Sånn er det heldigvis aldri når jeg skal kjøpe billetter. Billettservice - kjøpe - ferdig Koster ikke skjorta heller mtp hva man, stort sett, får for penga. En av fordelene med å ikke bry seg om hva som er mest populært.RedTrafford wrote: ↑12 Nov 2023, 12:45 En annen grunn til at det ikke blir så mange konserter som jeg egentlig kunne ha tenkt meg, er det billett styret...
En ting er å være tidlig ute, men når det går på spesielle tidspunkt og sekunder, så har jeg hverken ork, lyst eller tålmodighet til det.
Her er jeg litt usikker, men tror at man måtte melde seg på, så være klar på ett tidspunkt, kanskje heldig å gå videre, ny link, være klar, kanskje videre til siste runde til å få lov til å bruke mye spenn på billetter
Siste runde, dvs at da billetter kan kjøpes, startet over 1500 på venteliste. Da gikk halve dagen hennes til det.
Har ikke engang hørt om Olivia Rodrigo, men regner med at hun som får konsertbillett har gjort det. Høres ut som en aldeles strålende julegave, @RedTrafford!
Et tips for å finne ut når artister skal ha konsert i nærheten av der man holder til; appen Songkick. Den kan linkes Spotify så man får forslag som er relevante