Erik ten Hag

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

For de som har lest saken på United.no angående hva diverse medier inkl. Athletic sitter på av info, fra innsiden, så stiger ikke troen på at dette snur regner jeg med... Det hjelper nok dessverre lite at Scott McTominay prøver så godt han kan.

Nå er kampanjen mot EtH i gang. Og fallskjermen hans blir gjort klar oppe hos Arnold....

Eller skal man våge å tro at klubben går ut, og offentlig advarer spillerne om at nå er det på tide å slutte å grine og begynne å jobbe?...
post liked by: Tringe, 10Hag, Vidar Dale Fjeld, RedTrafford, Cola2
LUHG!

Tringe
Posts: 219
Joined: 19 Jan 2022, 21:58
Liker gitt: 1108
Liker mottatt: 470

Det hadde vært epic om klubben faktisk gjorde det, men det skjer nok aldri. Altfor stor makt blandt spillerne i dagens fotball.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Utbruddet til Gundogan i Barca ville vel gjort han til den mest hata spilleren i stallen om han spilte for United. Men der snakker vi mentalitet.

EtH skulle nesten invitert troppen på utflukt til andre siden av byen for å lære litt om krav og mentalitet.
post liked by: Blodfink, 10Hag, RedTrafford
Ingen er større enn klubben!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2067
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9111
Liker mottatt: 8390

Bare en ting som kan redde EtH og stumpene av denne sesongen; resultater. Og det må begynne i morgen. Slik jeg ser det ville det vært helt hårreisende hvis alt var fryd og gammen i garderoben etter den mest patetiske sesongstarten på mange tiår. Alle disse rapportene som kommer er god butikk for de som publiserer det, selv om enkelte av disse er relativt troverdige.

Det finnes ikke en garderobe i verden der alle er happy og alt er bare velstand. Hvis resultatene kommer er det ingen som bryr seg om en eller annen noldus er misfornøyd med spilletiden eller synes at EtH roper for høyt på trening. Får bare håpe at han klarer å ta ut et lag som er villige til å gå i krigen i morgen.
post liked by: Cola2, M.r. Brownstone, Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Skjønner hva du mener @Rød Pølse , men bekymringen min er mer at her er det lite selvinnsikt blant flere profiler og det er da EtH som gjør feil i følge dem. Mye tyder på en gjeng som ikke samarbeider. En sammensveiset gjeng tåler motgang bedre, de bruker den til å bli forbannet og snu ting, all erfaring siste 10 år tyder på en gjeng som tjener fett og jobber dårlig :yikes:

Hadde det kun vært "en eller annen noldus" som klaga hadde jeg ikke brydd meg. Men jeg er redd det er flere profiler som sagt.
Last edited by Blodfink on 03 Nov 2023, 14:56, edited 1 time in total.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Cola2, 10Hag
LUHG!
User avatar

Vidar Dale Fjeld
Posts: 153
Joined: 04 Aug 2022, 07:53
Liker gitt: 132
Liker mottatt: 366

Vel Rød Pølse...da starter McT i morgen. Han går alltid i krigen, ikke alltid like flink, men en kriger. 😊
post liked by: Tringe, Rød Pølse, Blodfink, RedTrafford, Cola2, M.r. Brownstone, Pink Final
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2067
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9111
Liker mottatt: 8390

Profiler kan også være nolduser, @Blodfink 😆 Jeg er bare så jævlig lei av det samme kjøret med alle managere. Vi fremstår så håpløst uprofesjonelle som klubb at det er vanskelig å forstå at det er mulig. Nå har man forsøkt å selge overbetalte spillere i flere år uten å lykkes, men enda skal man gi disse underpresterende kjempeegoene makt over sjefen sin 😱😱😱
post liked by: Blodfink, RedTrafford, 10Hag, M.r. Brownstone
Football, bloody hell!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

:hah: Det er sant @Rød Pølse , nolduser finnes i alle sjikt. Støtter resten av din siste post her au.
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

I denne saken fra The Athletic blir det jo snakket om mangel på karisma, det er visstnok en gjenganger at spillere snakker om mangel på dette fra EtH's side. Det er jo en viktig egenskap, og ha kontaktpunkter med gruppa du leder.

Men problemet er jo ikke bare EtH's, det er vel noen spillere som må vokse opp au. Jeg tror mer og mer at dette blir en repetisjon på de siste ukene for forgjengerne til EtH...Men har en liten følelse av at de venter til mai...Men: Det er vel kanskje over om ikke Fulham og FC København resulterer i 6 poeng de to neste.
post liked by: RedTrafford, Pwint
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Blir ikke veldig beroliget av PK til en hardt prøvet manager heller. Det glattes over, noe han må gjøre, ellers så sykemelder halve troppen seg vel? :hah:
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Jan Erik wrote: 03 Nov 2023, 11:11 @offside, vær grei å ikke sammenlign Solskjær med Lampard. En av de to kan faktisk trene et lag, den andre heter Frank.
Hvorfor ikke? Har Solskjær så fantastisk mye bedre resultater? De har mye i felles i den gale retningen 😉
User avatar

Jan Erik
Posts: 2487
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7712
Liker mottatt: 8072

@offside, det var ment som en spøk. Men Solskjær har helt andre resultater enn Lampard.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Ryder
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Solskjær er en flott fyr! Under gode omstendigheter kunne han blomstra. Men vi har dessverre blitt Bermuda trianglet. Vi sluker alle.
post liked by: Jan Erik, Cola2, Pwint
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2937
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13608
Liker mottatt: 8757

Jeg har grublet endel de siste dagene, og kommet frem til et par ting. Det første er at denne sesongen blir dårlig, nesten uansett hva vi finner på. Og det andre er at om vi bytter manager så er vi tilbake i dritten etter et år eller to. 😂 Jeg vil gi Erik tid. Å drive med bytting av manager (som alle skal ha sin type spillere) får oss bare lengre ned i dritten. EtH kan snu dette. (Neste sesong).
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Men jeg håper på noen oppturer altså. 😂
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Cola2, 10Hag, Pink Final, Rød Pølse, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17266
Liker mottatt: 11024

Det støttes @Pwint .

Skrev noe lignende tidligere.
post liked by: 10Hag, Pwint, Pink Final, Blodfink
User avatar

Vidar Dale Fjeld
Posts: 153
Joined: 04 Aug 2022, 07:53
Liker gitt: 132
Liker mottatt: 366

Han bør kanskje få sitte ut sesongen uansett...vi rykker ikke ned og muligens så arbeides det litt mer i kulissene enn det vi får med oss om overtakelse av den sportslige delen...hadde vært nydelig om de fikk jobbe i fred og legge føringer for sportslig fremgang neste sesong. Sikkert bare en fjern drøm...men tror PL blåste fletta av EtH. Og hvem vet...kanskje kan EtH lykkes med klubben om sportslig ledelse finner ut at EtH har mange positive trekk/egenskaper som vil passe foretrukket spillestil...bedre med en drøm enn et mareritt... 8-)
post liked by: Pwint, RedTrafford, Cola2, Lorentzsen, Blodfink
Post Reply