Bruno Fernandes v Everton (B) 3-0

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Rød Pølse wrote: 29 Nov 2023, 16:13 Hva er det du prøver å si, @Blodfink? Kan du ikke lese hva jeg har skrevet over her? De gangene jeg eller andre har postet meninger som går på tvers av denne kritikken, så havner man i en snodig variant av en "personstrid". Det kan ikke være sånn at enkelte skal tas spesielle hensyn til fordi de er fintfølende og tar ting personlig, mens andre ikke kan få lufte sin mening uten at det blir drama og anklager. Vi går ikke på ungdomskolen.
Jeg prøvde å si det jeg skreiv, og joda, jeg leste posten din helt fint. Jeg er uenig i at du blir urettferdig behandlet, jeg synes du og flere andre overreagerer. Vi går jo som du sier ikke på ungdomsskolen. jeg hadde tenkt å skrive at vi ikke er drittunger i forrige post. Men lot være, fordi mange er fintfølende her.

Men vettu hva, jeg tåler det.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Jan Erik wrote: 29 Nov 2023, 16:40 . Men syns det blir lite konstruktivt en del av det som blir skrevet, både om Bruno og hverandre.
Nettopp, men det blir ikke enighet om hvem som er verst eller best vettu.

Forøvrig fint med din oppsummering, håper du gidder. Jeg synes det kom flere gode innlegg i kjølvannet av din gjennomgang :thumb_up:
post liked by: 10Hag, Rød Pølse, Jan Erik, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Jeg skal se kampen ute på restaurant med sønnene. Om det blir kamp da. Lett regn i Istanbul nå.

Så da skal det forhåpentligvis bli stille fra meg under match :hah:
post liked by: RedTrafford, 10Hag
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17270
Liker mottatt: 11029

Jeg hadde vel ikke tenkt å skrive noe som helst i denne tråden på en stund.
Står for det jeg skrev sist.
Null 'likes' fra en som ellers 'liker' over en lav sko her, :-|
Dvs upartisk og liker dere alle sammen :perf:

Ferdig.
post liked by: Rød Pølse, 10Hag, Jan Erik, Blodfink, Pink Final
Post Reply