Protestkampanjen mot eierskapet i MUFC

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7615
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27315
Liker mottatt: 17816

Synes egentlig det er påfallende at vi som har så kritiske supportere på nett mot egne spillere (Red Café ett eksempel) ikke klarer å reise flere kritikere som vil stoppe Glazers.
Det jeg mener med hardcore.
Lett å sitte på nett å kritisere spillerne våre, smått patetisk å lese tidvis.
Men å møte opp for å protestere mot Glazers er det kun ett lite hundretall som har guts nok til.
post liked by: Belfastboy, RedTrafford
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 402

@Pink Final Alltid enkelt å sutre på nettet. Verre å gjøre noe.

Rett skal være rett, det har vært mellom 8 og 10000 på noen av protestmarsjene og det var ca samme nummer som stod igjen etter Forest-kampen og protesterte. Så noen engasjerer seg.

Problemet er jo at det kun er stopping av kamper og invasjon av Old Trafford som ser ut til å ha den minste effekt.
post liked by: Blodfink, Pink Final, Belfastboy, RedTrafford
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Pink Final wrote: 02 Nov 2023, 17:51 Synes egentlig det er påfallende at vi som har så kritiske supportere på nett mot egne spillere (Red Café ett eksempel) ikke klarer å reise flere kritikere som vil stoppe Glazers.
Det jeg mener med hardcore.
Lett å sitte på nett å kritisere spillerne våre, smått patetisk å lese tidvis.
Men å møte opp for å protestere mot Glazers er det kun ett lite hundretall som har guts nok til.
Det er nok flere enn noen hundre, men det oppklarte @Jan Anders i forrige post. Tenker vel også at ikke alle diskusjoner her inne må inneholde din frustrasjon over at spillerne våre får berettiget kritikk :hah:

Jeg tuller litt med deg her @Pink Final , det er herlig at vi har fans som bakker spillerne uansett, og så trenger vi de som gir dem det glatte lag au. Det er fint med et spekter.

Men alle burde enes om å hive ut Glazers, såpass burde vi få til, selv om vi er uenige om kvaliteten på spillerne.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7615
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27315
Liker mottatt: 17816

Matchgående supportere har jeg inntrykk av på langt nær er så kritiske mot spillerne våre @Jan Anders.
Og bra er det.
Ja det har vært noen matcher med stort antall demonstranter,

Skulle ønske man hadde klart å enten boykotte flere strake hjemmekamper, feks hele Stretford End tom.
Eller at ALLE gikk ut etter X antall minutter.
Glazer’s skjønner bare handling.
Gule og grønne skjerf, synging mot dem m.m - tipper de ikke hever et øyebryn engang.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Hehe, vet jeg er i massivt mindretall @Blodfink.
Bryr meg null om jeg er alene om slike meninger (så lenge de ikke blir fremmet ufint).
Vi skal jo ikke ha ekkokammer 😉😘.
Poenget mitt var kultur forskjellen til Liverpool.
Det var nok atskillig lettere å få ut Hicks og Gillette enn å fjerne Glazer’s.
Og de hadde Christian Purslow på lag.
Vi har ingen Purslow.
Og Glazer’s er mye mektigere enn cowboyene Lfc hadde.
Men poenget står.
De hadde mange flere som boykottet matcher, og sto sammen mot eierne.
Akkurat som de nok har flere som står last og brast med spillerne.
post liked by: Belfastboy, RedTrafford
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Pink Final wrote: 02 Nov 2023, 18:18 Matchgående supportere har jeg inntrykk av på langt nær er så kritiske mot spillerne våre @Jan Anders.
Og bra er det.
Vel...Matchgående supportere har nå bua ut laget 4 ggr. på to matcher, både inn til pause og etter match. Folk forlater stadion lenge før slutt. Langerød rapporterer om et sinne på tribunene han ikke har sett før. Samtidig er det også en resignasjon blant fans ser det ut til.

Som sagt så er det helt fint med spekter av fans, og om du er i mindretall vet jeg ikke. Har inntrykk av at det er ganske likt fordelt, noen støtter opp uansett, noen er litt på og av, andre er drittlei, nå vet jeg ikke hvor du mener du er i mindretall da.
Yep, ekkokammer er det veldig greit å unngå for min del.
Det kan godt være full enighet om diverse temaer, så lenge det er tuftet på realitet. Det er noe annet enn ekkokammer.
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7615
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27315
Liker mottatt: 17816

Blodfink wrote: 02 Nov 2023, 18:09 Tenker vel også at ikke alle diskusjoner her inne må inneholde din frustrasjon over at spillerne våre får berettiget kritikk :hah:

Jeg tuller litt med deg her @Pink Final , det er herlig at vi har fans som bakker spillerne uansett, og så trenger vi de som gir dem det glatte lag au. Det er fint med et spekter.

Men alle burde enes om å hive ut Glazers, såpass burde vi få til, selv om vi er uenige om kvaliteten på spillerne.
Det var min frustrasjon over at spillerne får det glatte lag jeg tenkte på @Blodfink.
Når jeg skrev at jeg er i mindretall (kanskje?).
Også henviste jeg i første rekke til Red Cafe og Old Trafford.
Ikke oss 30ish her på forumet.
Kan legge til at jeg helt fint tåler slike tilbakemeldinger fra deg.
Og vet du er hardhudet og tåler noen mld tilbake.

Ja det har vært buing i det siste.
Jeg tenkte mer over langen - de matchgående er mer støttende enn oss på nett.

Saken er at alle vil bli kvitt Glazer’s.
Men få av oss gjør noe aktivt (du gjør har jeg lest, boykotter OT).
Og jeg mistenker altså at vår bitre rival (Lfc) som ellers har så mange feil og mangler kanskje hadde klart å protestere kraftigere mot så udugelige eiere som vi er belemret med.
post liked by: Blodfink, RedTrafford
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Yes, mye bra tiltak du kommer med Pink, bl.a. tomt Stretford End, (tomt Old Trafford ville vært best).

Angående spillerkritikk: Om det stemmer at spillerne har surnet og ikke EtH har de med på sin plan lenger. At de gir f...Da bør de i grunn pælmes ut hele gjengen. Det er vel i grunn det som har skjedd med Moyes, LvG, Mourinho og Solskjær. Rangnick var mest frittalende om tilstanden på spillerne. Men de andre hadde også i ulik grad trøbbel med troppen. Det ulmer dritt år etter år.

Alle tidligere United-spillere, som hadde sin periode under Ferguson kjenner jo ikke igjen noen verdens ting. Det mangler kultur, det mangler krigermentalitet, det er mer sutring enn krum nakke liksom.
Det er merkelig at man går fra en ubestridt boss i Ferguson, til å forbruke managere som United gjør. Jeg beklager, men United har blitt en parodi av en klubb. Og det er lite positivt å finne.

Jeg aner ikke, men skuta er på grunn og den synker. Noe må gjøres, og det må nødvendigvis bli drastisk. :yikes:
post liked by: RedTrafford, Pink Final
LUHG!
Post Reply