(PL) Manchester United - AFC Bournemouth

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Pwint wrote: 09 Dec 2023, 15:25 Det er INGEN meget svake lag i Premier League @Sir Alfie Rey. Jeg skjønner ikke en gang at du kan si noe sånt.
At PL er verdens beste og tøffeste liga, det er det ingen tvil om. Å de fleste kamper kan være tøffe, MEN noen lag er svakere enn andre.
Jeg mener dette er en av de letteste hjemmekampene vi har denne sesongen.
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2072
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9164
Liker mottatt: 8417

Sir Alfie Rey wrote: 09 Dec 2023, 15:20 Men heldigvis så tenker jeg vi vinner greit mot et meget svakt lag på hjemmebane i dag...
Faktisk det aller svakeste av de tre lagene i best form i PL 🙃
post liked by: Belfastboy, Pwint, RedTrafford
Football, bloody hell!

Alf banan
Posts: 334
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 27
Liker mottatt: 673

Rød Pølse wrote: 09 Dec 2023, 15:23
Alf banan wrote: 09 Dec 2023, 15:18 Sett noe av Guirassy? Må innrømme at jeg ikke har hørt om ham engang.
Har sett et par kamper i Bundesliga. En innsats-spiller med bra fysikk og målteft. Totalpakken med alder og pris gjør at han fremstår som et godt tilskudd til stallen. Højlund har større potential, men trenger litt avlastning.
Hvordan har hatt gjort det tidligere sesonger? Eller er han en one hit season wonder?
Uansett aldri feil med spillere som har fysikk og innsats. Alt er bedre en Martial.
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2868
Liker mottatt: 9464

Sir Alfie Rey wrote: 09 Dec 2023, 15:20 Et par stk jeg ikke skjønner hvorfor får starte. Men heldigvis så tenker jeg vi vinner greit mot et meget svakt lag på hjemmebane i dag, uansett hvilket lag vi hadde startet med! :strong:
Skal ærlig innrømme at innlegg som dette, en bastant mening uten noe som helst form for argumentasjon som backer det opp, gir meg svært lite. Jeg minner om denne regelen fra Lover og regler tråden:
Spam
Ikke post samme innlegg flere ganger, eller start nye tråder hele tiden, dersom det finnes lignende tråder fra før. Ellers skal en grunngi innleggene sine! Prøv å unngå å poste innlegg som ikke bidrar på noen måte.
post liked by: RedTrafford, 10Hag
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

Jeg mener at for å vinne denne kampen så må vi være ekstremt konsentrert og påskrudd hele kampen. Vi møter et lag som kan slå de beste på en god dag. Men jeg håper og tror at det vi så mot Chelsea er et lag som begynner å finne formen.
post liked by: Belfastboy, 10Hag
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2918

Kjedelig med Martial fra start, men Højlund kan ikke spille hver kamp fra start. Da blir han skadet, så greit nok, tenker jeg. Han kan bidra med mye når han kommer inn etter pause, så må vi bare håpe at Martial løper litt i dag.. og kanskje scorer et mål eller to.
post liked by: messilingard, RedTrafford
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

@Rød Pølse

Vel... Jeg står for at dette blir en av de letteste hjemmekampene våres denne sesongen.

Så får vi se etter kampen, hvem som får rett av oss.

Så kan spare deg for lættisen din før du evt får rett :hah: ;)
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2868
Liker mottatt: 9464

Bruno har forøvrig 4 gule kort. Pådrar han seg kort her så blir det fri neste helg.
post liked by: Pwint, RedTrafford, 10Hag
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14627
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23319
Liker mottatt: 19279

B'mouth har jo sett bedre og bedre ut de siste rundene. Holder oss allikevel som klar favoritt nå altså. B'mouth har et ganske gavmildt forsvar, spesielt borte, 18 baklengs på 7 kamper. Kommer fra to borteseiere nå riktignok, men mot to lag i svak form. Palace og Sheff. U. Men er enig med dere, United må jobbe hardt allikevel.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Rød Pølse, Belfastboy, 10Hag
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13633
Liker mottatt: 8775

Erik gjentar at han mener at Martial spilte godt mot Everton. Skjønner ikke denne uttalelsen. Han hadde et godt øyeblikk, men syns ikke han har spilt en god kamp på veldig lenge. Men nå skal jeg ikke være negativ mer. Fra nå av er det positive pwint. 😆
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, 10Hag
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2072
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9164
Liker mottatt: 8417

Jeg tror også vi vinner, men det blir i så fall mot et godt lag. Vi trenger ikke vente til kampen er over for å finne ut hvem av oss som er i nærheten av å treffe spikerhodet, @Sir Alfie Rey. Det viktigste er Unitedseier uansett.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Belfastboy
Football, bloody hell!

Alf banan
Posts: 334
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 27
Liker mottatt: 673

messilingard wrote: 09 Dec 2023, 15:35 Bruno har forøvrig 4 gule kort. Pådrar han seg kort her så blir det fri neste helg.
Det lure her ville vel vært å hvilt Bruno? Vi trenger ham mot Pool i alle fall.
post liked by: RedTrafford, Belfastboy
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17271
Liker mottatt: 11030

Bournemouth er jo et av formlagene. 4-1-1 på de 6 siste. Tapet for City var de ikke dårlig og U mot AV. De slo Newcastle og Crystal Palace som vi ikke gjorde.
Som sagt før frykter jeg nemlig denne kampen, mot et spillende godt lag som finner hverandre.

Når kampen starter tror jeg også vi skal vinne. Martial må jobbe knallhardt da han får sjansen fra start.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Belfastboy

Alf banan
Posts: 334
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 27
Liker mottatt: 673

Vi trenger uansett flere spillere i kampform. Martial vet hvor målet står, og hvis han får en bra opplevelse igjen så vil det uansett gagne hele laget.
Husk å støtte alle Unitespillere. Vi trenger dem alle.
post liked by: Belfastboy
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Rød Pølse wrote: 09 Dec 2023, 15:44 Jeg tror også vi vinner, men det blir i så fall mot et godt lag. Vi trenger ikke vente til kampen er over for å finne ut hvem av oss som er i nærheten av å treffe spikerhodet, @Sir Alfie Rey. Det viktigste er Unitedseier uansett.
Ja du får mene det.

Jeg mener det er et svakt lag. Å selvom det er vanskelig for deg å akseptere, så får du bare slå deg til ro med det.

Ps! Hold deg for god til å sende stikk og hinte på den du diskuterer med er dum. Er tegn på div ting.
Hold deg heller for god for slikt :wink:

Kos deg med kampen!
Last edited by Sir Alfie Rey on 09 Dec 2023, 15:46, edited 1 time in total.
Glory Glory Manchester United!!!!
Post Reply