne enn Mourinho, om vi nå ender opp med å måtte se oss om etter ny manager.
Last edited by 10Hag on 31 Jan 2024, 20:12, edited 2 times in total.
post liked by: 28FPellistri, Andtho01, Jan Erik

28FPellistri
Posts: 712
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 751
Liker mottatt: 2627

Hadde man gått for Mourinho nå, så hadde jeg mista all optimisme jeg har fått etter Ineos overtok. Det hadde vært oppskriften på videre kaos.
post liked by: 10Hag, Andtho01, Pink Final, Rød Pølse, Jan Erik, Belfastboy
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2579
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 12223
Liker mottatt: 10945

Klarer ikke å ta det Mourinho-ryktet seriøst. Her føler jeg meg sikker på at Keegan publiserer en såkalt "eksklusiv sak" for å generere klikk og oppmerksomhet. Det vil i så fall ikke være første gang.

Ingenting av det vi har sett fra SJR og hans gutter den første måneden tilsier at man har planer om å ta United tilbake til fortiden. Hvis vår nye CEO bytter ut EtH med en selvopptatt og humørsyk dinosaur er jeg overbevist om at han fortsatt er på lønningslista til juksemakerne på den andre siden av byen.

Rykter om at Isak Hansen-Aarøen kan være på vei til Werder Bremen. Virker som det kan bli en permanent overgang for Uniteds nordlending. Jeg håper han heller signerer ny kontrakt og går på utlån. Gjerne til Bundesliga.
post liked by: 28FPellistri, Jan Erik, Andtho01, Pink Final, Belfastboy, RedTrafford, Cola2
Football, bloody hell!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 9842
Liker mottatt: 10069

Agenten til Peliistri med ganske hard kritikk av ten Hag etter at lånet til (Ford) Granada er klart. -Ikke blitt behandlet profesjonelt, og -vil ikke tilbake til United om ten Hag er der.

Brutalt.
post liked by: 10Hag, Andtho01, Rød Pølse, Pink Final, Tringe, RedTrafford
User avatar

Andtho01
Posts: 1937
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 6636
Liker mottatt: 6745

Tror vi ikke ser Pellistri i United drakten neste år tipper han blir solgt i sommer
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, 10Hag, RedTrafford
Hate Glazer love United

28FPellistri
Posts: 712
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 751
Liker mottatt: 2627

Jan Erik wrote: 31 Jan 2024, 21:48 Agenten til Peliistri med ganske hard kritikk av ten Hag etter at lånet til (Ford) Granada er klart. -Ikke blitt behandlet profesjonelt, og -vil ikke tilbake til United om ten Hag er der.

Brutalt.
Aldri et bra tegn for spilleren i klubben når agenten går ut sånt. Sett utfra så syns jeg definitivt at Pellistri ikke har blitt behandlet rettferdig. Hadde fortjent langt flere sjanser enn hva han har fått, når man ser hva de andre har prestert og blitt valgt kamp etter kamp. Har i tillegg gjort flere gode innhopp, og var helt usynlig (som forventet) borte mot Bayern når han fikk utav det blå, en kamp fra start.

Fryktelig synd at man mister en så god spiller fordi ETH føler han må spille Antony så lenge han er skadefri. Tror det fort kan bli en ny tabbe på nivået med Elanga.

En av ETH og Pellistri er uansett ferdig i United til sommeren. Kanskje begge også for den del.
post liked by: Jan Erik, 10Hag, Tringe, Pink Final
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4558
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 3019
Liker mottatt: 10066

Nok en misfornøyd kantspiller. Skal ikke forsvare Sancho her, men var noen rykter som gikk ut på at han mente at ten Hag ga vel mange sjanser til Antony uten å vurdere andre alternativ. Så vet ikke jeg hvordan de andre gjør det på trening, men jeg kan forstå frustrasjonen over lite spilletid når de andre kantspillerne (bortsett fra Garnacho etter min mening) underpresterer.

Dette får meg til å tenke at vi mest sannsynlig vil se noe lignende dersom Amad overtar rollen med tanke på spilletid til sommeren. Dette er dog ikke noe som vil velte ten Hag, men mange bekker små...
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, 10Hag, Tringe, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers

28FPellistri
Posts: 712
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 751
Liker mottatt: 2627

Er vel ingen tvil om at Antony er "gullgutten" til ETH. Er så og si bankers på laget så lenge han er skadefri. Og når spillere ikke presterer samtidig som andre aldri får sjansen så øker presset enda mer på ETH. Er litt enklere om man spillet fletta av motstanderne.
post liked by: 10Hag, Tringe, RedTrafford
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 9842
Liker mottatt: 10069

Med Sancho så var det jo en grunn til at han ble satt ut. Det er ganske klart for alle. Jeg har ikke hørt noe negativt om hvordan Antony trener, eller at han kommer for sent eller andre ting.

Så vet jeg ingenting om hvordan Pellistri gjør det. Har ikke hørt noe negativt om han heller. Jeg vet ikke hvordan han er som spiller engang, fordi han rett og slett ikke har fått starte nok kamper. Jeg syns han var ok+ for Uruguay i VM, men det er noe helt annet.

Så er det jo ikke unaturlig at det er et hierarki i et lag, og prislappen til Antony veier tungt. Garnacho har jo tildels vist at det er mulig å bryte gjennom den barrieren, han er ihvertfall ikke bak BÅDE Antony og Rashford. Så jeg tenker jo at Pellistri rett og slett er et par hakk bak disse. Og dermed ikke blitt vurdert som god nok. Han har vel også vært helt grei på tidligere utlån?
post liked by: 10Hag, Tringe, Andtho01, Pink Final, Rød Pølse, RedTrafford, alfen74, Pwint
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2579
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 12223
Liker mottatt: 10945

Da ser det ut til at Uniteds eneste nordmann er på vei til Bundesliga. En permanent overgang for Isak Hansen-Aarøen til Werder Bremen er i ferd med å ferdigstilles, ifølge united.no og deres kilder. Synd, men ikke spesielt overraskende.
post liked by: Pwint
Football, bloody hell!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3317
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 15795
Liker mottatt: 10574

Jeg ser ikke for meg at han skulle klart å bryte seg inn på førstelaget på en stund, så jeg skjønner veldig godt at han vil et sted der han får spilletid. Synd egentlig, for det lille jeg så av ham var veldig lovende.
post liked by: Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 9842
Liker mottatt: 10069

Noen som har hørt, eller lest, noe om eventuell pris for Aarøen?
post liked by: Rød Pølse, Pwint
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2579
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 12223
Liker mottatt: 10945

Har ikke hørt noe om pris, @Jan Erik. Med et halvt år igjen av kontrakten er det sannsynligvis ikke all verden. Det som er positivt er at man ser ut til å ha fått med et par andre viktige punkter i avtalen...

post liked by: Spirograf1, Pwint, Andtho01
Football, bloody hell!
Post Reply