Ole Gunnar Solskjær

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Det bliver aldrig bedre med OGS. På den front er jeg enig med Vidar.

Men jeg tror, at OGS får et vindue mere hvor han får lavet et par ændringer i truppen og så i løbet af foråret bliver han udskiftet med en manager, der forstår fodbold på højeste plan.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Vidar Dale Fjeld wrote: 27 Oct 2019, 10:09 Jeg er nok på kollisjonskurs med de fleste av dere. Mener dere virkelig at de som Ole har henter alltid har ønsket å spille for klubben og at de han fjerner/t er spillere som måtte bort? Tror dere en eneste av de som kommer inn vil si noen annet enn det som en forventer når de kommer til en ny klubb? Det handler om hvilke spillere en som manager vil ha og ikke ha. Så enkelt er det.
Har noen sagt noe annet? Det handler ikke om å kjøpe United-fans, det handler om å kjøpe spillere med riktige holdninger og den riktige sulten, og de riktige typene til den fotballen du ønsker å spille. So far, so good, så får vi se i de neste vinduene.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18044

Jeg har vært kritisk til Ole, mest fordi han har virket lite troverdig i noen intervjuer, tviholdt på 4-2-3-1 og sett litt rådvill ut i kamper vi ligger under i...

Nå har vi vunnet to bortekamper på rad, ikke mot Liverpool og Real Madrid, men dog.

Det ser litt lysere ut. Etter de to neste vinduene, hvor ryktene går om 4 inn totalt, kan det begynne å se bra ut. Maddison inn og ut med Pogba er greit tror jeg.

Og så et anker inn i tillegg. Det er snakk om venstreback også, der er jeg villig til å satse på Williams, Shaw kan være back-up. Jeg kunne tenkt meg å fått inn en stopper i stedet, Mings fra Villa. Han og Maguire kan bli suverent, spiller på landslaget sammen.

Sancho og en spiss er vel på lista og.

Får vi inn en stopper, to midtbane og en ving/spiss begynner plutselig troppen å fremstå feit istedet for tynn. Med en venstreback på toppen av dette, er troppen god nok får gull muligens.
LUHG!

Cola

Blodfink wrote: 28 Oct 2019, 19:26 Det ser litt lysere ut. Etter de to neste vinduene, hvor ryktene går om 4 inn totalt, kan det begynne å se bra ut. Maddison inn og ut med Pogba er greit tror jeg.
Totalt enig i dette.
Hvor lenge var "Lukaku skadet" før han ble solgt...?
Tror Pogba forsvinner i Januar, hvis ikke etter sesongen.
Har vanskelig å tro på utsagnet at han fortsatt sliter med skaden.....
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Tror han forsvinner til sommeren, med mindre vi på mirakuløst vis klarer topp 4.
Vil forresten bli sjokkert om vi klarer å lande en spiller som Maddison i januar, med mindre vi blar opp noe vanvittig med penger.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18044

Håpet er Pogba ut og Maddison inn i januar. Men Leicester vil ha litt spenn ja...Maddison er jo visstnok litt urokråke. Mulig de vil ha han vekk.

Bare fantaserer litt. Håper det skjer.
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Tror ikke Solskjær forsvinner til sommeren, håper ikke det i alle fall. For å være helt ærlig så tror jeg ikke at vi noen gang kommer til å vinne ligaen med Solskjær. Men det jeg derimot tror er at Solskjær kan bygge et lag hvor vi i større grad blir regnet som en utfordrer. Bare å ha is i magen på denne med andre ord.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18044

messilingard wrote: 29 Oct 2019, 15:26 Tror ikke Solskjær forsvinner til sommeren,
Mulig det er jeg som misforstår deg her [mention]messilingard[/mention], men angående å forsvinne til sommeren var det snakk om Paul P.

Uansett så er jeg enig i spådommen om at Ole G. får denne ses. og neste på å bygge lag. Og om det vises progresjon hele veien, sitter han 21/22-ses. også antageligvis.
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

[mention]Blodfink[/mention] ja du har rett der, misforsto den der. Er for så vidt enig i at Pogba forsvinner til sommeren, uten at det gjør meg så mye så lenge det kommer erstattere.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

OGS begynner å få en bra rekke med resultater mot "big six" her nå (sammenlign med Spurs/Pochettino sine resultater i storkamper, for eksempel).

Det forteller meg at han ikke er så taktisk svak/naiv som mange vi ha det til. Liverpool, Leicester og Chelsea spiller sine kanskje svakeste kamper for året mot oss. Tror ikke det er tilfeldig.

Hadde vært interessant å lese en skikkelig analyse av hva vi gjør bedre/annerledes defensivt nå enn i de foregående 5-6 årene. Tror ikke BARE det har med bedre spillermateriell å gjøre, selv om det selvsagt hjelper.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Blodfink wrote: 29 Oct 2019, 15:14 Håpet er Pogba ut og Maddison inn i januar. Men Leicester vil ha litt spenn ja...Maddison er jo visstnok litt urokråke. Mulig de vil ha han vekk.

Bare fantaserer litt. Håper det skjer.
Off topic, men dersom ryktene stemmer om Maddison til nærmere 1 milliard så takker jeg høflig nei takk. Må da finnes bedre alternativer der ute. Maddison er god, men pokker ikke så "god".

Hadde også sett Doucoure som et alternativ. Tror han ville gjort seg enda bedre på et bedre lag enn Watford. Doser type med fart.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18044

[mention]Ketil Cantona[/mention] , det er en stiv pris, men en middels spiller koster jo 400-500 mill. Nkr...Markedet er sykt.

Om vi flår Real for Pogba, synes jeg 1 milliard for Maddison er greit.

Skapte flest sjanser av alle i PL i fjor, om jeg husker riktig. På et da middels Leicester.

Jeg liker Docoure også. Spennende det og.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Prisene kommer til å roe seg. For de som husker tilbake 2000/2001, så var det også en tid med høy inflasjon, og rekordene holdt seg i mange år før de ble slått. Regner med det er litt tilsvarende nå.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18044

Ryder wrote: 31 Oct 2019, 09:33 OGS begynner å få en bra rekke med resultater mot "big six" her nå (sammenlign med Spurs/Pochettino sine resultater i storkamper, for eksempel).

Det forteller meg at han ikke er så taktisk svak/naiv som mange vi ha det til. Liverpool, Leicester og Chelsea spiller sine kanskje svakeste kamper for året mot oss. Tror ikke det er tilfeldig.

Hadde vært interessant å lese en skikkelig analyse av hva vi gjør bedre/annerledes defensivt nå enn i de foregående 5-6 årene. Tror ikke BARE det har med bedre spillermateriell å gjøre, selv om det selvsagt hjelper.


Støttes.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Med all respekt så ble jeg ikke spesielt gira av pressekonf. til Solskjær og Young.

Ole G virker usikker, om han leser kommentarfelter i England så er det forståelig...
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Hvem i all verdens navn og rike benytter tiden sin til å lese kommentarfelter? Tror faktisk ikke jeg kjenner et eneste oppgående menneske som skriver i åpne kommentarfelt på nettaviser etc.

Men ja, pressekonferansen virker rimelig iscenesatt, OGS er ikke noe SAF for å si det mildt. Har likevel troa på at Solskjær kommer til å forlate klubben i bedre stand enn når han kom, så for min del så handler det ikke om hvem som er tilgjengelig nå, men hvem som kan erstatte han om 2-3 år.
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply