(CL) Galatasaray - Manchester United (29-11-23)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

10Hag
Posts: 1497
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3607
Liker mottatt: 4881

Er litt lei flere av disse spillerne nå.

De er ikke nødvendigvis dårlige, men de er bare ikke gode nok, eller så mangler de elementære ferdigheter som går på ballbehandling, pasningsspill, beslutningstakning, og å takle press - enten fysisk eller psykisk.
McTominay, Pellistri, Onana, m.fl.

Og jo, dette gjelder Bruno og. Enn hvor mye bra han gjør, er det altfor ofte null kontroll å spore med ham på midten.
post liked by: RedTrafford, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2902
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13495
Liker mottatt: 8671

Hvis noen hadde sagt før sesongen at vi skulle ligge på siste plass i gruppen med disse lagene etter fem kamper så hadde jeg ikke trodd på det. Det burde vært fullt mulig å gå videre her, men det er så sinnsykt mange personlige feil. Skulle ikke vært mulig.
Last edited by Pwint on 29 Nov 2023, 20:43, edited 1 time in total.
post liked by: 10Hag, Belfastboy, Rød Pølse, Jan Erik, RedTrafford, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2058
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9050
Liker mottatt: 8358

FØKK 🤬 🤬 🤬 Jeg gidder ikke si noe mer om dette jævla shit-showet som årets CL-sesong har vært for United. Vi ble rævkjørt av dommere og VAR i Parken, og så har vi rett og slett stinket opp våre egne sjanser 💩 Faen!
post liked by: Pwint, Belfastboy, Jan Erik, M.r. Brownstone, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9445

Nå kommer det en rant.

Onana, din jævla tulling. Kom deg ut av klubben min. Du er ikke god nok, kommer aldri til å bli god nok. Du sier at du har lagt opp på landslaget bare for å stikke på ferie i en måned i januar. Du har på egenhånd kostet oss gruppespillet i CL. Jeg er dritt lei. Vi kan si at Bruno ikke skal lage frispark, men selv en helt gjennomsnittlig keeper i 4-5-6 divisjon her til lands hadde reddet begge to fra Ziyech. At Onana var med i kåringen til årets keeper forteller meg egentlig bare at vi trenger en ny kåring for de gutta som klarer å stå i mål.

Ten Hag får som fortjent når han tillater at Onana får fornyet tillit. Alt av prestasjonskultur forsvinner det sekundet man tilgir så mange ræva prestasjoner over tid.

Jeg har mer jeg har lyst til å rante om. Men jeg lar det ligge nå.
post liked by: Pwint, 10Hag, Jan Erik, RedTrafford, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17250
Liker mottatt: 11012

Vi ledet to ganger hjemme mot tyrkerne, leder 2-0 borte.
Vi slo danskene hjemme og ledet 2-0 i Parken. Da må det være en ekstrem prestasjon å ligge sist i gruppa. Hver spiller skulle fått medalje med rød nese for det.

Og hvor mange tabber har Onana stått for i CL, 10?
Nei, han bør bli igjen i Tyrkia. Kan heller sette en vannflaske på streken. Faens møkka keeper.
post liked by: Jan Erik, Pwint, messilingard

Mr H
Posts: 467
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 109
Liker mottatt: 1377

Når var sist gan et lag skårte 3 mål i hver bortekamp i gruppespillet, uten å vinne en match?
post liked by: RedTrafford, Pwint, messilingard, M.r. Brownstone, Blodfink
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2042
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7562
Liker mottatt: 4325

United har scoret 3 mål i nesten hver CL kamp, det burde normalt holde til seier.
Men nok en dårlig kamp i CL av Onana gjør at United er slått ut.
En keeper som slipper inn nesten 4 mål i hver CL kamp, jeg har ikke ord.
Sjokkerende dårlig keeper,
post liked by: Pwint, messilingard, Schmeichel, M.r. Brownstone, Pink Final, Rød Pølse
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17250
Liker mottatt: 11012

Afrika mesterskapet kan ikke komme fort nok merker jeg.
post liked by: messilingard, Pwint, Belfastboy, Schmeichel, Pink Final, Jan Erik
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1906
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13398
Liker mottatt: 5122

Tidligere kunne man sitte med hjertet i halsen når forsvaret vårt ble utfordret, men heldigvis hadde vi de Gea til å ordne opp bakerst.
Nå er forsvaret blitt et hakk bedre, men nå sitter man med hjertet i halsen ved alle avslutninger,.,,
post liked by: RedTrafford, Pwint, messilingard, Pink Final
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9445

RedTrafford wrote: 29 Nov 2023, 20:47 Afrika mesterskapet kan ikke komme fort nok merker jeg.
Amen og halleluja!
post liked by: RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers

M.r. Brownstone
Posts: 87
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 349
Liker mottatt: 440

Vi er vår egen verste fiende. Vi satte oss selv i trøbbel mot et meget ordinært lag. Angelino for en grisespiller ligger og ruller i hver duell hvis han ikke selv setter knottene i våre spillere først.
Nei dette har vi kastet bort med uflaks og personlige feil.
Liker ikke å kritisere egne spillere men Onana du skulle tatt 2 av målene i dag.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Rød Pølse
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Jeg la meg faktisk etter første omgang på stillingen 1-2 til United. Følte meg så skråsikker på at dette kom til å bli bare surr. Skal sies at jeg var veldig sliten, men var veldig sterkt innstilt på at vi bare måtte rote det til.
Tok en liten powernap, våknet opp med en liten "synsk" følelse av at det sto 3-3. Noe det altså gjorde. Da hadde de vel spilt til 83 minutt. Så siste rest av kampen med et lite tafatt håp, samtidig som jeg kjente meg glad for at jeg valgte søvn fremfor dette ****** laget. Omtrent så høy er vel interessen for United i dagen. De bare irriterer meg så vanvittig mye, jeg har ikke engang noe som helst tro på dem.
post liked by: Pwint, Blodfink
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17250
Liker mottatt: 11012

@messilingard
:hah:
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2276
Liker mottatt: 4150

Er så merkelig hvordan jeg fint kan tåle andre United-fans kritisere laget vårt skikkelig.

Mens med en gang jeg må høre på andre begynne å rante, ref den TV2 gjengen som sitter og prater nå, blir jeg så jævlig forbanna...
post liked by: Pink Final, Pwint, messilingard, Blodfink
User avatar

10Hag
Posts: 1497
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3607
Liker mottatt: 4881

Er helt enig med alle som vil ha Onana ut.

Dette er for dårlig.

Men, og dette er viktig:
Vi ryker ikke ut av CL kun pga Onana.
Vi ryker ut først og fremst fordi vi spiller uten kontroll, og alle kampene våre er fullstendig kaos, der motstanderne kommer til sjanser hele tiden.

Dette er både systemfeil og spillerfeil.

Men systemfeilen er mer alvorlig, for spillere kan byttes ut enklere enn man kan fikse et system.

Dét sagt, så er det tydelig at Onana er en av flere som ikke er gode nok.
post liked by: Andtho01, Pwint, RedTrafford, Blodfink, Jan Erik
Post Reply