(PL) Manchester United - Luton Town (11-11-23)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2868
Liker mottatt: 9464

OK kamp. Syntes likevel at vi har en del ting å ta tak i. Det første er denne kontante sytingen fra samtlige spillere. Vi skal klage på absolutt alle avgjørelser, rope etter hands, stoppe opp før dommeren har blåst osv. Og det som startet med Bruno har spredd seg ut gjennom stort sett hele laget. Det er en håpløs kultur, for det suger energi ut av laget og det suger energi ut av publikum. Det er greit å reagere dersom en medspiller blir klippet ned eller at dommer gjør en grov feil, men det kan ikke være standarden at vi skal klage på absolutt alt. Skal dette laget her klage og syte så får de aldri med seg Old Trafford. Fokuset må heller være på at vi skal frem med kassa og kjempe ut motstander uten å stoppe opp hver gang dommeren blåser i fløyta.

Det andre jeg vil fikse er å fjerne denne mann-mann taktikken som Erik ten Hag spiller med sentralt. Indreløperne blir for lave når vi presser og de kommer for fort ut av formasjonen når vi skal ligge lavt. Det er et løp før vi åpner opp rom sentralt. Bare se hvor mye plass Chong fikk i mellomrommet i dag.
post liked by: Cola2, Pwint
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Pwint wrote: 11 Nov 2023, 18:03 Ser Aron Wan Bissaka dukker opp på spillerbørsen i alle fall. Tenker han fortjener en 10er. Kan ikke huske at han gjorde en eneste feil 😆
Haha!

Dagens! :-| :P :perf:
post liked by: Cola2, Jan Erik, Pwint
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2071
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9145
Liker mottatt: 8413

Synes det er relativt solid. Vi gnistrer ikke, men kunne vunnet denne med et mål eller to til hvis gutta i angrep hadde hatt litt mer selvtillit. Maguire med nok en god kamp og Lindelöf med sesongbeste 💪 3 fortjente poeng og vi er 5 poeng bak "utrolige" Spurs! McTominay har bestemt seg for å være inne i startelleveren 👌
post liked by: Belfastboy, Jan Erik, RedTrafford, Pwint, Pink Final, M.r. Brownstone, Buchan
Football, bloody hell!
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1906
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13426
Liker mottatt: 5122

Veldig godt med en trepoenger i dag.
Ikke lett å bryte ned forsvaret til Luton.
De kom med ett mål for øyet, nemlig å forsvare seg til 1 poeng.
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, RedTrafford, Pwint, Pink Final, Buchan

Deleted User 402

Men hvor alvorlige er skadene til Eriksen og Højlund....
post liked by: Belfastboy, Jan Erik, Pwint, Pink Final, M.r. Brownstone, Buchan

M.r. Brownstone
Posts: 89
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 356
Liker mottatt: 450

Lettelse er hva jeg føler. Full kontroll bakover men med all morgangen var pulsen høy i 98 min. 98 min dette er andre gang denne sesongen jeg kan huske vi har fått veldig mye tillagt tid første var mot Forest fellestrekket er at vi ledet begge kampene.
Rashford mangler selvtilliten fra i fjor
Maguire har fått selvtilliten han manglet i fjor vinner alt av dueller.
Mount med positivt innhopp.
McTominay synes jeg også var bra.
Håper Eriksen ikke er ute lenge helt ufattelig med skader.
post liked by: Sir Alfie Rey, Jan Erik, Rød Pølse, RedTrafford, Pwint, Belfastboy, Pink Final, Buchan

Mr H
Posts: 467
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 109
Liker mottatt: 1377

Gjett hvilket lag som ligger øverst på formtabellen i PL dersom man går ut i fra de siste 5 kampene?
post liked by: Pwint, Pink Final, Rød Pølse, Buchan
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Ligger godt an nå. Det blir ligagull om alle lagene fortsetter formen de har hatt siste 5 :bomb:
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Rød Pølse, Buchan, Pwint, RedTrafford
LUHG!

Mr H
Posts: 467
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 109
Liker mottatt: 1377

Det er bare å begynne med å pusse støv av paradebussen spør du meg
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Rød Pølse, Buchan, Pwint, Blodfink
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7615
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27323
Liker mottatt: 17822

Nå skal vi til Goodison.
Bortsett fra Liverpool, Man City og Leeds og kanskje, bare kanskje Arsenal, finnes det et sted det er deiligere å vinne enn mot de blå scouserne?
post liked by: M.r. Brownstone, Rød Pølse, Buchan, RedTrafford
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Alf banan
Posts: 334
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 27
Liker mottatt: 673

Urovekkende hvor dårlige spillerne er til å avslutte. 90% av alle avslutninger går jo over mål.
Post Reply