Ryktetråd 2023

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2570

Ser mye rykter at MU skal kvitte seg med Varane nu i Januar, synes det blir helt feil å selge den beste stopperen som MU har, han spiller jo når han får selv om han er dårlig likt av EtH. Så får håpe at det er bare tull at han er og EtH er blitt uvenner.
post liked by: Blodfink
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2057
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9032
Liker mottatt: 8347

Det eneste ankepunktet når det gjelder Varane er skadehistorikken. Kan ikke huske sist han klarte å sette sammen en rekke på over 5-6 kamper uten skadeavbrekk. Klubben må også ta en avgjørelse ang kontrakten hans. Den går ut til sommeren hvis de ikke aktiverer opsjonen om forlengelse. Håper det er kompetente mennesker som skal ta disse avgjørelsene for klubben i januar.
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Tringe, RedTrafford, Blodfink, Belfastboy
Football, bloody hell!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9445

Varane har en svært høy lønn, er ganske skadeplaget og har prestert OK+ denne sesongen. Får vi 20 millioner i tillegg til at kjøpende klubb dekker lønn så tenker jeg selg. Martinez er tilbake i januar også.
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Pink Final, Blodfink, Rød Pølse, 10Hag
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14622
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23304
Liker mottatt: 19257

Ser poengene til alle 3 over her. Vanskelig sak. Vil jo ha inn 1 stopper om 1 går. Egentlig er det kanskje greit om Varane blir ut sesongen. Om han drar i januar, så får vi nye skader bak der uten å ha erstattet ham. Det ønsker jeg ikke. Og vi får jo skader bak der, vi får alltid det. Om han var benka i stedet for å spille de siste kampene hadde jeg sikkert sagt selg.
post liked by: RedTrafford, messilingard, Rød Pølse, 10Hag, Tringe
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9445

Tviler på at det er noen stoppere av såpass kvalitet tilgjengelig i januar at det er noe vits i å hente noen. Vi kan godt la Kambwala være reserve nr 5 ut sesongen for min del.

Så er jeg heller der at jeg vil hente en virkelig oppgradering på stopperplass i januar. Todibo, Antonio Silva, Scalvini i Atalanta. Sikkelig FM-navn her nå, men jeg henter heller en 20 åring med potensiale enn å spise restene som faller ned fra tallerken til andre storklubber. Føler den bemerkningen ikke helt passer for Varane, for han er en kanongod spiller når han er skadefri, men poenget står fortsatt etter min mening.
post liked by: Blodfink, RedTrafford, Rød Pølse, 10Hag, red, Tringe
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14622
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23304
Liker mottatt: 19257

messilingard wrote: 27 Dec 2023, 18:38 . Vi kan godt la Kambwala
Ja, det kan funke for meg au, glemte ham faktisk...
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14622
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23304
Liker mottatt: 19257

Nederlender Zirkzee ryktes, Bologna-spissen, 22 år, 1.93 høy. henta av Bayern som 16-åring, scora 4 på 12 i Bundesliga, men sendt ut på div. lån. Bologna henta ham fra Anderlecht, Bayern har visstnok en klausul om å resignere ham for 22 mill euro. Skal ha 50% av salgssum.
Bologna skal ønske 30. har 7 mål på 15 kamper i høst.
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse
LUHG!

28FPellistri
Posts: 446
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 468
Liker mottatt: 1565

Hadde vært spennende å sett han i England. Kun sett han i et par kamper for Bologna, og det er noe Musiala og Illic over han etter min mening offensivt. Herlig nærteknikk til å være så relativ stor og bra driv med ball, i alll fall i Italia, men det har vist seg å være et vanskelig steg fra Italia til Premier League før, så er alltid litt skeptisk der. Det er også en spiller som jobber bra defensivt av det jeg har sett og virker å like å vandre litt rundt i de ulike offensive posisjonene.

Hadde vært en kul signering og det hadde ikke gjort meg noe om vi satt på to store spisstalenter som man kunne rokere litt på.
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Jan Erik
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17237
Liker mottatt: 11012

Tottenham står klare til å sende det første muntlige budet på den rumenske midtstopperen Radu Dragusin etter at samtalene med Genoa er i gang.
(Fabrizio Romano)
Dragusin skal allerede ha gitt grønt lys.

Liker det lille jeg har sett av denne spilleren.
Er sikkert en av flere forklaringer på hvorfor Romania's landslaget ikke skal se EM fra sofaen.

Men vi får heller rope hurra for at United har aktivert forlengelse klausulen til Svensken.
post liked by: Pwint

Alf banan
Posts: 326
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 24
Liker mottatt: 657

Overgangsvinduet har åpnet og ingen nye spillere inn ennå? Skandale.
post liked by: Belfastboy, Pink Final, Pwint, Spirograf1, Rød Pølse
Post Reply